Aparthotel Hapimag Damnoni

2 reviews over Aparthotel Hapimag Damnoni in het Nederlands

Prachtige ligging in rustig Kreta

Lian de Bruijn
4-9-2015

Wil je niet in het toeristische noorden verblijven, kies dan voor het rustige en mooie Zuiden van Kreta. Mooie stranden, wandeling door kloven, dorpjes met Byzantijnse kerkjes, fietsen bergaf, super!

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig resort!

hannelore van den hoven
28-6-2014

Ligging is geweldig! Apt zijn top alleen veel trappen lopen. Bediening en eten is super! Enige nadeel is dat het ver ligt van de grote steden'👍👍

Gereisd met partner in juni 2014

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hapimag Damnoni in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hapimag Damnoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.