Hotel Damnoni Bay

6.8Voldoende

11 reviews over Hotel Damnoni Bay

• 9Esther30-05-2014

Heerlijk hotel!

Wij hebben erg genoten in dit hotel. Een absolute aanrader! Heerlijk rustig gelegen. Wij hadden zelf een huurauto tot onze beschikking dat erg handig was. Personeel heel aardig en het eten is prima!

Gereisd met partner in september 2013

• 8Ann Chorkawa03-06-2009

Mooi hotel voor toeristen die rust willen, indien je een auto huurt (100 euro voor 4 dagen) is het ideaal. De bediening is heeeeeel vriendelijk, de kamers zijn niet 100 % proper maar het de ligging en rust zijn up to date. Voor kinderen is er geen animatie. Mooi zwembad met mooi zicht op de baai (zee). Wij zouden (4 dames) er terug naar toe gaan. Uitstappen gedaan naar Agia Galina, Matala, Ghania, Rethrimon , Plakias. Zeer mooi daar. Goeie wegen, behalve in de bergen oppassen voor vallende stenen, dus liefst gesloten wagen huren. Ann chorkawa, Marleen Peters, Rita Swinnen en Joske Velaers uit Limburg/Beliie.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 2Sonny&Anne02-06-2009

NOOIT MEER!!!!!!!

Geen aanrader voor mensen met jonge kinderen,of mensen die niet goed te been zijn.Er is wel een lift maar die werkt niet!Hotel ligt op een heuvel,het is 30 a 40 min stappen tot in Plakias.Een wagen is wel een must.Onderhoud van de kamer,weinig van gemerkt.Keiharde matrassen waarop van slapen weinig in huis komt.Lekkend toilet en bad dat je wakker houdt indien je al kan slapen,geen stopcontact in de badkamer.Je moet zelf voor een anti muggen apparaat zorgen want daar trekken ze ze zich niets van aan.Onze transfertijd op 1 juni 2009 was 7u15!wat toch niet zo'n vroeg uur was,maar het hotelpersoneel vertikte het gewoon om ontbijt voor ons klaar te zetten,laat staan een kop koffie.We hadden wel met 13 mensen het ontbijt betaald maar konden met lege maag de bus op.Ze hadden zelf de deur van de rececptie op slot gedraaid zodat niemand het hotel binnen kon(de kamers liggen allen aan de buitenkant)en we daar met zijn allen stonden met de sleutel die niet kon afgeleverd worden.NOOIT MEER!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 6Johan03-09-2007

Eenvoudig hotel dat aan renovatie toe is. Heeft een geweldig mooi uitzicht. Nadeel dat het nogal ver van strand en faciliteiten (supermarkt, tavernes etc.) verwijderd ligt (Plakias ca. 30 minuten lopen). Personeel over het algemeen vriendelijk. Eten bestond uit een zeer beperkt buffet. De kwaliteit vonden wij niet al te geweldig (blijft uiteraard smaakafhankelijk). Later op de avond was het eten ook soms koud.

Gereisd met partner in augustus 2007

Hotel Damnoni Bay info