Géén boekingskosten

Appartement info

6 Reviews over Calma

• 10Fam. Legtenberg14-08-2020

Voor herhaling vatbaar!

Rustige, gewoon goede accommodatie op loopafstand van strand, restaurants en supermarkt. Zeer vriendelijke eigenaresse en een relaxte sfeer. Wij hadden een geschakelde appartement op begane grond met citroenboom voor de deur. Lekker voor in de drankjes. Als welkom een fles wijn en een schaal fruit. Accommodatie was gewoon goed, heerlijke handdoeken, goede bedden. De dames die schoonmaakte verdienen ook een compliment. Al met al een adres die wij van harte aanbevelen.

• 10Johannes12-05-2019

Betere gastvrijheid vind je niet

Bijzonder gastvrije ontvangst. Prima appartement, ruim, rustig, vlakbij het centrum, parkeerruimte en bovenal goede ervaring met spullen die ik vergeten had uit de kast te halen. Heeft Artemis, de gastvrouw kosteloos nagezonden. Ik ga er zeker weer naar toe als ik in de buurt ben.

• 10Jelleke Wielsma07-02-2016

Voor de 5e keer in Calma

We zijn al meerdere keren op vakantie geweest in Plakias en ook al meerdere keren in Calma. De ligging achter de boulevard is heel centraal en ook heel rustig. Alles is op loopafstand. De studio's zijn ruim en schoon en hebben alles wat je gedurende een vakantie nodig hebt. Het zwembad is schoon en de eigenaren zijn heel vriendelijk.

• 9Corine18-08-2013

een fijne plek voor vakantie

Een ruim en schoon appartement in het centrum van Plakias. Niemand had gemeld dat we ook een eigen wasmachine hadden. Hoewel het Centrum en strand op loopafstand was, hebben we ook genoten van het zwembad. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

• 9Nanda en Arjen Mantel10-10-2010

super

Goed, ruim appartement in het centrum van Plakias. Winkels vlakbij. Alles op loopafstand. Goed ingerichte keuken. Elke dag schoongemaakt.Zeer vriendelijke beheerster.

• 9Irene22-09-2009

Geweldig

App. Calma ligt iets achter de boulevard, waardoor het heerlijk rustig is. De eigenaresse is zeer vriendelijk en attent. De appartementen zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. In tegenstelling tot andere hotels/appartementen op Kreta heeft Calma een heerlijke douche. Het is een massage douche in een douchecabine met een douche gordijn ervoor. Lekker ruim en comfortabel. Dit is de eerste douche op Kreta die voldoet aan onze wens , want wij allemaal voor hokjes hebben gezien! Een zwembad is er (nog) niet, maar je kunt gebruik maken van een heerlijk zwembad naast Calma. Calma ligt op loopafstand van het strand en de winkeltjes. Je hebt geen uitzicht op zee. Calma is zeer de moeite waard om te boeken (ook gezien de prijs € 40,00 p/nacht per app.) Kortom, een prima uitvalbasis voor een zalige vakantie op Kreta

Appartement Calma info