Appartement Calma

9.9Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Plakias

Op vakantie geweest naar Calma?

9.9Fenomenaal

• 8.2Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Calma

• 2019
      10Johannes12-05-2019

Betere gastvrijheid vind je niet

Bijzonder gastvrije ontvangst. Prima appartement, ruim, rustig, vlakbij het centrum, parkeerruimte en bovenal goede ervaring met spullen die ik vergeten had uit de kast te halen. Heeft Artemis, de gastvrouw kosteloos nagezonden. Ik ga er zeker weer naar toe als ik in de buurt ben.

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

10Jelleke Wielsma07-02-2016

Voor de 5e keer in Calma

We zijn al meerdere keren op vakantie geweest in Plakias en ook al meerdere keren in Calma. De ligging achter de boulevard is heel centraal en ook heel rustig. Alles is op loopafstand. De studio's zijn ruim en schoon en hebben alles wat je gedurende een vakantie nodig hebt. Het zwembad is schoon en de eigenaren zijn heel vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Corine18-08-2013

een fijne plek voor vakantie

Een ruim en schoon appartement in het centrum van Plakias. Niemand had gemeld dat we ook een eigen wasmachine hadden. Hoewel het Centrum en strand op loopafstand was, hebben we ook genoten van het zwembad. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Nanda en Arjen Mantel10-10-2010

super

Goed, ruim appartement in het centrum van Plakias. Winkels vlakbij. Alles op loopafstand. Goed ingerichte keuken. Elke dag schoongemaakt.Zeer vriendelijke beheerster.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Irene22-09-2009

Geweldig

App. Calma ligt iets achter de boulevard, waardoor het heerlijk rustig is. De eigenaresse is zeer vriendelijk en attent. De appartementen zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. In tegenstelling tot andere hotels/appartementen op Kreta heeft Calma een heerlijke douche. Het is een massage douche in een douchecabine met een douche gordijn ervoor. Lekker ruim en comfortabel. Dit is de eerste douche op Kreta die voldoet aan onze wens , want wij allemaal voor hokjes hebben gezien! Een zwembad is er (nog) niet, maar je kunt gebruik maken van een heerlijk zwembad naast Calma. Calma ligt op loopafstand van het strand en de winkeltjes. Je hebt geen uitzicht op zee. Calma is zeer de moeite waard om te boeken (ook gezien de prijs € 40,00 p/nacht per app.) Kortom, een prima uitvalbasis voor een zalige vakantie op Kreta

Gereisd met partner in juni 2009

0 tips over Appartement Calma