Appartement Anna Plakias Apartments (Huize Anna)

Appartement Anna Plakias Apartments (Huize Anna)

8.6Fantastisch

Griekenland, Kreta, Plakias

8.6Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Anna Plakias Apartments (Huize Anna) voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Anna Plakias Apartments (Huize Anna)

• 10Nikeh01-02-2014

Heerlijk genoten!

Halverwege augustus zijn we twee weken op Kreta geweest en verbleven wij in een van de appartementen van Anna Plakias. Prima verzorgde kamer en eigenlijk het hele complex. Daar komt bij dat ook de service prima was, contact met de eigenaar was goed en deze was ook erg behulpzaam. Het complex is op loopafstand van het dorpje waar genoeg te doen is. We hebben veel gezien op Kreta maar daarbij zijn we ook volledig tot rust gekomen op deze fijne plek. Kortom, wanneer we terug gaan zeker weer naar Anna Plakias!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10Roselien27-08-2012

GREAT!!!!

De appartementen ten huize Anna Plakias zijn een echte aanrader. We werden op dag 1 zeer vriendelijk onthaald door de eigenaar. Ligging: ideaal, op wandelafstand van het strand en centrum van Plakias. Voor lekkere verse vis moet je dus niet ver wandelen. Accomodatie: zeer proper, elke dag kregen we nieuwe handdoeken. Gratis wifi is echt ook een pluspunt hier. Prijs/kwaliliteit: zeer goed. Wij hadden er een supertijd!!

• 9Katrien Verhaeghen22-08-2012

HEERLIJK!!

IDEAAL GELEGEN, vlakbij het strand, de resto's en uitgaansbuurt maar net ebuiten waardoor je alle rust hebt om snachts zali te slapen. Mooie achtergrond aan de appartementen!

SuperPROPER. Verse lakens en handdoeken, perfect onderhouden, alles vers geverfd en nieuw.

Gratis WIFI is een pluspunt Luxueuze inrichting

Professioneel MANAGEMENT

• 9liesbeth 21-08-2012

Fantastische plek!

We stayed in Anna Plakias appartments during 1 week in august. The appartment was recently renewed, very clean (every day someone came to clean the appartment), well furnished, with a nice terrace. The location was very good. Really quiet, although only 5 min walk from the beach, near to good restaurants and bars. Plakias is a very nice village to have a holiday. Yiannis, the host, is very kind and he does everything he can for you to have a pleasant stay. Good value for money!

• 9hans en astrid arts26-06-2012

Een geweldige week in Plakias

We zijn net 2 weken terug van een weekje Kreta en verbleven in Appartement Anna. Een mooi superverzorgd wit met blauw complex, op 5 minuten loopafstand van de boulevard. Wij hadden appartement nr. 2. Gezellige studio en leuk balkon met mooi uitzicht op het dorpje Myrthios midden op de heuvel. Overal leuke potten met planten, palmen en een verzorgde entree met bankje, gastenboek en mini-bibliotheek. Anna, Stavros en hun zoon Yiannis hebben ons supergastvrij ontvangen en werkelijk niets was teveel. Plakias is een heerlijk rustig dorp, relaxte sfeer, toch genoeg leuke terrasjes en tavernes waar je voor weinig geld lekker eet. Appartement Anna, een geweldige thuishaven voor je vakantie in Plakias.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9N. Wacker20-09-2011

Voor herhaling vatbaar!

Net terug van een vakantie in Huize Anna. We vonden het fantastisch. Kleinschalig, rustige ligging; ideaal gelegen t.o.v. het strand en het centrum. Wij zaten in studio nr. 2, die bleek de meeste privacy te hebben, een vrij balkon met uitzicht op het prachtige berglandschap. Plakias is een gezellig plaatsje met genoeg restaurantjes. Onze favourieten waren: Sofia, Kri-Kri en Manossos (naast Madousa).

Gereisd met partner in september 2011

• 7Leonard van der Hout01-06-2011

prima plek, rustig schoon en mooi

behupzame en zorgzame housekeeper, regelmatig schone lakens en af en toe zomaar fruit en bloemen. Heerlijk ontspannen.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Gerard Neger31-05-2011

Leuke studio dicht bij het strand

Huize Anna is een mooi vertrekpunt voor talloze dagtochten in alle richtingen van Kreta

Gereisd met partner in april 2011

• 9Corrie27-06-2010

rustig gelegen

Net terug van een weekje, Huize Anna is een modern gebouw met schone appartementen, wij zaten in een 2 kamer beneden appartement. Frisse slaapkamer met een goed 2 pers. bed, woonkamer met open kleine keuken, badkamer was prima met een misschien iets te kleine douchehoek en een prettig terrasje met helaas geen uitzicht. Appartementen worden goed schoon gehouden. Het centrum en het strand is op 5 min. lopen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Elly21-05-2010

slechte service!

Op zich mooi appartementencomplexje, met ruime appartementen. Helaas met een zeer slechte service. Ik heb een hele week zonder warm water gezeten. Eigenaar bleef volhouden dat de boiler snel gerepareerd zou zijn, maar dit bleek niet het geval. Ook ging de brandmelder 's nachts een paar keer af, terwijl er niets aan de hand was. Slechte schoonmaak en zeer harde matrassen op de bedden. Zwembad ter grootte van een badkuip.

Alleen gereisd in oktober 2009

2 tips over Appartement Anna Plakias Apartments (Huize Anna)

• Katrien Verhaeghen, 22-08-2012 Rapporteren

Als je wil kan je in de appartementen makkelijk zelf koken en heel aangenaam om s'morgens uitgebreid te ontbijten op je privéterras!

De week van 15 augustus zijn er overal in Kreta lokale festivalletjes

• hans en astrid arts, 26-06-2012 Rapporteren

Heel bijzonder is de Imbroskloof, prachtige wandeling door de kloof met veel bloemen, vogels en... geiten. Prachtige omgeving voor wandelingen, fantastische vergezichten, heel gevarieerde flora. Ook een bezoekje aan het dorp Myrthios is de moeite waard.

1 vraag over Appartement Anna Plakias Apartments (Huize Anna)

• Sandra, 30-07-2014 Rapporteren

Apartments Anna Plakias

Wie weet waar je deze accommodatie nog meer kan boeken buiten Booking.com

Appartement Anna Plakias Apartments (Huize Anna) info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis