Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°11°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Anna Plakias Apartments (Huize Anna) voor je op een rij gezet:

20 reviews over Appartement Anna Plakias Apartments (Huize Anna) in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Nikeh
1-2-2014

Halverwege augustus zijn we twee weken op Kreta geweest en verbleven wij in een van de appartementen van Anna Plakias. Prima verzorgde kamer en eigenlijk het hele complex. Daar komt bij dat ook de service prima was, contact met de eigenaar was goed en deze was ook erg behulpzaam. Het complex is op loopafstand van het dorpje waar genoeg te doen is. We hebben veel gezien op Kreta maar daarbij zijn we ook volledig tot rust gekomen op deze fijne plek. Kortom, wanneer we terug gaan zeker weer naar Anna Plakias!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

GREAT!!!!

Roselien
27-8-2012

De appartementen ten huize Anna Plakias zijn een echte aanrader. We werden op dag 1 zeer vriendelijk onthaald door de eigenaar.

Ligging: ideaal, op wandelafstand van het strand en centrum van Plakias. Voor lekkere verse vis moet je dus niet ver wandelen.

Accomodatie: zeer proper, elke dag kregen we nieuwe handdoeken. Gratis wifi is echt ook een pluspunt hier.

Prijs/kwaliliteit: zeer goed.

Wij hadden er een supertijd!!

HEERLIJK!!

Katrien Verhaeghen
22-8-2012

IDEAAL GELEGEN, vlakbij het strand, de resto's en uitgaansbuurt maar net ebuiten waardoor je alle rust hebt om snachts zali te slapen. Mooie achtergrond aan de appartementen!

SuperPROPER. Verse lakens en handdoeken, perfect onderhouden, alles vers geverfd en nieuw.

Gratis WIFI is een pluspunt

Luxueuze inrichting

Professioneel MANAGEMENT

Fantastische plek!

liesbeth
21-8-2012

We stayed in Anna Plakias appartments during 1 week in august. The appartment was recently renewed, very clean (every day someone came to clean the appartment), well furnished, with a nice terrace. The location was very good. Really quiet, although only 5 min walk from the beach, near to good restaurants and bars. Plakias is a very nice village to have a holiday. Yiannis, the host, is very kind and he does everything he can for you to have a pleasant stay. Good value for money!

Een geweldige week in Plakias

hans en astrid arts
26-6-2012

We zijn net 2 weken terug van een weekje Kreta en verbleven in Appartement Anna. Een mooi superverzorgd wit met blauw complex, op 5 minuten loopafstand van de boulevard. Wij hadden appartement nr. 2. Gezellige studio en leuk balkon met mooi uitzicht op het dorpje Myrthios midden op de heuvel. Overal leuke potten met planten, palmen en een verzorgde entree met bankje, gastenboek en mini-bibliotheek. Anna, Stavros en hun zoon Yiannis hebben ons supergastvrij ontvangen en werkelijk niets was teveel. Plakias is een heerlijk rustig dorp, relaxte sfeer, toch genoeg leuke terrasjes en tavernes waar je voor weinig geld lekker eet. Appartement Anna, een geweldige thuishaven voor je vakantie in Plakias.

Gereisd met partner in juni 2012

Voor herhaling vatbaar!

N. Wacker
20-9-2011

Net terug van een vakantie in Huize Anna. We vonden het fantastisch. Kleinschalig, rustige ligging; ideaal gelegen t.o.v. het strand en het centrum. Wij zaten in studio nr. 2, die bleek de meeste privacy te hebben, een vrij balkon met uitzicht op het prachtige berglandschap. Plakias is een gezellig plaatsje met genoeg restaurantjes. Onze favourieten waren: Sofia, Kri-Kri en Manossos (naast Madousa).

Gereisd met partner in september 2011

prima plek, rustig schoon en mooi

Leonard van der Hout
1-6-2011

behupzame en zorgzame housekeeper, regelmatig schone lakens en af en toe zomaar fruit en bloemen. Heerlijk ontspannen.

Gereisd met partner in april 2011

Leuke studio dicht bij het strand

Gerard Neger
31-5-2011

Huize Anna is een mooi vertrekpunt voor talloze dagtochten in alle richtingen van Kreta

Gereisd met partner in april 2011

rustig gelegen

Corrie
27-6-2010

Net terug van een weekje, Huize Anna is een modern gebouw met schone appartementen, wij zaten in een 2 kamer beneden appartement. Frisse slaapkamer met een goed 2 pers. bed, woonkamer met open kleine keuken, badkamer was prima met een misschien iets te kleine douchehoek en een prettig terrasje met helaas geen uitzicht. Appartementen worden goed schoon gehouden. Het centrum en het strand is op 5 min. lopen.

Gereisd met partner in juni 2010

Voor herhaling vatbaar

Lidy en Pieternel
7-6-2010

Wij hebben een week in Huize Anna doorgebracht. Wij hadden een fijn en schoon appartement op de begane grond met een groot terras en een kabbelend beekje direkt achter onze slaapkamer.......en dat slaapt heerlijk. Goede douche en heerlijke bedden. De ligging is rustig maar wel op een paar minuten lopen van het heerlijke zandstrand , leuke winkeltjes ( veel sieraden ) en gezellige taverna's waar je voor weinig geld fantastisch kunt eten. We hebben wel een paar dagen een auto gehuurd om de omgeving te verkennen. Tips : Imbros kloof van 8 km. en het Preveli klooster en strand.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna Plakias Apartments (Huize Anna) in Plakias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna Plakias Apartments (Huize Anna) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.