Plakias

We hebben een aantal aanbieders voor Plakias voor je op een rij gezet:

Reviews over Plakias

Julienne,
    11-8-2018

Leuk klein hotel dat door super lieve behulpzame eigenaren gerund wordt!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Prima hotel vlakbij zee en middenin Plakias

Els,
    18-4-2018

Prima hotel op minder dan 5 minuten lopen van het strand. Goede kamer met een lekker bed. Het hotel wordt gerund door een hele aardige en behulpzame familie. Het ontbijt is heel uitgebreid, voor ieder wat wils. Er is een mooie binnentuin waar je ook kunt ontbijten als je dat wilt. De badkamer is voorzien van een prima douche, wastafel, grote spiegel en föhn. Alles is perfect schoon. In de kamers mag niet gerookt worden. Grenzend aan de kamer is het balkon waar je lekker kunt zitten. Plakias is een klein plaatsje, in de buurt kun je mooie wandelingen maken. Goede kaart en goede schoenen zijn aan te raden. Tavernes langs het strand zijn redelijk, de beste 2 vonden wij echter in een zijstraat. Minoiko, prima eten, de ander weet ik de naam niet meer van. Wifi was redelijk. Wij waren hier half april, het seizoen was nauwelijks begonnen. Er waren haast geen excursies en er reed 1x per dag een bus.

Gereisd met vrienden in april 2018

Gastvrij fijn hotel en mooie stranden om de hoek.

Amber,
    5-2-2018

Het is er niet heel erg groot maar ik vond er genoeg keuze aan restaurants. Er rijdt ook een openbare bus waar je een heel eind mee komt. Ook vaart er een boot naar nabij gelegen stranden. Plakias heeft hele mooie stranden maar er kan een harde wind staan. Sofia hotel is eenvoudig en goed. Goede bedden en een superontbijt! De eigenaren en medewerkers zijn echt heel vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader. Maar reken niet op een geweldig uitzicht vanuit je kamer. Je zit aan de straat.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Fijne accommodatie. Mooie kamers.

Hans,
    6-5-2017

Voor het stenen strand voor het hotel zijn waterschoenen noodzakelijk.

Gereisd met partner in juni 2015

Fijn hotel met lekker ontbijt en lekker rustig.

Elise de Bont,
    17-9-2016

Het ontbijt was goed, evenals de kamers; ze waren schoon en ruim genoeg. Ook was het lekker rustig en was het personeel erg vriendelijk. Geen negatieve dingen gezien; al weet ik niet zeker of dit een geschikt hotel is als je met kleine kinderen reist.

Gereisd met vrienden in mei 2016