Plakias

Reviews over Plakias

Lekker weekje Kreta

Dennis, Monica & kids,
    31-10-2018

Afgelopen herfstvakantie in dit kleinschalige resort verbleven. Zoals in eerdere recensies gemeld zijn de kamers idd wat gedateerd, echter de ligging en het uitzicht werkelijk prachtig. Zwembaden en ligbedden comfortabel. Snorkelen in de baai zalig! Slechts één bar tegelijk geopend, dat is wanneer het druk is onhandig. Keuze en kwaliteit eten gewoon prima te noemen. Gemiddelde vriendelijkheid van de medewerkers voor verbetering vatbaar. Helaas bij ons ook wat verdwenen op de kamer (winterjas), jammer.

Uiteindelijk gaat het om prijs/kwaliteit verhouding en die is gewoon goed. Lekker uitgerust, genoten van de mooie omgeving. Daar is vakantie voor bedoeld, niet?!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

een keer is genoeg

Wim Guleij,
    19-9-2018

Uitzicht is geweldig. eten is genoeg en goed, genoeg variatie.

Wel moet je goed te been zijn. ligt wel afgelegen. klein dorpje is met een busje te bereiken, stelt niet veel voor. Kamer waren aan onderhoud toe, bedden waren goed en schoon.

Een afknapper is het dat, het vanaf het vliegveld Heraklion drie uur rijden met de bus is.

Gereisd met partner in september 2018

Julienne,
    11-8-2018

Leuk klein hotel dat door super lieve behulpzame eigenaren gerund wordt!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Mischien ooit nog een keertje

Gvv,
    25-7-2018

Het is niet super kind vriendelijk en je moet goed tebeen zijn. De wc wilt niet goed doortrekken en er lopen mieren door de kamer en badkamer de doucheputje ziet er smerig uit en de wc ook. Het zwembad is prima en het eten is ook goed. Personeel is soms wel soms niet aardig. En het is wel zo van het handdoekje leggen verhaal plakias kan je voor 3.70 p/p heen dus dat valt mee.

Gereisd met partner in juli 2018

Unieke ligging

Jhoppel,
    21-7-2018

Geweldig uitzicht. Slecht/geen internet. Goed eten . Hardwerkend personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018