Appartement Villa Sorenia

Meer appartementinfo

9 reviews over Appartement Villa Sorenia

• 0Margriet Rinkema02-11-2011

Ontzettend leuk

Wij, mijn 2 kinderen en ik, vonden het erg mooi daar. Het strand is verder weg dan op de site stond, maar het zwembad maakte veel goed. De gastvrouw en heer waren aardig, maar net als iedereen, hadden ze ook wel eens een slechte dag. Ik vond het jammer dat er gasten waren die op alle slakken zout legden. Dat maakte dat er een gespannen sfeer kwam.Wie goed doet, goed ontmoet!!! Omgeving was mooi en rustig en een gezellig dorpje. Wij gaan er zeker weer heen en hopelijk met minder zeurgasten.

Met jonge kinderen

• 4toos26-08-2011

nooit meer

villa sorenia straalt absoluut geen gastvrijheid uit,dit komt voornamelijk omdat de eigenaar samen met zijn vrouw alles behalve gastvrij zijn. zij vinden het heel normaal om gasten af te snouwen waneer ze een keer verkeerd gaan zitten, of iets te veel handoeken gebruiken. ook mag je de handdoeken niet meenemen naar het zwembad.

-ligging is wel mooi. -accomodatie slecht verzorgd en schoon gemaakt. -gastvrijheid,dan moet je toch ergens anders naar toe.

• 3Martijn26-08-2011

wat een aanfluiting

Bij touroperator geboekt, maar dat nooit meer! Eigenaren zien je liever gaan dan komen en niets is mogelijk. Poolbar wat niet open en er was dus niets te eten of te drinken. De uitleg van touroperator was belastingtechnisch van aard, yeah right. Baas komt af en toe eens kijken en groet je nooit. Verder geen reisleiding aanwezig en zeker geen 800 meter van het strand. Pfff.. drie sterren zou 1 ster moeten zijn.

Piskopiano is overigens wel een leuk dorp met geweldige restaurants.

Klacht bij touroperator neergelegd, maar die nemen je niet serieus!! Schandalig en stuitend!

Met vrienden

• 4René23-08-2011

Absoluut geen 3 sterren!

Na een nachtelijke vlucht was er geen appartement voor ons, we hebben 1,5 uur moeten wachten voordat we eindelijk konden slapen. De beloofde poolbar is DICHT, er is ook geen snackbar, LET OP dit is hoogseizoen. Het servies en pannen zijn te vies om aan te pakken, elektrisch kookplaatje werkt maar half, kapotte knoppen en snoeren, handdoeken worden pas vervangen als je er om vraagt, hetzelfde geldt voor de lakens, waar de gaten in zitten. Omgeving is top, lekker eten in de buurt, maar verwacht verder niets van het appartement, dan kan het alleen maar meevallen. Er is geen reisleiding aanwezig, voor informatie over omgeving/excursies moet je naar een ander appartementencomplex. Afstand tot strand is veel verder dan de beloofde 800 meter en betreft een steile helling, lopen is een vermoeiende bezigheid. Klagen hierover bij VAJA levert een kadobon van €25 op, te belachelijk voor woorden.

• 6puk en muk08-08-2011

matig

vandaag teruggekomen van weekje Villa Sorenia. prima vakantie, wel een aantal minpuntjes: 1) Prijs/kwaliteit: zeer matig. 2) Er is vrij veel achterstallig onderhoud en er wordt slecht schoongemaakt.3) Wisseling handdoeken etc niet zoals beloofd. 4) Dichtsbijzijnde strand is veel verder dan beloofde 800 meter. Bovendien erg slecht bereikbaar voor mensen met slechte conditie of slecht ter been. Auto/scooter is echt wel nodig. Dorp zelf is rustig/gezellig met aantal leuke restaurantjes/winkeltjes. Koutouloufari is verlengde van het dorp, daar loop je zo heen.

• 7c. nieuwenburg12-10-2008

Eenvoudig maar goed,ligt erg leuk.

De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam,mooi zwembad met kinderbad. Ligt leuk in het dorp Piscopiano. App.is niet groot,wordt elke dag schoongemaakt en je bed ook nog opgemaakt. Koffiezet app.en waterkoker aanwezig.

• 8Maaike & Johan20-06-2005

Wij zijn net terug van 8 dagen Villa Sorenia. We hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad. Het was er nog erg rustig bijna de hele week zaten we samen met een ander stel als enige gasten in het complex. We hadden dus een prive zwembad en heerlijke ligstoelen in de zon en in de schaduw. De bereikbaarheid was iets minder, naar ons idee is het niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Om iets te zien van de omgeving en het uitgaansleven is het wel aan te bevelen om een scooter of auto te huren. Scooters zijn makkelijk te parkeren en te huur op elke hoek van de straat. Je kunt lopend naar beneden om het centrum van Chersonissos te bekijken maar daarna is het erg makkelijk om een taxi naar boven te nemen. (5 euro) In de directe omgeving zijn er diverse eetgelegenheden en supermarktjes. Het appartement is simpel ingericht maar alles is er. De eigenaren zijn vriendelijke mensen.

• 9Jan en Lenie van Dam13-03-2004

Wij zijn er in September 2003 geweest.,en hebben het als zeer prettig en rustig ervaren. Het appartement is goed verzorgd.,en ligt hoog waardoor je een goed uitzicht hebt.Wil je de drukte opzoeken.,dan kan dat heel eenvoudig door het pad af telopen naar de winkelstraat met z'n vele restaurantjes.Een auto of scooter is makkelijk indien je echt wat meer van de omgeving wilt zien.,die overigens prachtig is!!Ook dit jaar weer...Kreta!!

• 8Maurien de Graaf02-01-2004

Perfect appartementje voor mensen die de drukte op een makkelijke manier willen opzoeken. Het appartement bevind zich op loopafstand (10min) van Chersonissos. Het voordeel dat je niet in Chersonissos zit is dat je nu in Piskopiano zit. Een plaatsje met een 20tal restaurantjes en een irish pub. Het is eigenlijk 1 lange straat met aan beide zijde restaurantjes. Het straalt nog het oude Griekse sfeertje uit. HEERlIJK.

Het appartement is voldoet aan alle gemakken. Het is netjes en altijd lekker koel op de kamer. Het appartement word gerund door een familie (vader/moeder/kind)Vader zit de hele dag lekker te lezen en ma is soms een beetje chagrijnig. Niks van aan trekken en je hebt daar een topvakantie, aangezien je ALLES in handbereik hebt. 4 Supermarkten binnen 300m, restaurants, zwembad, strand, auto-scooter verhuur en op 10 minuten afstand een waar paradijs voor de uitgaanliefhebbers.

0 tips over Appartement Villa Sorenia

1 vraag over Appartement Villa Sorenia

• Cor Nieuwenburg, 13-02-2011

Touroperator

Wie kan mij vertellen welke touroperator Villa Sorenia heeft?

Gr.

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats