Appartement Villa Eleni

AppartementKleine hotelsWeer vandaag27°18°
Appartement Villa Eleni
8,3

9 reviews over Appartement Villa Eleni in het Nederlands

Een goed en vooral rustige accomodatie

Leo van Baarle
21-9-2016

Zeer kleinschalig in een rustige omgeving. Mooi zwembad. Alles zeer schoon.Gastvrij echtpaar..Appartement erg basic ingericht, een eitje bakken wordt al een probleem. Het appartement maakt een wat sleetse indruk. Met een werkelijk geringe investering zou er niets op aan te merken zijn.

Heerlijke vakantie!

Michiel
25-8-2014

Klein complexje, erg rustig. Groot zwembad (geen ondiep gedeelte helaas), superschoon. Kamers zijn basic ingericht, keuken is wat karig voorzien van benodigdheden, bedden aan de harde kant.

Het dorpje is gezellig maar druk, bomvol toeristen.

Eigenaar Giorgos was naar ons erg vriendelijk, kwam regelmatig met kleine giften aan. Al met al hebben we ons te pletter genoten.

Gelukkig kwam het goed.......

Leone
19-7-2014

Helaas was er bij onze aankomst niemand aanwezig. Uiteindelijk kregen we via een andere gast te horen waar onze studio was. In tegenstelling tot wat er op alle sites van reisorganisaties te lezen is, is een studio in villa Eleni zonder kitchenette, alleen met koelkast. Ook was er geen eigen balkon of terras, maar een zitje op een soort doorgang. De kastjes zaten vol lege chips zakken en het was niet erg schoon. Na wat gebel kwam er iemand en kregen we een appartement toegewezen waar we erg blij mee waren. Prima opgelost!! Jammer dat er van de Griekse gastvrijheid bij deze eigenaren niets te merken was( kwam het omdat wij iets anders van de gehuurde studio verwachtten?). In de omliggende dorpjes werd dat echter ruimschoots goed gemaakt. Kortom, ondanks de valse start, een heerlijke vakantie gehad!!

Heerlijke plekje!

Maaike
28-7-2013

Heerlijke plekje op Kreta! Het appartement dat we hadden was eenvoudig maar goed. Je hebt redelijk wat ruimte. We hadden een klein terras waarboven de druivenranken hingen en aan de zijkant mooie bloeiende struiken.

Je hebt veel privacy. Er is een groot zwembad en omdat we tijdens onze vakantie de enige gasten waren hadden we het zwembad voor onszelf!

Er zijn in totaal 3 appartementen. De eigenaren waren er voornamelijk in het weekend en kwamen dan zelfgekweekte tomaten e.d. brengen. De schoonmaakster was erg vriendelijk en deed haar werk goed. Bijna iedere dag schone handdoeken en lakens op het bed. Kleine parkeerplaats bij villa Eleni. Auto huren is aan te raden zodat je de omgeving kan verkennen. Ook zit er vlakbij Heraklion een grote Lidl, aan te raden voor de grotere boodschappen want de kleine winkeltjes zijn behoorlijk prijzig.

het was geweldig

Harry en Ellis de Jong
24-7-2011

het zwembad was heerlijk en de ligging perfect. de eigenaren waren zeer vriendelijk

Heerlijke vakantie!

H de Jong
12-8-2010

Dit is een heel fijn appartement met zeer vriendelijke eigenaars.

We werden verwend met koffie, fruit en groente uit eigen tuin.

Het zwembad hadden we bijna voor ons alleen. Wat een rust.

Een zeer rustige omgeving met toch de restaurantjes binnen handbereik.

We hebben een aantal malen heerlijk gegeten bij Elisavet.

Ook de Ierse pub was zeer gstvrij. Goede muziek

Angelique
29-7-2010

Leuk huisje.

Lekker ruim en schoon. behalve op zondag iedere dag schoonmaak en schone handdoeken.

Mooi, schoon en groot zwembad. Leuke tuin, met verse groenten.

Heel rustig gelegen. Maar winkels, restaurants en bar op loop afstand.

geweldige rustige lokatie

Cor van der Kooij
6-6-2009

Schitterende rustige lokatie met veel restaurants in de buurt. Mooi zwembad, mooie tuin en grote modern ingerichte appartementen. Vriendelijke eigenaar. Jammer van de vele muggen.

2008

In 2006 naartoe op vakantie geweest

Livia
4-1-2008

In 2006 naartoe op vakantie geweest. Eerst in Chersonissos verbleven, maar zat vol met herrie makende jongeren. De eigenaar is toen zo vriendelijk geweest ons over te plaatsen naar een appartementencomplex bij zijn eigen villa in Piskopiano.

Zeer vriendelijke mensen, mooie tuin, heerlijk zwembad helemaal voor jezelf, totale privacy.

Er zijn totaal vier appartementen. Wij keken uit over Olijvengaard en over de balken van het (gedeeltelijk) overdekte terras hingen druiven.

Kamers prima ingericht. Heerlijk bed. Mooi uitzicht. Om de hoek kun je heerlijk Grieks eten.

Binnen vijf minuten ben je beneden met de auto/scooter en sta je aan het strand van Chersonissos.

Lopend is het een kwartier.

Een echte aanrader!

Eigenaar zelf raadde aan om in september nog eens te komen. Dan zijn de druiven rijp en wordt de wijn gemaakt.

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Eleni in Piskopiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Eleni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.