Appartement Villa Eleni

• Animatie
Meer appartementinfo

9 reviews over Appartement Villa Eleni

• 7Leo van Baarle21-09-2016

Een goed en vooral rustige accomodatie

Zeer kleinschalig in een rustige omgeving. Mooi zwembad. Alles zeer schoon.Gastvrij echtpaar..Appartement erg basic ingericht, een eitje bakken wordt al een probleem. Het appartement maakt een wat sleetse indruk. Met een werkelijk geringe investering zou er niets op aan te merken zijn.

• 8Michiel25-08-2014

Heerlijke vakantie!

Klein complexje, erg rustig. Groot zwembad (geen ondiep gedeelte helaas), superschoon. Kamers zijn basic ingericht, keuken is wat karig voorzien van benodigdheden, bedden aan de harde kant. Het dorpje is gezellig maar druk, bomvol toeristen. Eigenaar Giorgos was naar ons erg vriendelijk, kwam regelmatig met kleine giften aan. Al met al hebben we ons te pletter genoten.

Met jonge kinderen

• 8Leone19-07-2014

Gelukkig kwam het goed.......

Helaas was er bij onze aankomst niemand aanwezig. Uiteindelijk kregen we via een andere gast te horen waar onze studio was. In tegenstelling tot wat er op alle sites van reisorganisaties te lezen is, is een studio in villa Eleni zonder kitchenette, alleen met koelkast. Ook was er geen eigen balkon of terras, maar een zitje op een soort doorgang. De kastjes zaten vol lege chips zakken en het was niet erg schoon. Na wat gebel kwam er iemand en kregen we een appartement toegewezen waar we erg blij mee waren. Prima opgelost!! Jammer dat er van de Griekse gastvrijheid bij deze eigenaren niets te merken was( kwam het omdat wij iets anders van de gehuurde studio verwachtten?). In de omliggende dorpjes werd dat echter ruimschoots goed gemaakt. Kortom, ondanks de valse start, een heerlijke vakantie gehad!!

• 9Maaike28-07-2013

Heerlijke plekje!

Heerlijke plekje op Kreta! Het appartement dat we hadden was eenvoudig maar goed. Je hebt redelijk wat ruimte. We hadden een klein terras waarboven de druivenranken hingen en aan de zijkant mooie bloeiende struiken. Je hebt veel privacy. Er is een groot zwembad en omdat we tijdens onze vakantie de enige gasten waren hadden we het zwembad voor onszelf! Er zijn in totaal 3 appartementen. De eigenaren waren er voornamelijk in het weekend en kwamen dan zelfgekweekte tomaten e.d. brengen. De schoonmaakster was erg vriendelijk en deed haar werk goed. Bijna iedere dag schone handdoeken en lakens op het bed. Kleine parkeerplaats bij villa Eleni. Auto huren is aan te raden zodat je de omgeving kan verkennen. Ook zit er vlakbij Heraklion een grote Lidl, aan te raden voor de grotere boodschappen want de kleine winkeltjes zijn behoorlijk prijzig.

• 9Harry en Ellis de Jong24-07-2011

het was geweldig

het zwembad was heerlijk en de ligging perfect. de eigenaren waren zeer vriendelijk

• 10H de Jong12-08-2010

Heerlijke vakantie!

Dit is een heel fijn appartement met zeer vriendelijke eigenaars. We werden verwend met koffie, fruit en groente uit eigen tuin. Het zwembad hadden we bijna voor ons alleen. Wat een rust. Een zeer rustige omgeving met toch de restaurantjes binnen handbereik. We hebben een aantal malen heerlijk gegeten bij Elisavet. Ook de Ierse pub was zeer gstvrij. Goede muziek

• 9Angelique29-07-2010

Leuk huisje. Lekker ruim en schoon. behalve op zondag iedere dag schoonmaak en schone handdoeken.

Mooi, schoon en groot zwembad. Leuke tuin, met verse groenten.

Heel rustig gelegen. Maar winkels, restaurants en bar op loop afstand.

• 10Cor van der Kooij06-06-2009

geweldige rustige lokatie

Schitterende rustige lokatie met veel restaurants in de buurt. Mooi zwembad, mooie tuin en grote modern ingerichte appartementen. Vriendelijke eigenaar. Jammer van de vele muggen.

Met jonge kinderen

• 10Livia04-01-2008

In 2006 naartoe op vakantie geweest. Eerst in Chersonissos verbleven, maar zat vol met herrie makende jongeren. De eigenaar is toen zo vriendelijk geweest ons over te plaatsen naar een appartementencomplex bij zijn eigen villa in Piskopiano.

Zeer vriendelijke mensen, mooie tuin, heerlijk zwembad helemaal voor jezelf, totale privacy. Er zijn totaal vier appartementen. Wij keken uit over Olijvengaard en over de balken van het (gedeeltelijk) overdekte terras hingen druiven.

Kamers prima ingericht. Heerlijk bed. Mooi uitzicht. Om de hoek kun je heerlijk Grieks eten.

Binnen vijf minuten ben je beneden met de auto/scooter en sta je aan het strand van Chersonissos. Lopend is het een kwartier.

Een echte aanrader!

Eigenaar zelf raadde aan om in september nog eens te komen. Dan zijn de druiven rijp en wordt de wijn gemaakt.

2 tips over Appartement Villa Eleni

• Maaike, 28-07-2013

Knossos! Zeer indrukwekkend om dit 4000 jaar oude paleis te zien. We hadden een gids genomen en die vertelde zeer veer interessante dingen.

• Michiel, 25-08-2014

Bezoek de grot van Milatos. Superfraai, geen toerist of Griek te zien. Midden in de grot opeens een mooi kerkje! Op de terugweg even eten bij de Family Taverna in To Kounali, absolute aanrader!

0 vragen over Appartement Villa Eleni

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand600 m
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad
    • KinderopvangOp aanvraag

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken