Appartement Stelva

GriekenlandKretaPiskopiano

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Stelva voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 43 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 43 reviews
  • 5.4Inrichting
  • 6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

44 Reviews over Stelva

• 9Tim26-04-2017

Heerlijk

Stelva ligt aan de rand van Piskopiano. Piskopiano ligt op ca. 90 m hoogte en ca. 1,5 km van Chersonissos. Persoonlijk vindt ik Piskopiano een heerlijk rustig dorpje met vriendelijke bewoners die wel in zijn voor een praatje, diverse betaalbare goede restaurants en wat barretjes en supermarktjes. Zoek je graag de drukte op, in nog geen 15 minuten ben je naar beneden gewandeld. Inmiddels heb ik al diverse malen in Stelva verbleven. Soms meerdere keren p.j. echter nooit in hoogseizoen. Altijd was het er heerlijk rustig. Er zijn 2 kleinere zwembaden en gratis ligstoelen beschikbaar. Het Stelva-complex stamt, denk ik, uit de begintijd van de opkomst van het toerisme zon jaar of 25 geleden. Ruime kamers en bedden waar ik in ieder geval goed ook op slaap. De keukeninrichting en overige inrichting is vrij sober, alleen het hoogstnoodzakelijke. Badkamers zijn recentelijk gerenoveerd. Enige mindere vindt ik de douche-cabine die had wel wat ruimer gemogen. Het aanwezige personeel wil echt zn best doen om het ieder naar z`n zin te maken of eventuele klachten te verhelpen. Ik vindt Stelva in ieder geval een uitstekend basic app complex waar ik graag verblijf.

• 8Piskopiano & Kouteloufari24-09-2015

Prima basic appartementen complex

Als ervaren Kouteloufari & Piskopiano gangers, al vele jaren, voor het eerst in Stelva Vilas, app 107, dit jaar ruim 3 weken in september. App. was redelijk schoon, om de 2 dagen schoon beddengoed en handdoeken en "schoonmaak" Toiletpapier werd aangevuld. En iedere dag warme douche. Keukeninrichting basic, maar buiten ontbijt eet je toch "buiten" Vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets mis met deze accommodatie

• 10Andrew7804-02-2011

great place

Been there for 15 days during july 2010 with my gf.Had a great room with balcony and a fantastic view.The only negative about this place were some irish guys( very noisy) but the manager gave us a room far from trouble.Very friendly ppl working there.Just perfect for a guy like me who loves the sun and water sports.

• 7Griekse Jodenzoon15-01-2009

Echt geweldig

Echt een toppertje. De eigenaar leek op een plaatselijke dorpsgek. Voor 170 euro zaten wij hier 7 dagen. Er mocht werkelijk waar alles. Muziekske open en een biertje drinken. Geen enkel probleem! Pilskes drinken bij het zwembad ook geen probleem. Met zijn allen in de blote kont de polonaise volgen ook geen probleem. kortom een top secret bunker waar de razzjes en biertjes zonder problemen gedronken mochten worden

• 1ruud&bep23-09-2008

dit nooit meer

vies appartement.veel dronken ieren veelherrie.op een nacht stond er een dronken ier naast ons bed.zijn naar eenander hotel gaan zoeken.heeft ons veel geld gekost.mensen ga hier niet waar toe.er is s,nachts geen toezicht.wij waren hier van28-08-08tot6-08-08.

• 5maurits/mia19-09-2008

niet naar toegaan!!!!!!!!!

zeer slecht door dronken ieren/ eng werd niet tegen opgetreden na klagen. hadden zeker veel te besteden in de poolbar. NOOIT MEER NAAR TOEGAAN.

• 1a van holst15-09-2008

Nooit weer

Mooie ruime appartementen goede bedden. Een zwembad,zonnebedden voor je deur mooi balkon omringd door bloemen en planten.super Jammer dat er geen enkel toezicht is op de gasten waardoor er in de avond en nacht complete orgie,s worden gehouden het leuke zwembad wordt dan een pisbak voor dronken ierse en engelse gasten daarna gaan vieze meisjes nog even zwemmen.dit alles gaat met een hoop lawaai gepaard Vanaf 700 uur heb je dat in stereo er komt dan van het achterlggend appartement zo mogelijk nog meer herrie.genoeg reden om op te treden zou je denken maar nee dat gebeurd pas als ook de ruiten uit de deuren gaan.die moeten ze betalen daar blijft het dan bij.triest en doodzonde van zo,n mooi complex

• 7C.A. van der Pijl10-09-2008

waarschijnlijk niet meer

Veel Engelse en Ierse jongelui aanwezig die stomdronken iedere nacht met veel lawaai je nachtrust verstoren. Veel ander gasten beleefde dit ook. De receptie reageert lakoniek op klachten hier over. Waarschijnlijk om dat de jongelui overdag een goede klant van de poolbar zijn.

• 1ruud&bep.06-09-2008

nooit meer.

vies appertement in de nacht geen be waking.Veel dronken ieren veel herrie.Op een nacht stond een dronken ier naast ons bed.DIT was voor ons de druppel we zijn toen naar een ander hotel gegaan.Dat heeft ons veel geld gekost.Mensen ga hier niet naar toe.is weg gegooid geld.

• 8Nvt.01-09-2008

Erg mooi en erg leuk! Aanrader!

Voor mijn vertrek heb ik verschillende klantenbeoordelingen gelezen, meestal negatief. Het is een heel mooi gelegen appartementencomplex. De appartementen zien er leuk uit. De service vond ik goed. Het beddengoed werd 2 keer per week verschoond, de handdoeken enz, werden om de 2 dagen verschoond. Voor vragen kan je altijd bij de receptie terecht tot 21.00. Er zijn 2 zwembaden. Aan een van de zwembaden staat een leuke bar. Je kan hier lekker wat eten en/of wat drinken. Er is wel een nadeel, maar dat ligt niet aan deze accomodatie en dat is het geluid van krekels die je op heel Kreta hoort. Hier raak je na een paar dagen wel aan gewend. Het naast gelegen appartementencomplex maakt soms veel herrie, (wat helemaal vol zit met Ieren) maar is niet hinderlijk. Ik ben tenminste aan voldoende nachtrust toegekomen. Kortom heb ik een hele leuke vakantie gehad. Een aanrader!

Appartement Stelva info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij