Appartement Semiramis

5.9Voldoende

Griekenland, Kreta, Piskopiano

Op vakantie geweest naar Semiramis?

5.9Voldoende

• Jacuzzi
Meer appartement info

10 reviews over Appartement Semiramis

• 4kim23-08-2011

prima ligging als je een vervoersmiddel hebt

Klein, rustig appartement zeer weinig service, koud zwembad, veel muggen, geen ventilatie mogelijkheid in douche, koud douche water, airco apart bij betalen, schoonmaaksters komen zeer weinig, zelf laken en kussensloop gekocht, beddengoed was niet schoon.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6André13-08-2011

back to basic

Wij ( 3 personen) hadden er een extra slaapkamer. Mini keukenblok, vrij nieuwe koelkast, 1 kookplaat, 1 grote pan, 3 borden met dito bestek en glazen. Tafel en 4 stoelen. 2 goede bedden in de 1e ruimte en in de extra slaapkamer ook 2 goede bedden. Géén ongedierte, alleen irritante muggen. Badkamer was zeer gedateerd en douche, tegelwerk, wasbak en kranen hebben hun beste tijd gehad. Vloer in het woongedeelte (plavuizen) mag ook wel wat aan gedaan worden. Wel was alles schoon. Geen gratis airco. Schoonmaakster kwam 3x per week en klopte netjes aan. Mike en Dimitri kwamen vriendelijk en welwillend over. Vragen om schone handdoeken en lakens was geen probleem. TO hostes was er 2x per week in 5 minuten teruglopend App. Lofos. Hebben er 2 excursies geboekt (Spinalonga en Imbroskloof) Dimitri als gids op Spinalonga was erg goed!! Huren van auto via de TO was goed geregeld. Supermarktjes en restaurantjes in de buurt. Met huren van scooters ed. even oppassen en vragen aan eigenaar of TO.

Gereisd met partner in juli 2011

• 5Vera de Jong17-02-2011

Hier gaan wij niet meer naartoe

Kleine kamers, inrichting niet praktisch en erg oud. Vriendelijke eigenaar. Last van kakkerlakken gehad. Gelegen op de heuvel in schattig dorpje. Voor 12 dagen scooter gehuurd om bij strand (breed zandstrand) in Stalida 5km te komen. Strand cherso niet ons ding (druk en smal met kiezelstenen) Veel Nederlanders dus voor ons niet echt een ultiem vakantiegevoel.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 3nicolette Zeegers13-09-2010

nooit meer

Appartement was ronduit smerig. Bij aankomst lag er een dooie kakkerlak in het appartement, daarna met regelmaat nieuwe kakkerlakken zien rondlopen. De koelkastdeur sloot niet goed, de kranen waren dusdanig verouderd dat deze niet goed meer werken. Na geklaagd te hebben kwam er uiteindelijk een schoonmaakster. Het zwembad zag er vies uit.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6B.Timmermans29-09-2008

Pisko whatever. Rotheuvel!!!!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zijn met een last minute aanbieding hier terecht gekomen, tevreden maar voor het volledige bedrag zou ik hier niet willen zitten. De appartementen/studio's liggen op de hoogste top van de heuvel, oftewel elke dag 4 stijle hellingen op en af om naar het strand te gaan, te pinnen of te gaan eten.

Ook is het zwembad van het complex echt piep en piepklein en vies. Niet aan te raden voor gezinnen! De handdoeken worden maar 1 x vervangen en het appartement wordt 1 x schoongemaakt. Maar de mensen van het complex zijn wel hardstikke aardig. Ook is er een gezellige bar/cafetaria/internetcafé die bij het complex hoort waar je 's avonds op grote schermen film kunt kijken. Erg leuk!

De hostess liet zich nauwelijks zien. In elk geval niet op de spreekuren. Jammer want hierdoor konden we geen excursies bij haar boeken. Ook stond onze bagage nog op Schiphol :) Maar toch.... een leuke vakantie!!!!

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7Tim en Carla21-09-2008

Oud complex, klein zwembed

Begin september 2008 hier 1 week op vakantie geweest. Wij hadden een 2-kamer app. Inrichting was net zoals het complex zelf oud en aan vervanging toe. Wel een nieuwe en goed werkende koelkast aanwezig. Ondanks dat het oud is, is het toch gezellig om in Semiramis te verblijven. Voldoende zitruimte en ook nog een dakterras aanwezig. Tijdens onze aanwezigheid zag het zwembad er niet bepaald frisjes uit. Er werd door ons en de overige gasten geen gebruik van gemaakt. Wil je echter niet al te duur op vakantie dan is Semiramis een goede bestemming.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Hanna16-09-2008

Prima basic appartementen

Wij zijn net terug van 2 weekjes Semiramis in Piskopiano. We hebben het lekker gehad, voor 2 weken incl vlucht 450 euro pp betaald dus dan weet je dat je basic kan verwachten. Het appartement was op het eerste gezicht schoon, hoewel we in de douche een aantal keer een kakkerlak hebben gezien. Na dit te hebben gemeld werd het kiertje waar ze uitkwamen gelijk gekit en geen beest meer gezien. Prima eigenaren & service. Koken kan op de twee plaatjes (kwartiertje wachten tot ze goed warm zijn) maar ook uit eten is redelijk betaalbaar. Van buiten ziet het er leuk en verzorgd uit. Voor weinig geld toch een oke appartement. De twee losse 1 pers bedden waren we niet zo happy mee. Hebben wel airco genomen om vooral 's nachts lekker koel te maken. (45 euro per week) We hebben het eiland per auto en scooter verkend, knapten nogal af op Chersonissos. (klein strand, veel toeristen zelfs in sept en NL cafetaria als 'Friet van Piet' ed.) Maar er zijn nog mooie plekken zat op het prachtige eiland

Gereisd met partner in september 2008

• 8Rogier & Eefje28-08-2008

Voor sneltevreden-lichtactieve-vakantiegangers!

Ons ontvangst bij Semiramis was warm (lees, heet 37 graden) en vriendelijk. Vrijwel alle appartementen werden bewoond door Nederlanders en een verdwaald Belgisch stel.

Je kan veel doen vanaf het bergdorpje Piskopiano: iedere dag naar beneden lopen om weer wat euro's te halen, want helaas is er nog geen pinautomaat boven in de dorpen; excursies naar Spinalonga of Knosses of op zaterdag de markt in Herakilon of maandagavond Griekse avond in Oud Hersonissos of een simpele jeep huren, met een beetje gelukt krijg je ipv de Jimmy jeep (open dak) een grand vitara (dicht met airco) mee. Erg fijn in de hitte!

Tip voor een autorijders! De zuidkust, rij eerst naar Herakilon, dan richting Mires, Matala (hippies in grotten), Timbaki, Agia Galini (mooi klein baaitje, wel vrij steile daling), hierna via Spili naar Rethimnon, Herakilon terug naar Piskopino. Reistijd ongeveer 9 uur.

Kortom wij hebben 8 dagen vakantiepret gehad. Waarvoor dank aan de medebewoners en eigenaren Mike en Dimitri!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Simonski26-08-2008

vrij goed

Appartement geeft gezellige indruk: paar appartementjes met tafeltjes en stoeltjes buiten rond een zwembad (5 slagen lang). De kookvuren laten echter te wensen over, maar als er een waterkoker staat lukt het wel om je eten zelf klaar te maken. Ook de bedden zijn vreemd geschikt: twee gemetselde bedden per kamer, in een hoek van 90°. Idioot als je als koppel bij elkaar wil liggen, zodat bij de meeste mensen de matrassen al snel op de grond belanden. De laatste dag moet je om 11 h uit je appartement, maar je kan het wel verlengen tot 18 h als er niet direct nieuwe gasten komen. Dit kost je 20 EUR - beetje geldklopperij. Als je met enkele mensen samen een appartementje wil huren voor een dag doet de baas lastig onder het mom van vrees voor belastingscontrole - alsof er in Griekenland iets gecontroleerd wordt... Algemene sfeer in de appartementen was echter heel gezellig: een hoop Nederlanders en twee übercoole Belgen ;-) die 's avonds gezellig een praatje slaan en een glas drinken.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 5sherida29-07-2008

leuk appartementencomplex voor jongeren

Wij komen net terug uit Piskopiano. Heerlijke vakantie gehad! Appartement is naar prijsverhouding oké. Veel lawaai van uitgaande jongeren, dus in het hoogseizoen niet geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Ligging vanaf strand is ver weg, zo'n 2 km naar een druk strand, rustige stranden zijn nog verder weg(op de site van touroperator staat nl dat het dichterbij is) Al met al, als je een goedkope vakantie wilt en niet te veel eisen stelt is dit leuk, mits je een auto/scooter huurt.

Gereisd met partner in juli 2008

Appartement Semiramis info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen8 tot 12

We hebben een aantal aanbieders voor Semiramis voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 12 minuten lopen