Appartement Piskopiano Village

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 8kim14-09-2011

Fijne vakantie

Mooie appartementen, wij zaten aan achterzijde bij de parkeerplaats/speelveldje met uitzicht op zee richting chersonissos. Prima rustig gelegen, inrichting is aan modernisering toe, maar alles bij de hand. Douchen met de douchekop in de hand vind ik niet fijn maar dit schijnt gewoon te zijn daar. Wij vlogen om kwart over 10 's avonds pas terug naar nl en langer in appartement blijven was geen probleem dat tref je ook wel eens anders. Handdoekenwissel eens in de 3-4 dagen vind ik persoonlijk niet echt fris, als het zo warm is douche je misschien wel 2 x per dag. Je kunt wel iedere dag schone krijgen maar daar moet je dan extra voor betalen, viel een beetje tegen. Maar voor de rest niets dan lof, een aanrader!

• 9fam harting-baarsen08-09-2011

fantastische plek.

wij zijn net terug gekomen van pikopiano village,en willen nu al weer terug enorm genoten van het weer en het land.over de katjes even onze kinderen vonden het geweldig dat ze elke ochtend wakker werden gemaakt door de kleintjes het was dan ook met dikke tranen afscheid nemen.complex is gewoon top zeker met kinderen......zelf hadden wij een scooter gehuurd voor een week en kun je alle leuke strandjes en eetgelegenheden opzoeken,wil je in piskopiano blijven ook overal lekker eten en tal van winkeltjes.er zijn mensen die er al 20 jaar komen dat zegt denk ik wel genoeg.....wij weer naar piskopiano met onze kinderen absoluut.tot volgend jaar.....yiannas en geef de kleine kattjes een dikke knuffel van de kinderen.

• 8Fam. Schoenmkaer05-09-2011

echt een aanrader

Voorgaande schrijver vergeet te vermelden dat zij de katten de hele vakantie hebben gelokt met kattenbrokken. Wanneer je je kinderen normaal in de gaten houdt(moeder kijkt niet naar de kinderen om) halen zij zich niet open aan de rozen struik en eten zij geen sigaretten. De meeste vakantiegasten hier hebben vol verbazing naar dit gezin gekeken. Zij waren dan ook het gesprek van de dag. Wij hebben 15 dagen een fijne vakantie gehad. Wil je een praatje maken, prima. Wil je dat niet is het ook goed. Wij hebben enkel goede en leuke tips gehad van Yiannis. Ons app. was schoon en iedere 3e dag schone handdoeken.

• 4Familie Schneider04-09-2011

Afschuwelijk

Smerig, verouderd, schimmel, zwembad staat stijf van de bacterien die verbloemd worden door de gigantische hoeveelheden chloor. Schoonmaaksters maken de vloeren nat, wij hebben eerst zelf schoongemaakt voor wij durfden te douchen. De bedden zijn enorm aan vervanging toe, elke ochtend werden we beurs wakker. Servies en dergelijke niet compleet, met 6 personen is een 3-kamerappartement veel en veel te klein. Onze jongste zoon (bijna 2) haalde zich continu open aan de rozen voor het appartement en aan alles wat uitstak op de speeltuin. Veel mieren, wespen (vooral op de wisseldagen) en naar kattenurine stinkende plekken. Yiannis aardig? Hij dreigde onze kinderen te slaan omdat zij deden wat alle kinderen doen (spelen, achter de jonge katjes aan etc.) maar wij hadden een kleintje met ooronsteking en konden niet de hele dag aan de bar zitten om geld aan meneer de dictator te geven. Nooit meer!

• 9Ilse en Martijn01-09-2011

Top vakantie

Wij hebben een super vakantie gehad! Het is heel schoon en opgeruimd en netjes. Alles is goed onderhouden. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben ook lekker gegeten bij garlini (koutelafari) en sofas (oud cherso). Het is er lekker rustig, dus als je met 10 vrienden in een hotel wil om te drinken en kletsen tot 5 uur sochtends moet je hier niet heen gaan. De wifi werkte bij ons op de kamer, zwembad en lounge. Ideaal dus. Scooter gehuurd en zo rondgereden. Scooter was 100 euro voor een hele week, incl verzekering. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Fam. van den Berg16-08-2011

Helemaal toppie!!

ook wij zijn net terug van 15 dagen Piskopiano Village, super gezellig gehad, het drukke Hersonisos op 20 minuten loop afstand, taxi kost 7 euro, is prettig voor de klim terug! zeer vriendelijk personeel, de eigenaar spreekt vloeiend Nederlands, en is erg behulpzaam, ons appartement , nr 34, was ruim opgezet, tegenover het zwembad, gezellig barretje aan het zwembad, voor een kleine hap. heerlijk gegeten in oud Hersonissos, bij Sofa`s en Myrtios, in Piskopiano zelf bij Romantica, en ook Koutouloufari heeft echte aanraders zoals Galini. Als je er behoefte aan hebt leg je snel contacten, wij hadden super buren!! Maar kom je voor je rust, zit je hier ook prima, je kiest zelf of je de drukte van Hersonissos opzoekt. Al met al, een goede keuze geweest!!

Met oudere kinderen

• 10super leuke vakantie15-08-2011

helemaal geweldig

wij zijn net terug uit piskopiano village, we zijn 8dagen daar geweest, het was helemaal geweldig. het compleex zag er goed uit mooi bijgehouden, alleen in t appartement hadden we veel last van mieren, maar dat werd om de dag behandeld met speciaal spul ervoor. we zaten echt precies aan t zwembad, mooier kon je gewoon niet zitten, en je had nog voldoende privacy (waar wij zaten dan nr36) we hadden ook hele gezellige buren, waren veel nederlanders. het personeel en de baas zelf waren echt super aardig, maakte altijd wel een praatje, is maar net hoe je er zelf mee om gaat!!..je hoefde ook maar iets te vragen en ze wisten t meten en gaven goede uitleg, het dorpje zelf is heel erg gezellig, leuke eettentjes,loop ook eens na oud chersonisos of koutoulefari heel gezellig(griekse avonden) voor ons was t echt een topweekje zeker een aanrader!!!

• 8Jo13-08-2011

Leuk goed onderhouden Complex

Wij zaten in het bovenste gedeelte (oude) waar het lekker rustig was.We hadden een eenvoudige studio met keukentje prima. Lekker zwembad. Beneden zijn de appartement om het zwembad gebouwd geen enkele privacy. Het is inderdaad zo als je niet de hele dag aan de bar bij het zwembad hangt de eigenaar je links laat liggen. Complex wordt goed onderhouden ziet er keurig uit. Verder is Piskopiano een leuk dorp met leuke eettentjes

• 8F.T. de Bruin25-07-2011

Geweldig uitzicht, rustige locatie

We hebben hier heerlijk 12 dagen verbleven. Het complex ligt een beetje verstopt, bij de ingang lijkt het iets kleins, maar achter de receptie ligt een mooi complex. Complex is opgezet volgens terrasbouw. Twee zwembaden. Wel hoog chloorgehalte! Zwembroek en bikini zijn helemaal groen uitgeslagen, ook geblondeerd haar verkleurd zelfs! Overdag is het rustig op het complex, altijd wel ligbedden bij het zwembad vrij. Wel relatief veel jongeren. Die gaan 's avonds veel stappen hoor je wel eens terugkomen 's nachts. App zelf is goed.Heel ruim opgezet en geweldig uitzicht. We keken uit op zee!De beloofde Wifi op de kamer is er niet! Je kunt alleen bij zwembad op de wifi, moet je de code (0102030405) aan Yanis vragen. Ook beloofde TO een bushalte op 50m, maar die zit in Chersonisos (1km). Douche, moeilijk warm water te krijgen en je moet de douchekop vasthouden, maar dat schijnt normaal te zijn op Kreta. Verder erg gastvrij. Yanis spreekt Nederlands en is altijd hartelijk om je te helpen

• 9janine15-07-2011

Rustig maar toch gezellig.

Het appartement van Piskopiano Village is ons prima bevallen. We hadden genoeg ruimte met z'n vijven. De mensen zijn vriendelijk. Het zwembad is lekker diep, dus ook voor oudere kinderen geschikt. In de buurt zijn genoeg leuke restaurantjes. Restaurant Esperos in Koutouloufari is zeker een aanrader. Maar eigenlijk hebben we nergens slecht gegeten. Het was gezellig om 's avonds in de lounge-bar van het complex nog wat te drinken en zo de dag af te sluiten.

Met oudere kinderen

18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages