Appartement Piskopiano Village

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 7Paul28-08-2012

Goed gezien prijs-kwaliteit verhouding

Net terug van 15 dagen Piskopiano Village. Appartement is sober ingericht naar afdoende. Wij troffen nieuwe pannen,waterkoker,koffiezet appararaat en koelkast, maar ik weet niet of dat voor alle appartementen geldt. Wij hadden wel last van mieren maar kregen een spuitbus in de handen gedrukt met de woorden "tijd van het jaar". De manager: ieder heeft daar zijn eigen ervaring mee. Wij vonden hem stug. Tijdens de BBQ kwam hij niet bij zijn gasten zitten maar ging hij bij eigen gasten zitten met eigen eten. Als je slecht ter been bent boek dan deze accomodatie niet. Je hebt er wel een prachtig uitzicht en 2 zwembaden. De 1e week waren er genoeg ligbedden vrij maar naarmate er meer engelsen kwamen zag je dat de ligbedden smorgens vroeg al bezet werden. Uit eten doe je goed bij Romantika, Ariana en Galadina. Wij zijn hoofdzakelijk in Koutalafari wezen eten. Goed en betaalbaar eten doe je ook bij Woodpecker in Cherso. Dit zit richting Starbeach.

Met oudere kinderen

• 8Marloes26-08-2012

aanrader

net terug van 10 dagen Piscopiano village, erg leuk! goede ligging, t.o.v. oud Chersonissos het dorpje van Piskopiano en koutouloufari. Om naar het strand te gaan of Chersonissos moet je een taxi laten komen, of een quad of auto huren. wij hebben voor 10 dagen een quad gehuurd bij Moto Xperience (in Piskopiano zelf) erg vriendelijk geholpen, deugdelijke motoren en erg betrouwbaar!! dit is zeker een aanrader voor €285,00 je kunt gaan en staan waar je wilt. Het complex Piskopiano Village was ook helemaal prima, goed schoon, vriendelijk personeel en erg ruime appartementen. Houdt bij het boeken wel rekening met extra €12,00 kluishuur en €6,- pd Aircokosten, want er zijn erg veel muggen op Kreta dus met de ramen open slapen is vreselijk. Het is zeker een aanrader voor stelletjes en jonge gezinnen. om te stappen moet je hier niet zitten want je moet met de quad of taxi naar Chersonissos wel maar 5 min. rijden.

• 5Henny14-08-2012

Helaas maar niet meer

De eigenaar is van zichzelf een zelf ingenomen man. Totaal geen respect voor andere. Als het gaat zoals hij wil kan meneer lachen maar anders is hij gewoon een vervelend persoon om in de buurt te hebben ook al zegt hij niets. Alles is verouderd en heel erg behelpen. Eerder een vakantie gehad bij de buren bij ASTERIAS dan kun je zeggen dat je mooie kamers had en een mooi zwembad. Ik weet niet waarom andere spreken van twee zwembaden want zwembad 1 is 10 schoolslag slagen lang en 5breed. Zwembad 2 is niet groter dan een ruime whilpool. Maar goed de ligging is oke maar daar is ook alles mee gezegd.

Met oudere kinderen

• 9Joyce23-07-2012

Top locatie

Voor de vierde keer naar Kreta geweest. Piskopiano Village is een zeer goed verblijf op een mooie locatie. Echt één van de betere. Het is relatief rustig gelegen, maar je kunt de drukte van bijvoorbeeld Chersoninoss snel opzoeken. Het appartement is ruim, eenvoudig maar prima netjes ingericht. Gelegen in een soort heuvelachtig mini dorp. Er zijn twee (diepe) zwembaden. Het uitzicht is werkelijk top, achter je de bergen, voor je de zee. De eigenaren zijn gastvrij, niet is hen teveel, alles kan geregeld worden, maar we zijn niet anders gewend van de Kretenzers. Wel zijn de bedden niet zoals thuis;)

• 8Agnes23-07-2012

Super!!!!!!!

Erg leuk opgezet, vriendelijke mensen, we hadden een meer dan ruim appartement (vijf pers, met zn tweeen!!) fijne bedden, hebben heerlijk geslapen, mooie zwembaden, en al die heerlijke eetgelegenheden op loopafstand, het is zeker voor herhaling vatbaar. Cherssonisos op loopafstand ( ja bergop terug, maar ach je hebt de tijd dus zo nu en dan even bijkomen ;-)) Kortom prima complex het is een aanrader!!

• 9Kafoe15-07-2012

Geweldig

Echt super!! Heel erg vriendelijk personeel, ze doen alles voor je. En het appartement organiseert wel activiteiten, elke week een bbq met live muziek! Echt een aanrader!!

• 0marijke08-06-2012

Ruime appartementen in leuk dorp

Ruime appartementen.Eenvoudig ingericht. Oude pitjes om op te koken.Bijna geen pannen. Zeer harde bedden. Niet te doen om hierop te slapen. Mooie zwembaden, die erg diep zijn en snel aflopen van laag naar diep. Kinderbad niet echt afgeschermd.Kinderen kunnen makkelijk in diep bad klimmen.Prachtig uitzicht. Veel ligbedden. Eén keer per week barbecue bij zwembad (5 euro maar ). Zeer norse eigenaar maar aardige receptioniste. Echt leuk dorp met veel restaurants waar je voordelig kunt eten. Alles is heuvelachtig .Je moet goed ter been zijn.Ook in het appartementencomplex is het trap op, trap af.Naar Chersonissos is het 20 minuten de berg op,terug is een enorme klim .Taxi kost 7 euro.Het appartementencomplex biedt geen vermaak maar er is gezelligheid genoeg in de dorpjes. Er zijn geen televisies in de appartementen.Wij waren er voor een klein prijsje (179 euro voor 8 dagen vanaf 21 mei) en daarvoor krijg je een prima, eenvoudig appartement.

• 8HallieHallo01-05-2012

Moi en ruim appartement

Wij zijn hier een week geweest, en heerlijk genoten. Er waren neit veel mensen omdat we buiten het seizoen zaten, maar eigenaar was vriendelijk en gaf ons tips als we er om vraagden. Tegen ons niet opdringerig geweest. Appartementen zijn wat sobertjes ingericht, maar erg ruim! Wij hadden eerste dag een app. met geen uitzicht op Chersonissos / Zee, en na vragen werd dit na 2 dagen natuurlijk omgedraaid. Ondanks dat er met boeken niets gegarandeerd kan worden. Het plaatsje is helemaal geweldig. Heerlijk sfeervol en genieten op z'n grieks.

De klim naar CHersonissos is wel behoorlijk steil, vooral op de warme dag.

• 8Lois24-02-2012

Topvakantie

Piskopiano village is een echte aanrader als je graag in de buurt van Chersonissos op vakantie wilt! Wij hebben daar echt een topvakantie gehad en de nederlands sprekende eigenaar is een super gezellige man

Met vrienden

• 9B&N28-09-2011

Geweldige tijd gehad!

Geweldige vakantie gehad, genoten van het mooie weer, de omgeving en de relaxte sfeer binnen het appartementencomplex. De appartementen bieden geen overbodige luxe, maar zijn voorzien van alle benodigdheden en bovendien schoon. Jiannis is een prima kerel, die van alles voor je kan regelen wanneer je het hem vraagt. Piskopiano en het naastgelegen Koutouloufari zijn leuke, gezellige dorpjes met een grote keuze tussen verschillende restaurants waar je tegen goede prijzen lekker kunt eten. Echt een aanrader!

18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages