Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°16°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

160 reviews over Appartement Piskopiano Village in het Nederlands

2 keer een fantastische vakantie gehad!

Michelle
6-3-2014

Wij zijn 2 twintigers en nu 2 keer op vakantie geweest naar Piskopiano village. Erg goed bevallen! Het complex is erg gezellig en de dorpse stijl straalt een leuke sfeer uit. De appartementen zijn basic maar schoon. Je hebt alles wat je nodig hebt. zeker voor 2 personen is het een ruim appartement. Zelf koken is mogelijk maar het is aan te raden om gewoon lekker uit eten te gaan. Er zijn tal van restaurantjes in de buurt. Piskopiano is op een berg gelegen. Als je de berg afloopt kom je in het plaatsje Chersonissos. Vanuit hier is het heel makkelijk om je per bus te verplaatsen naar de andere dorpjes in de buurt. Leuk om bijvoorbeeld een dagje naar Heraklion of Agios Nikolaos te gaan.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk genieten

Iris Schoonwagen
17-9-2013

Heel mooi appartementen complex.. mooie ligging op de berg, prachtig uitzicht en hele vriendelijke mensen!! Echt een aanrader, wij gaan zeker weer!!

Gereisd Met partner in september 2013

Rustige vakantie met een mooie gezellige omgeving

annelouise
20-8-2013

Piskopiano village is een fijne plek om op vakantie te gaan als je van rust houd. Het appartementen compex is erg rustig gelegen. De drukte en gezelligheid kun je makkelijk opzoeken er zijn namelijk veel leuke en gezellige restaurantjes op loopafstand waar je voor een zeer betaalbare prijs kunt eten en drinken.

Het is aan te raden om een scooter te huren. Het strand en chersonissos is een flink stuk lopen, erg heuvelachtig.

Wat wij een nadeel vinden is dat er de laatste dagen veel jongeren op het complex verbleven. Een ander nadeel is dat wij het 's avonds op het appartementencomplex erg stil vonden, geen mensen te zien. Weinig gezelligheid op het appartementen complex zelf dus.

Gereisd Met partner in juli 2013

D-reizen

redelijk onderkomen voor een redelijke prijs

Joyce Zuilhof
31-7-2013

Aardig complex, met wat achterstallig onderhoud (veel kapotte tegels), 2 zwembadjes, flink hoogteverschil. Aantal appartementen flink verouderd (met name die met 2 slaapkamers). Badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken (kapotte tegels, afzuiging werkt niet goed, overgeschilderde schimmelplekken).Niet echt een gastvrije eigenaar...

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Typisch Grieks, heel leuk

Jeroen
23-6-2013

Wij zijn afgelopen week in het Piskopiano Village appartement geweest en ik heb het als zeer leuk ervaren. Aardig personeel, leuke appartementen en een fantastisch uitzicht. Aan de ene kant uitzicht op de zee, aan de andere kant zicht op de bergen. Het enige grote nadeel is dat de boulevard en de zee op grote afstand liggen. Al heb je wel een paar winkeltjes en restaurants op de berg vlakbij het appartement. Het appartement zelf was schoon dus niets over te klagen. De bedden lagen ook lekker.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend complex met een familiaire toets

Nico
17-6-2013

Het team van Piskopiano Village ontvangt je met open armen! Een glimlach geven is een glimlach krijgen.

Dit complex is een eenvoudig, maar aangenaam complex. Het geeft een mooi uitzicht over Chersonissos. Wie komt voor de rust en zon zit hier perfect. Ook als je een auto huurt zit je hier goed, vlakbij de grote verbindingswegen.

Piskopiano zelf en Koutouloufari zijn niet groot, wel charmant. In het algemeen vind je hier 1 lange weg met enkele winkeltjes en vooral restaurants/ tavernes. Ideaal als je op zoek bent naar rust, wat minder geschikt als je net dat ietsje meer wil. Verblijf je hier minstens 1 week, dan is het aangeraden een auto te huren om de omgeving te ontdekken.

Het personeel is heel familiair en behulpzaam. Je voelt je er direct thuis.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige ruim appartement

nrjunkmaiil
17-6-2013

Piskopiano village is een prachtig appartementen complex met ruime kamers en een kookgelegenheid. Daarnaast heeft het twee grote zwembaden, een spa en een snackbar waar ook Nederlandse snacks worden bereid (frikandel, kroket etc.). Er is een prachtig uitzicht op de zee. De handdoeken worden vaak verschoond en er is een hele goede service, zo mochten wij na vragen nog wat langer in ons appartement blijven zodat we niet uren buiten op onze bus hoefden te wachten.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

prima vakantieplek mooi gelegen

G van Dijk
21-5-2013

netes uitgevoerde vakantieappartementen, precies goed voor je zonvakantie, slapen zonnen en zwemmen. tegen een heuvel gebouwd, dus logisch dat er trappen zijn. 2 zwembaden op het compelx, voldoende zonnebedden. inrichting sober maar netjes. en eten doe je om de hoek, dus zelf koken? waarom zou je. had appartement 26 , elkeeidag worden kamers gedweilt, bedden opgemaakt, 3 x schone handdoeken en 1x lakens verwisseld in 7 nachten verblijf. meer dan genoeg dus. De bedden waren beter van kwaliteit dan ik van andere vakantiecomplexen daaar omheen ken (verbleef er al ruim 20x) personeel vriendelijk en behulpzaam. maakt graag een praatje.

Gereisd Alleenreizend in Mon May 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Was even slikken...

vdplas
10-5-2013

Gedateerd, onhandig ingedeeld, sober en oud maar wel schoon. Wij hadden app 65 voor 5 personen. Te klein balkon voor 5 personen. Alleen gebruiken om te slapen en erop uit trekken. Veel trappen in complex en bij appartementen. Niet gaan koken op 2 elec platen, lekker uit eten in griekse tarverne. Airco noodzakelijk (bovenverdieping warm) en auto onmisbaar om de omgeving te verkennen. Piskopiano is een klein dorp met 1 straatje. Lopen in omgeving is mogelijk maar stijl. Veel last van mieren en muggen. Personeel vriendelijk. Afval elke dag opgehaald maar geen schoonmaak. Handdoeken verschonen na 3 dagen, te weinig. Zwembad klein en nog koud in mei, geen eigen drinken en eten mee nemen. Klein speeltuintje voor kinderen met grasveldje. Geen restaurant. Op de eigen site van piskopiano village staan hele mooie fotos maar dat is geen realiteit! Ik had betere kwaliteit en mooier appartement verwacht voor de prijs die wij betaald hadden. Kreta is een mooi eiland! Leuke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Slechte bedden

trozema
30-10-2012

Afgelopen herfstvakantie hier voor het eerst geweest,super rustig maar het was ook de laatste week van het seizoen.Eerst in app. 34 maar dat was niets dag later verhuisd naar app 45 dit was mooi en met een schitterend uitzicht,maar de bedden waren keihard en voor mij met me bijna 2 meter iets te kort.Eigenaar veel aanwezig maar deed niets voor gezelligheid,saaie man.Een keer schone handdoeken gekregen wat op zich genoeg is.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Piskopiano Village in Piskopiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Piskopiano Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.