Appartement Piskopiano Village

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 9G van Dijk21-05-2013

prima vakantieplek mooi gelegen

netes uitgevoerde vakantieappartementen, precies goed voor je zonvakantie, slapen zonnen en zwemmen. tegen een heuvel gebouwd, dus logisch dat er trappen zijn. 2 zwembaden op het compelx, voldoende zonnebedden. inrichting sober maar netjes. en eten doe je om de hoek, dus zelf koken? waarom zou je. had appartement 26 , elkeeidag worden kamers gedweilt, bedden opgemaakt, 3 x schone handdoeken en 1x lakens verwisseld in 7 nachten verblijf. meer dan genoeg dus. De bedden waren beter van kwaliteit dan ik van andere vakantiecomplexen daaar omheen ken (verbleef er al ruim 20x) personeel vriendelijk en behulpzaam. maakt graag een praatje.

Alleenreizend

• 8Herman Hemmes04-05-2007

Dag,

zojuist teruggekomen. Was hier voor 8 dagen. Lekker rustig. Mooie omgeving. Je moet wel goed ter been zijn in verband met de steile wegen. Hoe het in het hoogseizoen is weet ik niet maar nu was het prima verblijven. Zelf vind ik de prijs wat aan de hoge kant voor de accomodatie. Reden? Matras is niet (meer) comfortabel. De bedbank is voor normaal zitten niet te gebruiken. Keuken is karig. Daarentegen is de locatie weer prima. Goed zwembad en, nu nog, voldoende zit- en lig gelegenheid. Aanraden is het ontbijt. Voor dit geld erg goed verzorgd. Ik lees hier soms negatiefs over Jiannes. Mijn ervaring is alleen maar positief geweest. Prettige man in de omgang. Komt bij mij heel natuurlijk over. Zal ongetwijfeld een kwestie van "smaak" zijn.

groet.

Alleenreizend

Tjingo
Tjingo

18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages