Appartement Piskopiano Village

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 9Door en Frans17-06-2007

lieve Jiannis en Maria,

het was dit jaar weer goed toeven bij jullie. Wij blijven elk jaar weer ontzettend genieten in Piskopiano. Maria, jouw ontbijtjes zijn perfect. Jiannis, jij bent bezorgd om de gezondheid van jouw gasten. Ik heb dat dit jaar zelf aan den lijve ondervonden. Bedankt voor alle goede zorgen.

Door en Frans

• 8marlies17-01-2007

Wij zijn er in het hoogseizoen 11 dagen geweest! Het appartement is netjes en schoon. Er is een royaal zwembad waar je heerlijk kan vertoeven op een ligbed. OOk bij het zwembad zit een barretje waar de nodige versnaperingen kunt krijgen.. De ligging (vanaf Chersonnissos) vonden wij wat minder! Je moet een behoorlijk berg op en af. Maar verder is het erg gezellig in Chersonnissos zelf. We hebben een erg leuke vakantie gehad

• 7Jacqueline16-10-2006

We gingen begin van de zomervakantie naar Kreta, voor de eerste keer een vliegvakantie naar de zon. Samen met mn ouders en beste vriendin hebben we een weekje van Kreta genoten. Volgend jaar weer, maar dan zonder ouders ! Feesten maar weer in Piskopiano village, heel dichtbij chersonissos en goede service. Mooie zwembaden, goede kamers en noem het maar op !

• 8Mark en Danielle26-05-2006

We hebben een leuke vakantie gehad bij Jannis... Jannis is een echte zakenman en hij wil geld verdienen. Dus voor een deel klopt het wel wat er op deze site staat. De app. zijn redelijk schoon, maar een kakkerlak kun je er wel tegenkomen. De douches zijn in de ochtend vaak koud. Tip: boek eens een excursie naar het lepra eiland, zeer de moeite waard. Stappen kan heel erg goed in Piskopiano... het is er erg gezellig en voor 5 euro kun je een taxi terug naar je app. nemen !

• 9Miriam & Super Omi15-03-2006

Appartement Piskopiano is een zeer leuk appartement. Het is er schoon en de familie is gastvrij. Het zijn zeer fijne mensen. Het zwembad is ook schoon en lekker van temperatuur. De griekse avond die wordt georganiseerd is ook gezellig vooral lekker eten en gezellig dansen. Piskopiano is het vertoeven waard! Je kunt zelfs een scooter huren bij de familie van de eigenaar van hte appartement. Vraag maar voor inlichtingen. Wij komen zeker nog een keer terug! Groetjes uit Noord-Brabant!

• 7M. Koerts13-01-2006

Martin en Meta.

Wij gaan voor de 18e keer weer naar Piscopiano village. De ligging is uitstekend. Apartement kan schoner. Wij hebben goede ervaring met het personeel, ze doen alles voor ons, maar dan wel op de griekse manier. Wij eten iedere avond in Koutouloufari bij Alex.

• 8wil04-11-2005

Heerlijke vakantie gehad! in het laagseizoen dus lekker rustig...jiannes prima gozer! Niks geen problemen. Als je naar Piskopiano op vakantie gaat is piskopiano village een prima accomodatie! In het echt net als op de plaatjes Ga zelf kijken wat je er van vind zodat je het zelf kan beoordelen...

• 8Godelieve31-10-2005

Voor de 3e keer naar Kreta, 3e keer Piskopiano. 3e keer Jannis. En echt geen problemen met hem gehad, hij was erg vriendelijk en gastvrij, was beleefd en geïnteresseerd in je vakantie etc. De appartementen werden regelmatig schoongemaakt, de douches kunnen beter, maar ach, vakantie blijft behelpen, en de Griekse sanitaire voorzieningen zijn sowieso niet zo goed als in Nederland. Een heerlijke vakantie gehad, niets te klagen verder. Volgend jaar zeker weer Kreta, wss wel Piskopiano! Mocht dit niet zo zijn, dan niet omdat het niet bevallen is!

• 8Christa (Michael, Evelien en Rob26-10-2005

Afgelopen zomer ben ik met 3 vrienden hier geweest. Ik vond t een fantastische vakantie. Jiannes is wel een beetje traag maar dat zij gewoon alle grieken. Deze zomer hadden ze voor het eerst een ontbijt en dat was wel heel lekker. Het grootste voordeel vond ik dat ze gewoon Nederlands kunnen praten dat maakt de com veel makkelijker. jiannes is altijd aardig of je daar nou gaat eten of niet. De app zie er heel erg goed uit en het is er goed schoon. Om naar het strand te gaan moet je wel de berg af. Het is goed te lopen vind ik. Alleen berg op raad ik je overdag niet aan want dat is te warm (voor 5 euro heb je een taxi omhoog)en s avonds is het wel een lekkere loop. Het voordeel vind ik ook dat je wel dicht bij het uitgaans leven bent maar je kunt wel genieten van een goede nachtrust want je hoort er helemaal niks van. Volgend jaar ga ik gegarandeert terug weer naar dat app.

• 7Jo en Jo23-10-2005

zijn deze zomer geweest en willen zeker terug,maar niet meer na jiannes! wij hebben vanaf dag 1 om n wasrek gevraagd,uit eindelijk ook gekregen naar 4 dagen!de appartementen waren idd ruim,maar alles behalve schoon. met badslippers aan staan douchen,wel aangegeven maar er werd niks mee gedaan. beetje afgunst omdat we aan de overkant zaten en niet bij hem. Er word geschreven dat jiannes n goeie zakenman is,wij zijn van mening dat n goeie zakenman fatsoenlijk moet blijven na al zijn klanten (hoewel t niet zijn klanten zijn maar van zijn oma,zij is de eigenaresse) Als je blond en erg jong bent kan je daar zeker n goeie vakantie hebben,je ego wordt zeker opgevijzeld door jiannes zn ogen. Wanneer je kenbaar maakt dat je daar niet gevoelig voor bent kijkt hij je niet meer aan.. Al met al n goeie vakantie gehad maar niet te danken aan jiannes

Groetjes jo en jo Kreta tot volgend jaar

18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages