Appartement Piskopiano Village

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 10nrjunkmaiil17-06-2013

Prachtige ruim appartement

Piskopiano village is een prachtig appartementen complex met ruime kamers en een kookgelegenheid. Daarnaast heeft het twee grote zwembaden, een spa en een snackbar waar ook Nederlandse snacks worden bereid (frikandel, kroket etc.). Er is een prachtig uitzicht op de zee. De handdoeken worden vaak verschoond en er is een hele goede service, zo mochten wij na vragen nog wat langer in ons appartement blijven zodat we niet uren buiten op onze bus hoefden te wachten.

• 8Lois24-02-2012

Topvakantie

Piskopiano village is een echte aanrader als je graag in de buurt van Chersonissos op vakantie wilt! Wij hebben daar echt een topvakantie gehad en de nederlands sprekende eigenaar is een super gezellige man

• 10petra14-07-2011

Fantastiche plek

Wij hebben een super vakantie gehad, mooi appartement personeel super vriendelijk eigenaar super vriendelijk mooi zwembad en heerlijk rustig. Wij zullen dan ook zeker terug komen en het is een aanrader voor iedereen.

• 8Marco07-07-2011

Rustige locatie maar toch niet te ver weg

Fijn appartementencomplex op een rustige stukje Kreta. Van hier uit is het ongeveer 20min lopen naar de hoofdstraat van Chersonisos. Al bij al een goede locatie om s'nachts toch goed te kunnen slapen

• 10Ingrid, Jan, Twan, Mark, Yvette, Anita en MArlof13-05-2011

Geweldige mooie plek

We hebben er een week gezeten en we hebben genoten. Het enigste minpuntje vindt ik de kleine douche ruimte en het wc papier wat je in een pedaalemmer moet doen en niet mag doorspoelen. Maar goed daar wen je snel aan. Wij zouden beslist nog een keertje terug gaan. Savonds was het wel een beetje te fris om buiten te zitten maar dat heeft niks met het apartement te maken

• 10Suzanne en Margriet26-04-2011

super

helemaal geweldig,fyne vakantie gehad en gaan zeker een keer terug

• 7Simone19-01-2011

Bergje op...

zwembad, service ok, niet aan zee, ruim appartement.

• 8Anny en Vonne03-07-2009

Goed appartementencomplex

Een mooi appartementencomplex met verschillende soorten appartementen, twee grote zwembaden en met fraai uitzicht. Nederlands sprekende eigenaar, wat ook als gevolg heeft dat er veel Nederlanders zijn als gast, en daar moet je van houden. Ligging nogal ver van een (mooi) strand. Stad Chersonissos op loopafstand, maar de terugweg (bergopwaarts) is alleen voor de echte doorzetters. Taxi terug kost 7 euro. Het plaatsje Piskopiano zelf en de aanliggende plaatsjes zijn zeker de moeite waard. Het cpmplex is verder erg goed onderhouden en schoon.

• 8M & R31-01-2009

Gezellig en schoon appartement, een aanrader

Leuk appartementencomplex, Nederlands sprekende eigenaar die in is voor een grapje. Appartement was ruim opgezet en zag er goed verzorgd uit(wij verbleven in nieuw gebouwde appartementen).

• 7Joe van de daltons07-09-2007

geen aanrader voor een groep jongeren.. jannis probeert eerst aardig te doen, maar na 2 dagen begint hij te seuren, en laat staan na 2 weken..dan wil hij nog wel een keer schelden (homos ezels of varkens) of hij zet je midden op het terras voor schut .. geen aardig vent dus!! verder is het goed stappen in chersonisos.. buren zijn over het algeheel prima, maar er word wel veel geroddelt over je..

volgend jaar maar weer of niet jannis?(6)

18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages