Appartement Piskopiano Village

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 9Erwin van klaveren29-09-2016

Super verblijf gehad

Mooi appartement, centraal gelegen, erg schoon, leuk personeel. Zwembad was alleen een beetje koud, vooral voor kleine kinderen.

• 9klaas10-08-2014

goede accommodatie

Piskopiano Village was een goede verblijf accommodatie en heeft een mooie ligging met perfect uitzicht op zee. Het strand kon je niet zien dat ligt te ver weg vanaf het appartement. 15 min naar beneden lopen en iets langer de berg terug oplopen is te doen. Taxi kan worden geregeld tegen prijsafspraken welke bij receptie ter inzage liggen. De eigenaar en zijn personeel van het complex zijn zeer vriendelijk. Wifi alleen bij zwembad of net buiten eigen appartement maar binnen geen bereik te verkrijgen. De matrassen zijn een soort van boxspring idee, eigenlijk behoort voor het goede liggen een ander matras erboven op te liggen want na bijna twee weken zitten de ijzeren veren in je rug.
    Het eten in de restaurantjes boven in Piskopiano en beneden in Hersonissos is zeer goed te doen. Starbeach en het naast gelegen zandstrand en het Aquapark zijn mooie uitstapjes voor het gezin.

• 8Alicia29-07-2014

Mooie Plek, rustig gelegen

Goede accommodatie voor Griekse begrippen.je leeft de hele dag buiten dus ja wat heb je nodig. Schoonmaaksters komen iedere dagschoonmaken en je vuil op halen 2 super vrouwen. Personeel super vriendelijk en behulpzaam, eigenaar is aardig man kan beetje hard schreeuwen praten maar niet tegen zijn gasten meer als tie denken wij wat moet regelen, Wifi niet in de kamer aanwezig ook zeggen sommige aanbieders dat. mooi omgeving koutelafari en oud chersonisos prima te doen mooi wegen en straatjes en dorpjes. Lopen naar chersonisos prima te doen, heuvel af en op allemaal prima ja warn maar wat wil je met 34 graden, via achterkant van het complex kan je zo naar benden sla je een heel groot deel over mooie kerk in piskopiano zelf en mooi oud museum. voor de restaurantjes moet je wel boven blijven mooie en heerlijke!! onder andere Patriko, Mezes deze bevinden zich in koutelafari, benden is in chersonisos is het erg druk ook leuk en lekker om keer te gaan eten maar sommige zijn erg opdringerig.

• 5vdplas10-05-2013

Was even slikken...

Gedateerd, onhandig ingedeeld, sober en oud maar wel schoon. Wij hadden app 65 voor 5 personen. Te klein balkon voor 5 personen. Alleen gebruiken om te slapen en erop uit trekken. Veel trappen in complex en bij appartementen. Niet gaan koken op 2 elec platen, lekker uit eten in griekse tarverne. Airco noodzakelijk (bovenverdieping warm) en auto onmisbaar om de omgeving te verkennen. Piskopiano is een klein dorp met 1 straatje. Lopen in omgeving is mogelijk maar stijl. Veel last van mieren en muggen. Personeel vriendelijk. Afval elke dag opgehaald maar geen schoonmaak. Handdoeken verschonen na 3 dagen, te weinig. Zwembad klein en nog koud in mei, geen eigen drinken en eten mee nemen. Klein speeltuintje voor kinderen met grasveldje. Geen restaurant. Op de eigen site van piskopiano village staan hele mooie fotos maar dat is geen realiteit! Ik had betere kwaliteit en mooier appartement verwacht voor de prijs die wij betaald hadden. Kreta is een mooi eiland! Leuke vakantie gehad!

• 9fam harting-baarsen08-09-2011

fantastische plek.

wij zijn net terug gekomen van pikopiano village,en willen nu al weer terug enorm genoten van het weer en het land.over de katjes even onze kinderen vonden het geweldig dat ze elke ochtend wakker werden gemaakt door de kleintjes het was dan ook met dikke tranen afscheid nemen.complex is gewoon top zeker met kinderen......zelf hadden wij een scooter gehuurd voor een week en kun je alle leuke strandjes en eetgelegenheden opzoeken,wil je in piskopiano blijven ook overal lekker eten en tal van winkeltjes.er zijn mensen die er al 20 jaar komen dat zegt denk ik wel genoeg.....wij weer naar piskopiano met onze kinderen absoluut.tot volgend jaar.....yiannas en geef de kleine kattjes een dikke knuffel van de kinderen.

• 8Fam. Schoenmkaer05-09-2011

echt een aanrader

Voorgaande schrijver vergeet te vermelden dat zij de katten de hele vakantie hebben gelokt met kattenbrokken. Wanneer je je kinderen normaal in de gaten houdt(moeder kijkt niet naar de kinderen om) halen zij zich niet open aan de rozen struik en eten zij geen sigaretten. De meeste vakantiegasten hier hebben vol verbazing naar dit gezin gekeken. Zij waren dan ook het gesprek van de dag. Wij hebben 15 dagen een fijne vakantie gehad. Wil je een praatje maken, prima. Wil je dat niet is het ook goed. Wij hebben enkel goede en leuke tips gehad van Yiannis. Ons app. was schoon en iedere 3e dag schone handdoeken.

• 4Familie Schneider04-09-2011

Afschuwelijk

Smerig, verouderd, schimmel, zwembad staat stijf van de bacterien die verbloemd worden door de gigantische hoeveelheden chloor. Schoonmaaksters maken de vloeren nat, wij hebben eerst zelf schoongemaakt voor wij durfden te douchen. De bedden zijn enorm aan vervanging toe, elke ochtend werden we beurs wakker. Servies en dergelijke niet compleet, met 6 personen is een 3-kamerappartement veel en veel te klein. Onze jongste zoon (bijna 2) haalde zich continu open aan de rozen voor het appartement en aan alles wat uitstak op de speeltuin. Veel mieren, wespen (vooral op de wisseldagen) en naar kattenurine stinkende plekken. Yiannis aardig? Hij dreigde onze kinderen te slaan omdat zij deden wat alle kinderen doen (spelen, achter de jonge katjes aan etc.) maar wij hadden een kleintje met ooronsteking en konden niet de hele dag aan de bar zitten om geld aan meneer de dictator te geven. Nooit meer!

• 8Fam. v.d. Vleuten08-09-2010

Mooi appartementencomplex

Mooi appartementencomplex met 2 zwembaden, dagelijks schoonmaak. 1 minpuntje, de matrassen zijn aan vernieuwing toe.

• 9B. van Eekelen24-05-2010

Mooi appartementencomplex

Complex ziet er mooi, schoon en verzorgd uit. Personeel is vriendelijk, werkt hard en wil veel voor de gasten doen. Vanuit ons ruime tweekamer-appartement (nr 34) hadden we mooi uitzicht op het zwembad, de bergen en de zee. De zittingen van de BEDbanken in het appartement zijn te diep om comfortabel te zijn maar er zijn ook eetkamer stoelen of tuinstoelen. Er een klein speeltuintje. Het complex ligt tegen een helling en er is een behoorlijk hoogteverschil op het complex. Als je moeilijk trappen kunt lopen (of problemen hebt met een steile helling) dan moet je zorgen dat je geen appartement krijgt bij het onderste zwembad. Ook met kinderen is het oppassen met al die trappen en het zwembad (heeft klein ondiep kindergedeelte). In de omgeving zijn veel leuke restaurantjes en je kunt ook voor al je boodschappen en een krantje in de buurt terecht. In Koutouloufari (5 min. lopen) is een café-restaurant (Pegasus) met een speeltuintje dat leuk is voor kinderen t/m een jaar of 7

• 8Fam. v.d. Zandschulp17-08-2009

Heerlijk rustig complex

We hebben hier een heerlijk rustige vakantie gehad. Ver genoeg van de drukte van Chersonissos en dichtbij genoeg om er lekker te gaan winkelen en te eten. Je hoeft maar een stukje te lopen om heerlijk te eten. Restaurant Esperos in Koutouloufari is een aanrader. Ook erg kindvriendelijk. Wat we wel een beetje misten was een heerlijke bank in de kamer. (5-pers. app). Complex zelf werd goed schoongehouden en badhandoeken waren er elke dag genoeg. Erg prettig vonden wij dat Janis ook Nederlands sprak. Kortom, we hebben het hier goed naar ons zin gehad. Zeker ter aanbeveling!!

18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages