Appartement Piskopiano Village

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 2017
    9Andrea05-09-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Ons appartement was prima, goede prijs/kwaliteit verhouding. Inrichting is eenvoudig. Schoonmaakvoorwaarden waren onduidelijk vooraf, alleen vuilnisbak en toilet emmer waar wc papier in gegooid moest worden legen is naar mijn idee geen schoonmaken maar maak ik absoluut geen probleem van. Wij waren vanuit eerdere vakanties gewend dat de afwas gedaan werd en wc papier aangevuld werd tijdens de schoonmaak maar dat gebeurde dus niet. Als je dat weet is er niets aan de hand. Duidelijke communicatie daarover zou al een hoop schelen. Wij hebben door een misverstand maar 1 keer schone handdoeken gekregen maar toen we dat aangaven werd daar helemaal niet moeilijk over gedaan en kregen we gelijk schone. Het is een leuk opgezet complex, kleinschalig en gezellig. We zijn hier 10 dagen geweest en hebben genoten van Kreta, het eten, het zwembad, de vriendelijke eigenaren en het prachtige weer. Helemaal uitgerust thuisgekomen!

• 10Marco07-08-2017

Echt fantastisch

Zeer vriendelijk voor de gasten

• Oude reviews

8Inge31-08-2016

wat een leuk complex en hele lieve mensen!

Ieder een, ook in de omgeving, is heel vriendelijk. Je voelt je welkom! Het complex is heerlijk. Genoeg ligbedden, en niet te druk in het zwembad. Helaas voor mijn grotere kinderen niet veel andere kinderen aanwezig (eind aug Het appartement was super. Wij hadden een heel groot terras, slaapkamer en bedden waren prima! Voor de Wifi moesten wij aan het eind van het terras staan, verder netjes en schoon! Wij hebben een week heerlijk geluierd! .

• 8Rita09-08-2016

Fantastisch verblijf gehad.

Heerlijk complex in een klein dorpje dichtbij Chersonissos. Aardige en vriendelijke medewerkers. Met 2 zwembaden en genoeg ligbedden.

• 7Joyce Zuilhof31-07-2013

redelijk onderkomen voor een redelijke prijs

Aardig complex, met wat achterstallig onderhoud (veel kapotte tegels), 2 zwembadjes, flink hoogteverschil. Aantal appartementen flink verouderd (met name die met 2 slaapkamers). Badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken (kapotte tegels, afzuiging werkt niet goed, overgeschilderde schimmelplekken).Niet echt een gastvrije eigenaar...

• 8Jeroen23-06-2013

Typisch Grieks, heel leuk

Wij zijn afgelopen week in het Piskopiano Village appartement geweest en ik heb het als zeer leuk ervaren. Aardig personeel, leuke appartementen en een fantastisch uitzicht. Aan de ene kant uitzicht op de zee, aan de andere kant zicht op de bergen. Het enige grote nadeel is dat de boulevard en de zee op grote afstand liggen. Al heb je wel een paar winkeltjes en restaurants op de berg vlakbij het appartement. Het appartement zelf was schoon dus niets over te klagen. De bedden lagen ook lekker.

• 7trozema30-10-2012

Slechte bedden

Afgelopen herfstvakantie hier voor het eerst geweest,super rustig maar het was ook de laatste week van het seizoen.Eerst in app. 34 maar dat was niets dag later verhuisd naar app 45 dit was mooi en met een schitterend uitzicht,maar de bedden waren keihard en voor mij met me bijna 2 meter iets te kort.Eigenaar veel aanwezig maar deed niets voor gezelligheid,saaie man.Een keer schone handdoeken gekregen wat op zich genoeg is.

• 7Paul28-08-2012

Goed gezien prijs-kwaliteit verhouding

Net terug van 15 dagen Piskopiano Village. Appartement is sober ingericht naar afdoende. Wij troffen nieuwe pannen,waterkoker,koffiezet appararaat en koelkast, maar ik weet niet of dat voor alle appartementen geldt. Wij hadden wel last van mieren maar kregen een spuitbus in de handen gedrukt met de woorden "tijd van het jaar". De manager: ieder heeft daar zijn eigen ervaring mee. Wij vonden hem stug. Tijdens de BBQ kwam hij niet bij zijn gasten zitten maar ging hij bij eigen gasten zitten met eigen eten. Als je slecht ter been bent boek dan deze accomodatie niet. Je hebt er wel een prachtig uitzicht en 2 zwembaden. De 1e week waren er genoeg ligbedden vrij maar naarmate er meer engelsen kwamen zag je dat de ligbedden smorgens vroeg al bezet werden. Uit eten doe je goed bij Romantika, Ariana en Galadina. Wij zijn hoofdzakelijk in Koutalafari wezen eten. Goed en betaalbaar eten doe je ook bij Woodpecker in Cherso. Dit zit richting Starbeach.

• 5Henny14-08-2012

Helaas maar niet meer

De eigenaar is van zichzelf een zelf ingenomen man. Totaal geen respect voor andere. Als het gaat zoals hij wil kan meneer lachen maar anders is hij gewoon een vervelend persoon om in de buurt te hebben ook al zegt hij niets. Alles is verouderd en heel erg behelpen. Eerder een vakantie gehad bij de buren bij ASTERIAS dan kun je zeggen dat je mooie kamers had en een mooi zwembad. Ik weet niet waarom andere spreken van twee zwembaden want zwembad 1 is 10 schoolslag slagen lang en 5breed. Zwembad 2 is niet groter dan een ruime whilpool. Maar goed de ligging is oke maar daar is ook alles mee gezegd.

• 10Fam. van den Berg16-08-2011

Helemaal toppie!!

ook wij zijn net terug van 15 dagen Piskopiano Village, super gezellig gehad, het drukke Hersonisos op 20 minuten loop afstand, taxi kost 7 euro, is prettig voor de klim terug! zeer vriendelijk personeel, de eigenaar spreekt vloeiend Nederlands, en is erg behulpzaam, ons appartement , nr 34, was ruim opgezet, tegenover het zwembad, gezellig barretje aan het zwembad, voor een kleine hap. heerlijk gegeten in oud Hersonissos, bij Sofa`s en Myrtios, in Piskopiano zelf bij Romantica, en ook Koutouloufari heeft echte aanraders zoals Galini. Als je er behoefte aan hebt leg je snel contacten, wij hadden super buren!! Maar kom je voor je rust, zit je hier ook prima, je kiest zelf of je de drukte van Hersonissos opzoekt. Al met al, een goede keuze geweest!!

18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages