Appartement Piskopiano Village

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 7Rick22-09-2008

gedateerd appartement, mooi gelegen

Ruim, maar gedateerd 3k appartement. Dus geen luxe zoals in de beschrijving van Sudtours. Slechts 1 x per week schoon linnengoed i.p.v 2 x zoals beloofd. Ontbijtservice is niet aan te raden; te duur voor wat je krijgt en goede supermarkt met vers brood direct om de hoek. Auto huren is aan te raden! Appartementen wel prachtig gelegen en het terrein is goed onderhouden.

• 8A. Hartman24-08-2008

Gemengde gevoelens

Ligging echt mooi. Wel behoorlijk hoogteverschil op complex. s'Nachts security. Heel goede service en bediening. Mooie zwembaden. Airco niet toereikend voor bedbank in keuken. Matrassen zouden eens kunnen worden vernieuwd. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7N.v t21-08-2008

geweldig

De vakantie was geweldig in piskopiano village, de tv deed het niet jammer? voor de airco moest betaald worden? En het ontbijt was iedere dag hetzelfde, kaas, ham en ei maar dat mag de pret niet drukken, Jianis bedoelt het goed met dollar tekens, en zijn vrouw Maria zag je alleen als ze moest eten of er was familie op bezoek, HET PERSONEEL WAS GEWELDIG, de klusjesman werkt zich uit de naad en zijn vrouw eveneens, Nichos de barjongen is zeer vriendelijk en behandelt iedereen gelijk

• 9Kees, Baukje, Kirsten, Esther en Dajana18-08-2008

Top vakantie

Voor de 2e keer onze vakantie doorgebracht bij Piskopiano Village. We hebben weer heel erg genoten, al was het niet het mooie weer van vorig jaar, maar daar kan niemand wat aan veranderen. Nog was het warm en heerlijk. Yannis doet er echt alles aan om iedereen tevreden te houden en wij zijn zeker van plan om volgend jaar weer te gaan. groetjes Kees, Baukje, Kirsten, Esther en Dajana

• 9Oliver Lucas12-08-2008

super appartement

Piskopiano Village is super qua gezelligheid en ligging. Je hebt de rust als je die wil en als je de drukte wil ben je binnen een paar minuten in het drukke centrum van Hersonissos. De eigenaars Jiannis en maria zijn heel vriendelijk en behulpzaam en spreken beide goed Nederlands. Zeker een aanrader om naar terug te gaan. Jiannis heeft de boel goed onder controle en houd niet van herrie in zijn complex. Het overige personeel is ook heel erg vriendelijk en geven je echt vakantie gevoel. Nikos de barjongen is mijn topper.

• 9Engel29-07-2008

Aanrader

Appartement ligt in een klein bergdorpje op loopafstand van het drukke Chersonissos, teruglopen is te doen, maar een taxi is dan ook wel heel prettig.

• 9Sapulette16-07-2008

We zijn net terug van 2 weken vakantie, het was prachtig. Jiannis en Maria zijn erg leuke mensen en helpen je overal mee. Lampje stuk op de kamer, even melden en er komt direct een nieuwe in, perfect. Mooi appartementencomplex. In Stalis heb je een mooi zandstrand, heel langzaam wordt het water dieper, geen stenen e.d., alleen zand. Bij de Malle Molen kun je vragen waar je moet zijn, restaurant aan de overkant, zij weten ook waar je goekoop bedjes/parasol kunt huren. Wij betaalden 6,00 voor 4 bedjes en 2 parasols. Volgend jaar gaan we zeker weer !!!

• 8Sandra14-07-2008

Prima complex, veel trappetjes en hellingen binnen complex, 3kamerapp geen tv, airco hangt hier boven het aanrecht en niet in de slaapkamers. Leuke eigenaren, gezellig dorp, eten bij Rahati is leuk. Voldoende ligbedden en parasols, internet mogelijk bij receptie. Heerlijke vakantie gehad!

• 8Ed de Groot13-10-2007

Ons verblijf van 23 Sep t/m 8 Okt was erg aangenaam. Vooral de klantvriendelijkheid van de schoonmaaksters, natuurlijk Jannis en Maria was gewoon top. Veel leuke avonden in de bar doorgebracht. In 1 woord : Fantastisch !

• 9Gayle06-09-2007

Volgend jaar weer!

Prima locatie! 8 dagen was wel aan de korte kant! Jiannes is een topper! Zorgt goed voor zijn gasten. App. was erg ruim, schoonmaak was iets minder bij ons.. bij andere gasten daarintegen wel beter! heerlijk de hele week aan het zwembad gelegen.. restaurantjes allemaal in de buurt. Chersonissos amper in geweest ( alleen om te pinnen) Biertje bij Jiannes op het terras smaakte net zo goed! Supermarktje 50 m(was ook leuk vrouwtje;Ze had nooit wisselgeld... mocht dan de volgende dag betalen) Kortom Heelijk! Wie houdt er een bedje bij het zwembad voor me vrij?

18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages