Appartement Piskopiano Village

• 7.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

164 reviews over Appartement Piskopiano Village

• 2017
    6Hans04-07-2017

Kan beter

Wij waren hier 11 dagen. Het appartement is inderdaad schoon, maar er wordt niet elke dag schoongemaakt. Alleen de vuilnisemmer waar het toiletpapier in moet wordt elke dag geleegd. Handdoeken werden in die 11 dagen maar 2 keer vervangen. Echt te weinig. Badmatje helemaal niet. Badkamer zeer klein. Je kunt niet douchen zonder het toilet helemaal nat te maken. WC rol houder lag op de grond, werd niet gemaakt. Personeel doet aardig maar dit lijkt niet gemeend. Maakt verder niet uit, want we kwamen er alleen om te slapen. Wijntje aan het zwembad EUR 4 en een kleine griekse salade EUR 6. Veel te duur voor hier en veel goedkoper in het dorp. Daar heb je voor EUR 5 een karaf van een halve liter wijn en een grotere salade voor dezelfde prijs. Jammer, want zo verliezen ze business. We hadden dit appt geboekt omdat alle andere vol waren. Alleen om die reden zouden we er weer boeken.

• Oude reviews

9fam vaesen02-10-2015

gewoon super

zeer aangenaam verblijf zeer vriendelijke mensen . hadden apartement met aparte slaapkamer in. enige eventuele minpuntje voor ons mocht keuken iets uitgebreider zijn . Voor de rest ligging faceliteiten alles gewoon super.

• 8Carla Root05-09-2015

Het is een mooi gelegen appartement.

Mooi appartement. Heel schoon en een mooie grote kamer. Uitzicht over zee. Ik kreeg het idee dat we een soort bruidsuite hadden. Het enige wat wat minder was, was de wifi. Die werkte niet optimaal. Wel mooi gelegen vlakbij de restaurantjes en een klein stukje lopen naar Koutouloufari. Al met al een prettig verblijf geweest. In 2009 hadden dit appartementencompex ook al bezocht.

• 9Michelle06-03-2014

2 keer een fantastische vakantie gehad!

Wij zijn 2 twintigers en nu 2 keer op vakantie geweest naar Piskopiano village. Erg goed bevallen! Het complex is erg gezellig en de dorpse stijl straalt een leuke sfeer uit. De appartementen zijn basic maar schoon. Je hebt alles wat je nodig hebt. zeker voor 2 personen is het een ruim appartement. Zelf koken is mogelijk maar het is aan te raden om gewoon lekker uit eten te gaan. Er zijn tal van restaurantjes in de buurt. Piskopiano is op een berg gelegen. Als je de berg afloopt kom je in het plaatsje Chersonissos. Vanuit hier is het heel makkelijk om je per bus te verplaatsen naar de andere dorpjes in de buurt. Leuk om bijvoorbeeld een dagje naar Heraklion of Agios Nikolaos te gaan.

• 9Iris Schoonwagen17-09-2013

heerlijk genieten

Heel mooi appartementen complex.. mooie ligging op de berg, prachtig uitzicht en hele vriendelijke mensen!! Echt een aanrader, wij gaan zeker weer!!

• 8annelouise20-08-2013

Rustige vakantie met een mooie gezellige omgeving

Piskopiano village is een fijne plek om op vakantie te gaan als je van rust houd. Het appartementen compex is erg rustig gelegen. De drukte en gezelligheid kun je makkelijk opzoeken er zijn namelijk veel leuke en gezellige restaurantjes op loopafstand waar je voor een zeer betaalbare prijs kunt eten en drinken.

Het is aan te raden om een scooter te huren. Het strand en chersonissos is een flink stuk lopen, erg heuvelachtig.

Wat wij een nadeel vinden is dat er de laatste dagen veel jongeren op het complex verbleven. Een ander nadeel is dat wij het 's avonds op het appartementencomplex erg stil vonden, geen mensen te zien. Weinig gezelligheid op het appartementen complex zelf dus.

• 9Nico17-06-2013

Uitstekend complex met een familiaire toets

Het team van Piskopiano Village ontvangt je met open armen! Een glimlach geven is een glimlach krijgen.

Dit complex is een eenvoudig, maar aangenaam complex. Het geeft een mooi uitzicht over Chersonissos. Wie komt voor de rust en zon zit hier perfect. Ook als je een auto huurt zit je hier goed, vlakbij de grote verbindingswegen.

Piskopiano zelf en Koutouloufari zijn niet groot, wel charmant. In het algemeen vind je hier 1 lange weg met enkele winkeltjes en vooral restaurants/ tavernes. Ideaal als je op zoek bent naar rust, wat minder geschikt als je net dat ietsje meer wil. Verblijf je hier minstens 1 week, dan is het aangeraden een auto te huren om de omgeving te ontdekken.

Het personeel is heel familiair en behulpzaam. Je voelt je er direct thuis.

• 8Marloes26-08-2012

aanrader

net terug van 10 dagen Piscopiano village, erg leuk! goede ligging, t.o.v. oud Chersonissos het dorpje van Piskopiano en koutouloufari. Om naar het strand te gaan of Chersonissos moet je een taxi laten komen, of een quad of auto huren. wij hebben voor 10 dagen een quad gehuurd bij Moto Xperience (in Piskopiano zelf) erg vriendelijk geholpen, deugdelijke motoren en erg betrouwbaar!! dit is zeker een aanrader voor €285,00 je kunt gaan en staan waar je wilt. Het complex Piskopiano Village was ook helemaal prima, goed schoon, vriendelijk personeel en erg ruime appartementen. Houdt bij het boeken wel rekening met extra €12,00 kluishuur en €6,- pd Aircokosten, want er zijn erg veel muggen op Kreta dus met de ramen open slapen is vreselijk. Het is zeker een aanrader voor stelletjes en jonge gezinnen. om te stappen moet je hier niet zitten want je moet met de quad of taxi naar Chersonissos wel maar 5 min. rijden.

• 9Joyce23-07-2012

Top locatie

Voor de vierde keer naar Kreta geweest. Piskopiano Village is een zeer goed verblijf op een mooie locatie. Echt één van de betere. Het is relatief rustig gelegen, maar je kunt de drukte van bijvoorbeeld Chersoninoss snel opzoeken. Het appartement is ruim, eenvoudig maar prima netjes ingericht. Gelegen in een soort heuvelachtig mini dorp. Er zijn twee (diepe) zwembaden. Het uitzicht is werkelijk top, achter je de bergen, voor je de zee. De eigenaren zijn gastvrij, niet is hen teveel, alles kan geregeld worden, maar we zijn niet anders gewend van de Kretenzers. Wel zijn de bedden niet zoals thuis;)

• 8Agnes23-07-2012

Super!!!!!!!

Erg leuk opgezet, vriendelijke mensen, we hadden een meer dan ruim appartement (vijf pers, met zn tweeen!!) fijne bedden, hebben heerlijk geslapen, mooie zwembaden, en al die heerlijke eetgelegenheden op loopafstand, het is zeker voor herhaling vatbaar. Cherssonisos op loopafstand ( ja bergop terug, maar ach je hebt de tijd dus zo nu en dan even bijkomen ;-)) Kortom prima complex het is een aanrader!!

18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages