18 tips over Appartement Piskopiano Village

• Agnes, 23-07-2012

Lekker ontbijtje bij zwembad bar ;-) niet duur en meer dan voldoende

• Iris Schoonwagen, 17-09-2013

Huur een auto bij motorplan in chersonissos en ga naar het strand van malia.

• Jeroen, 23-06-2013

Mijn tip is om de deuren en ramen gesloten te houden en absoluut airco te nemen. Het barst er namelijk van de muggen. De eerste nacht hadden we de ramen open gezet en er waren ruim 25 muggen naar binnen gevlogen.

• Joyce Zuilhof, 31-07-2013

Schuin tegenover het complex is een klein traditioneel restaurantje Gevsi, Lekker eten voor een vriendelijke prijs. Zeer gastvrij personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

• nrjunkmaiil, 17-06-2013

Neem wat blikken groente mee van thuis wanneer je graag zelf wilt koken. Er zijn twee winkeltjes vlak bij de accommodatie, maar daar is weinig tot geen groente te koop (alleen uien en paprika).

• G van Dijk, 21-05-2013

tripje naar Mohos, ca 20km in de bergen is erg leuk.

• vdplas, 10-05-2013

Trek erop uit met de huurauto naar een mooi zandstrand bijv. agh nikolaos, ammoudara. Ga lekker eten in een griekse taverne. (ong. 50 eur voor 3 volw + 2 kids) bijv. op het pleintje in oud-chersonissos. Star beach: groot zwembad, gratis entree, stoelen en glijbanen betalen. Palmenstrand Vai, eindje rijden maar moeite waard. Tomtom heeft geen griekse kaart! Plaatsen worden op verschillende manieren geschreven (chersonnisos, heronissos, xeronissos en dan nog in het grieks)

• Marloes, 26-08-2012

ga op maandagavond naar de Griekseavond in oud Chersonissos, erg leuk met live muziek en grieksedansen in klederdracht. Neem muggenspul mee en prikweg. Het strand van Malia is fantastisch (zandstrand) op een kwartiertje rijden met de quad afstand.

• Nico, 17-06-2013

Je kan via de receptie van het complex een auto huren. Deze wordt naar het complex gebracht en kan je parkeren op de private parking. De huurprijs is hier inclusief een volledige verzekering.

Verblijf je in Piskopiano? Ga dan zeker eens wat eten en drinken in de locale tavernes.

• trozema, 30-10-2012

Huur je auto in Nederland,hij staat klaar bij het vliegveld. Zeer goed bevallen,via Sunny Cars gedaan,concurrende prijzen en sleutel bij desk op vliegveld.

• Henny, 14-08-2012

Bezoek zeker het restaurant van Asterias village

• Joyce, 23-07-2012

Je kunt het Oosten van het eiland vanuit hier prima per auto verkennen. Er zijn prachtige mindere drukke stranden, net gelegen voor de cultere hoofdstad Herakilon. Het palmbeach van Vai en Agios Nikoalios zijn leuke uitstaptips.

• marijke, 08-06-2012

Kook niet zelf.Is veel te duur. Uit eten is echt goedkoper.

• Paul, 28-08-2012

Neem wat mee tegen de muggen. Voor mooie stranden ga richting Malia. Wij hebben tot tevredenheid scooters gehuurd bij Motorexperience in Koutoulafari.

• HallieHallo, 01-05-2012

Met de auto / scooter / quad het Lassiti Plateau rondrijden, prachtig! Het zeeaquarium bezoeken. erg mooi en goed te doen met de bus

• Agnes, 23-07-2012

Om gewoon gezellig een drankje te halen raden wij "The Alchemist " gezellige kroeg met leuke gellige bediening!

• Andrea, 05-09-2017

Heerlijk eten voor een klein prijsje tegenover het complex bij Gevci, de archeologische ruines op het eiland bij Mochlos, leuk om naar toe te zwemmen! In dat dorpje een leuk winkeltje Chez Cecile. Zonsondergang zien bij restaurant Argo bij de haven met supervriendelijk personeel. Strandbedje met parasol voor €3,- bij El Greco in Chersonissos.

• Alicia, 29-07-2014

Wij zaten in een kamer rond om het zwembad super leuk voor de kinderen deur open en kan zo zwembad in. zoals eerder vermeld wel wifi bij het zwembad moet je wel op inloggen iedere keer met soort hotspot en inlog code deze staan op je binnen kant van deur van je app.