7 vragen over Appartement Piskopiano Village

• Andrea de Grauw, 20-08-2017

Tieners

Hallo, wij vertrekken aankomende week naar Piskopiano Village met 2 tieners. Zijn er meer NL'ers in dit complex en zijn er meer gezinnen met tieners? Ik ben benieuwd en we hebben er hoe dan ook zin in :-)

• A, 27-06-2014

wifi

weet er iemand of er wifi op de kamers is? en zo ja draadloos en wat houden de luxere kamers in?

aliciavseters, 13-08-2014

bedankt voor u antwoord klaas maar we waren ondertussen al geweest en hebben het ontdekt.

klaas, 10-08-2014

Nee wifi is niet op te vangen in je kamer.

• Liesbeth de Groes, 07-01-2014

Renovaties in 2013?

Weet iemand of er in 2013 renovaties zijn geweest? Ten eerste lijkt het parkeerterrein onder handen te zijn genomen, en ik heb hier en daar wat meldingen gezien van vernieuwde badkamers? Misschien dat iemand dit weet hoor het graag in elk geval! Viel me nogal op dat ze nu Piskopiano Village Superieur heten ;) en badslippers en badjas aanbieden... Bedankt alvast!

klaas, 10-08-2014

Ja alles ziet er inderdaad opgeknapt of wel gerenoveerd uit. Voor Griekse begrippen zou ik haast zeggen dat het door echte bouwvakkers is uitgevoerd.

• hetty, 19-05-2013

fohn

Weet iemand misschien of er in de appartementen een fohn aanwezig is?

bert, 21-05-2013

nee niet aanwezig daar

We hebben een aantal aanbieders voor Piskopiano Village voor je op een rij gezet:

Traveltroef
    Traveltroef
    Tjingo
    Tjingo
    BeachCheck
    BeachCheck

• Jennifer, 26-06-2012

Hoe groot is het complex?

Kan iemand mij vertellen hoeveel appartementen dit complex heeft?

Joyce, 23-07-2012

Wij hadden nr 76, volgens mij het laatste appartement, maar weet niet zeker of het er daadwerkelijk ook zoveel zijn, het oogt veel minder. Het is een mini dorpje, waar de appartementen gespreid liggen.

Jenniferdisseldorp, 24-07-2012

Dankje voor de reactie. Ondertussen ben ik er zelf geweest. Had nr. 61, maar volgens mij zijn er maar 40 appartementen. In ieder geval bedankt.

• Eric, 26-06-2011

muggen, auto huren

Even een paar praktische vragen aan vakantie-genieters die er al vaker zijn geweest: Wij gaan eind juli-begin augustus. - heb je last van muggen, wespen of ander ongedierte - wat zijn jullie ervaringen om wel of geen auto te huren Bednakt

Cindy, 04-09-2011

Gelukkig zijn er meer mensen die dit doorhebben!

Henny, 07-08-2011

Hoi Laat je niet beet nemen door maar de eigenaar Jannis hij is een mooie prater. Huur zeker niets van een neef van hem dat probeert hij je wel te laten doen. Jannis is een over het paard getilde jongen die alleen maar de boel voor de gek houd. Hij lacht alleen als je er je geld achter laat. En voor de dames let op hij is een echte gladjakker.

Cindy, 04-09-2011

Veel muggen, wespen (vooral op wisseldagen) mieren, mega krekels, sprinkhanen en af en toe een kakkerlak.

• bert, 10-05-2010

internet

Bestaat de mogelijkheid om in Piskopiano village draadloos op internet te kunnen?

Henny, 07-08-2011

Nee sorry dat kent dit complex niet. Ook al was er de mogelijkheid dan deed de eigenaar dit nog niet. Deze man is de meest rare die ik ooit heb mee gemaakt. Voelt zich de bink teert alleen maar op papa's euro's. het complex is best verzorgt alleen jammer van het hele te kleine zwembad. Ben er ook natuurlijk geweest maar nee dan is zijn buurman Asteria's village helemaal top.

Cindy, 04-09-2011

Er is wel wifi. (login 0102030405) verbinding is goed bij de receptie of bovenste zwembad. Beneden heb je pech, behalve wanneer de vader van Yiannis er is. Dan is er plots wel wifi beneden. Zou dat toevallig zo zijn omdat papa daar een appartement heeft?