Appartement

2005

Wij zijn voor de 2e keer in 3 jaar in dit complex geweest

Corina
3-1-2005

Wij zijn voor de 2e keer in 3 jaar in dit complex geweest. De eerste keer waren wij zeer enthousiast. Het was veel mooier dan wij vanuit de folder verwacht hadden. Nu 3 jaar later in de zomer van 2004 was er toch wel wat sprake van achterstallig onderhoud. Je ziet het complex achteruit gaan. Verder heb je veel overlast van Engelsen die in de appartementen hierachter zitten. Het complex heeft een mooi zwembad. De achteruitgang en de overlast van Engelsen is voor ons een reden de volgende keer naar Koutoulafari te gaan.

Gereisd Anders in Mon Jan 03 2005 16:00:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Panorama Villas in Piskopiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Panorama Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.