Aparthotel Mika Villas

7.8Goed

Aparthotel info

• Aan zee
Meer aparthotel info

Mika Villas ligt op het Griekse eiland Kreta. Neem een duik in een van de zwembaden en geniet van de zon op het terras. Het vriendelijke personeel houdt alles schoon. Het strand en Chersonissos bevinden zich op ongeveer 1100 meter afstand en Piskopiano op 150 meter afstand. Wil je niet zover lopen? Huur een scooter om het mooie eiland te verkennen.

46 reviews over Aparthotel Mika Villas

• 2019
    4Frans en Els20-09-2019

Nooit meer

We waren er van 12-19 september 2019 Personeel is vriendelijk en behulpzaam dat wel, maar eigenlijk is dit geen best hotel, in het winkeltje waren de vleeswaren over de datum, naderhand bleek de koeling kapot te zijn geweest en stond de verpakking van de vleeswaren helemaal bol en werden gewoon naderhand terug gezet, kamers werden nauwelijks schoongemaakt handdoeken moest je regelmatig vragen bij de receptie kon je niet fatsoenlijk naar de wc omdat de deur niet paste verder op de kamer was de koelkast kapot, armoedige kookgelegenheid, veel vies, maar we hebben ons op andere gelegenheden kostelijk vermaakt o.a. bij wie ze noemde ome Jan een restaurant een eindje verder.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Jpleijdsman15-09-2019

Lieve mensen en een prima servies

Goed kunnen lopen veel trappen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7S11-09-2019

Leuk en minder leuk !

Het was erg leuke vakantie, alleen de kamers waren wat minder. Een paar kamers waren helemaal nieuw gemaakt, een luxe keuken goeie bedden en super mooie douche, maar wat wij hadden kwam daar niks overheen... wij hadden redelijke bedden, de douche van 1 bij 1 meter en een douche gordijn wat helemaal niet werkte, de hele badkamer was nat ohja en de lamp op de badkamer deed het niet. Ook hadden wij een camping kookputje, we konden er niks op koken maar hadden we graag willen doen. Je kan niet aanvinken of je luxere kamer wilt of een ‘oudere’ dus maar hopen dat je de goede krijgt. Jammer dat ze iets luxe langs iets zo ouds neer zetten.

Verder heb ik een leuke vakantie gehad en het zwembad met de bedjes was echt top!

De ligging is is best fijn je loopt van de berg af ongeveer 15 minutjes en je bent aan de strip, alleen de terug weg is wel pittig met de hete zon, taxi kost 7 euro dus dat is een aanrader dag en nacht.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Sanne10-09-2019

Leuke appartementen!

Nette appartementen! Wij hebben ons hier prima vermaakt.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Monique09-09-2019

Fantastisch!

Fantastisch kleinschalig complex met wat oudere maar ook nieuwe appartementen. Netjes en schoon, cafetaria bij het zwembad maar bovenal een Staff die alles doet om jou een heerlijk verblijf te laten hebben. Thank you Eleni and Staff for the wonderfull time we had with you! We will come back for sure ❤️

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Debbie08-09-2019

Morgen weer!

Gemoedelijk, prima verblijf met zeer vriendelijk personeel. Schone kamers en zwembad. Aan het zwembad een poolbar, waar je ook kleine hapjes kunt bestellen. Veel Nederlanders. Vlakbij 2 kleine dorpjes met heerlijke restaurantjes. Ik zou hier zo weer naar toe gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Y Korbee07-09-2019

Zie hierboven

We vonden het heerlijk.Verzorgd verblijf ,aardig /fijn personeel,heerlijk zwembad. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar als het aan mij ligt.👍

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Roberto F07-09-2019

Super

Heerlijk verblijf gehad, dorpje boven Chersonissos. Als je van wat rustigere toeristische omgeving houdt en de drukte op wilt zoeken zit je hier goed, een gezellig dorp dichtbij de kust. De appartementen zijn redelijk basic, maar er is alles wat je nodig hebt. Het personeel is vriendelijk en warm en staan klaar voor je als dit nodig is. Wij hadden inclusief ontbijt, best veel keuze maar wel elke dag hetzelfde. Zwembaden van het "resort" zijn wel klein helaas. De eigenaar en zijn vrouw zijn erg sympathiek, Caterina en Poppy heel lief en Janos die in de winkel staat kan je alle tips en must-see van het eiland geven. Ik zou zeker een keer terug gaan.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7kiki04-09-2019

Prima

The rooms are very basic and need to be thoroughly renovated ... the already renovated rooms are, in my opinion, too expensive for a solo traveler . But it didn't matter much to me, it was clean, and I was only there to shower and sleep. Have taken breakfast twice, this was very good! plenty of choice, tasty and again very friendly service. The location where breakfast is served is therefore very nice, At the swimming pool. Just like the pool bar and the entire pool zone is a nice place to be. All in all, I had a very nice stay there, and will go back there, but hopefully a more recent room, but it is generally known that as a solo-traveler you will soon be pushed into a room of lesser quality ... :-(

Alleen gereisd in augustus 2019

• 2018
    8Eva25-11-2018

Heel fijn!

Vriendelijk personeel, spraken ook Nederlands. Verblijf ligt bovenop een berg, binnen 10 minuten zit je beneden in Chersonissos. Kamers zijn schoon, maar die van ons was een beetje klein. Bij het zwembad stonden fijne ligbedden + een bar waar je drankjes en eten kan bestellen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.5 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenBelgisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Nederlands, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Ticket service, Tours

• Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart