Appartement Margarita

Appartement Info

Meer appartementinfo

3 reviews over Appartement Margarita

• 8jacobien18-07-2006

Ik vond het echt geweldig, lekker rustig en goed verzorgt

• 5Kamerolifantje27-05-2006

Vorig jaar hier een week geweest. Zwembad is inderdaad klein en om 15.00 staat de schaduw er al in. "zwembadbar" niet open gezien, hele week niet. Maar als je de heuvel afloopt loopt je het dorpje in en daar kan je prima je spulletjes kopen. Het bed dat wij hadden was abominabel, hebben het matras op de grond gegooid maar dat hielp weinig. Met een taxi dagelijks heen en weer naar Cherchonicus of Hersonisus of Shersjoniss whatever. Leuke boulevard, typisch toeristengedoe. Vriendelijke mensen, leuke dagtochtjes gemaakt (tip: niet de zee op als er hoge golven zijn, griekse kapitein's zijn overmoedig). Zalig gegeten in de (echte) restaurantjes, overdosis Souvlaki opgelopen en 3 kilo kruiden mee terug genomen... heerlijk op de bbq! Beetje vakantie in je eigen tuin! Dus voor ons weer Griekenland/Kreta maar dan hotel met ontbijt ofzo.

• 7aurora18-05-2004

Wij waren er in 2002 en het complex was erg mooi,alleen moeilijk bereikbaar voor mensen die slecht ter been zijn.Helaas was de bar bijna altijd gesloten.De eigenaar en zijn vrouw waren heel aardig,wij hebben sindsdien nog altijd contact.

0 tips over Appartement Margarita

0 vragen over Appartement Margarita