Appartement Lofos

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°12°
Appartement Lofos

21 tips over Appartement Lofos

Kirsten94, 6-8-2015

Kamer 30 en 25 hebben een super uitzicht!

Voor het huren van een quad/scooter o.i.d. raden wij aan om dit bij de reisorganisatie te doen (in ons geval Corendon) misschien iets duurder maar zonder risico's.

Restaurant Esperos in Koutouloufari is zeker een bezoek waard!

Descendre, 11-6-2015
Leef als een griek hier, en neem de tijd niet te serieus, dan heb je hier een prachtige tijd.
fabienneteeuwen, 2-6-2015
Griekse avond in oud chersonissos op maandag avond , het strand in de baai voorbij agh. Nicolaios en een dagje met de boot weg is ook super.

We hebben een aantal aanbieders voor Lofos voor je op een rij gezet:

famverm, 19-9-2014
Gezellige restaurantjes in Piskopiano en Katoloufarie.waar je voor een goede prijs kan eten.
Timothy, 8-9-2014

Hier wat tips:

- Rij naar Malia, hier heb je een mooi strand. Bij het kleine eilandje kan je goed snorkelen!

- Acqua plus water park! een mooi waterpark wat nog geen kwartier verderop ligt.

- Hoogtepunt: Hollandse Jeepsafari: We vonden de jeep safari het leukst. Je komt op plaatsen en dorpen waar je normaal zelf niet komt. Je mag zelfs rijden indien gewenst:).

- Maandag avond feest in Oud-Chersonisos. Lekker eten met Griekse muziek waar je op kan dansen.

- Duikschool in Plakias(2.5 uur rijden)

Y.Y.Hanna, 22-8-2014

Geen HP of VP er bij boeken want je krijgt echter één soort eten en als je dat niet lekker vind dan heb je probleem en moet je alsnog iets anders bestellen en uiteraard opnieuw betalen.

Let op bij HP of VP moet toch nog de drinken betalen. Uiteindelijk kom je duurder uit.

Peter, 7-7-2014
Maandag avond naar boven lopen oud Hersonissos dan is het Griekse avond. 30 minuten lopen. Met muziek en dans.
Arthur en Ingrid, 14-6-2014

Voor de kinderen is een leukemspeeltuin aanwezig.

Zwembad is perfect, goede watertemperatuur, zeer schoon, kinderen zonder diploma mogen alleen onder begeleiding zwemmen.

Piskopiano is een authentiek dorp, genoeg goede restaurantjes, winkeltjes, dorpjes in de buurt zijn het bezoeken waard.

Marcel, 12-5-2014
Maar een stopcontact dus een stekkerdoos meenemen of kopen is wel een aanrader. Eten bij David in het dorpje (berg op, links af en dan stukje verder aan de linker kant) Piskopiano is een aanrader. Zeer goedkoop, fijne bediening en erg lekker!
Bart en Danielle, 8-5-2014
1 Rol toiletpapier is bij de kamer inbegrepen maar op 2 minuten loopafstand is een winkeltje in Piskopiano waar ze toiletpapier verkopen. De bergdorpjes zijn erg mooi om naartoe te wandelen om daar te eten. De excursie naar Spinalonga is een aanrader (door Corendon georganiseerd met Nederlandse reisleiding). De hoofdstad Iralklion is prima met de lokale lijnbus te bereiken. Is maar €3,- voor een enkele reis van Chersonissos naar Iraklion.

We hebben een aantal aanbieders voor Lofos voor je op een rij gezet: