Appartement Lofos

• 8.9Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Appartement Lofos is gelegen op het mooie eiland Kreta in een rustige omgeving. Het personeel is hier vriendelijk, er is een klein zwembad en het restaurant is goed. Er kan langs het strand goed gewandeld worden. Ook een mooie wandeltocht langs de olijfboomgaarden is een aanrader. Tip met kinderen is het Acquaplus waterpark.

Contact

306 reviews over Appartement Lofos

• 9Ans Buunk15-10-2019

Fantastisch!!!!

Mooi appartementen complex waar je je direct thuis voelt. Lieve eigenaars en geweldig personeel dat altijd voor je klaar staan en eventuele "problemen"en vragen voor je op te lossen. Een voorbeeld daarvan is Antigoni ( Anda) die dagelijks bij de receptie is te vinden. De studio's en appartementen zijn super schoon!!! En de bedden prima. Je kan er ook nog eens heerlijk eten, en de kok is altijd genegen om het aan te passen naar je wensen. Kortom een heerlijk gastvrij complex waar je je thuis voelt.

• 9Kees14-10-2019

Ligt op een heuvel .Maar mt mooi uitzicht

• 9Nathalie04-10-2019

Heerlijk appartement, wat hoger gelegen in Chersonissos, maar zeker niet ver van het centrum. Het ligt onderaan het dorpje Piskopianos, ook erg leuk om te bezoeken. De mensen hier zijn ontzettend vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Zeer schoon complex en niet te vergeten: de prachtige omgeving met fantastisch uitzicht!

• 10Harmsen20-09-2019

Geweldige accomendatie en vriendelijke sfeer

Gewoon fantastisch in de breedste zin van het woord. Voel me hier geen gast maar familie/friend. Alles kan en mag niets moet. Mooie apartementen welke goed onderhouden en schoon zijn. Ook beschikt deze accomendatie over een geweldig en schoon zwembad, en lounche. Last bud not least het eten is hier geweldig.

• 9Claudia10-08-2019

Wat een geweldig kleinschalig appartement! Ik heb me nog nooit zo welkom gevoeld! Je word vriendelijk onthaald als je aan komt en als je weer naar huis gaat word je uitgezwaaid! Ik heb zelden zulke gastvrije mensen gezien! Ze vragen constant of alles maar wens is en hoe het met je gaat! Alles is heel netjes verzorgd! Het ligt heel centraal maar een auto is wel een must, zeker omdat het op het steile helling ligt. En om al het andere mooie van Kreta te kunnen bekijken! Ga niet in Chersonissos zelf eten maar ga naar de mooie dorpjes Piskopiano, Koutoulafari en Oud Chersonissos! Daar kun je heerlijk eten voor weinig geld en word je op handen gedragen, zo gastvrij! Wij komen hier zeker terug!

Met oudere kinderen

• 9José18-07-2019

Kleinschalig, sfeervol en prachtig gelegen complex

Prachtige locatie, geweldig uitzicht. Kleinschalig complex met een mooi zwembad, gezellige en smaakvolle bar/restaurant en rustig gelegen (nachten zijn doodstil 😍)! Toch ook heel dichtbij de gezelligheid van de dorpjes boven op 5-10 min lopen of als je van drukte houdt, Chersonisos. Voor ons de tweede keer, een keer als stel, nu met 3 kinderen. In beide gevallen een heel fijne plek. Ook de oprecht vrolijke en hulpvaardige staf doet zijn werk uitstekend. Appartement was ruim genoeg en alles heel en schoon. Mijn enige minpuntje zou zijn dat het speeltuintje weinig open is en wel een beurt kan gebruiken.

Met jonge kinderen

• 10Susan11-07-2019

Onvergetelijke vakantie, we komen gauw weer!

Superrr verblijf!! Thuiskomen! Heerlijke warme sfeer en geweldig eigenaren en personeel! Service was top en accomodatie was geweldig. Heel mooi gelegen tegen de berg aan met een prachtig uitzicht. Goed ontbijt. Heerlijke rustige omgeving en je kan zelf de drukte op zoeken beneden in Chersonissos of de prachtige pittoreske dorpjes piskopiano en Koutouloufari bezoeken. Gezellige restaurantjes, maar wil je even lekker dichtbij blijven, is het eten in lofos ook top! Studio’s zijn heel schoon, alles is netjes, alles werkt en de huisjes worden snel een thuis! Hier moet je zijn geweest, een fijne thuisbasis om Kreta te ontdekken, echt een aanrader!

Met vrienden

• 10Jill Landman16-06-2019

Top Vakantie

Wat een topplek om je vakantie door te brengen. Ik kan niet beschrijven hoe thuis en veilig ik me heb gevoeld. De mensen zijn ontzettend lief. Je word onthaald als je aankomt, ze helpen je met de koffers en vragen of alles aan de kamer oke is.

De receptie was ontzettend behulpzaam en in voor een leuk gesprek.

Het misschien enige verbeterpuntje is dat ze misschien in de toekomst kunnen kijken naar horren voor de ramen en deuren. Ik ben lekker lek gestoken haha:)

Met vrienden

• 9Dhr. en mw. Lutterman12-06-2019

Met een warm welkom ontvangen. Een gezellig appartementencomplex waar nog de vriendelijke Griekse familie sfeer heerst. Je voelt je hier als klant nog echt koning. Niets is teveel. Een echte aanrader!

• 10Martin13-05-2019

In één woord Geweldig

Een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. Je komt als gast en gaat weg als vriend!

21 tips over Appartement Lofos

• Marcel, 12-05-2014

Maar een stopcontact dus een stekkerdoos meenemen of kopen is wel een aanrader. Eten bij David in het dorpje (berg op, links af en dan stukje verder aan de linker kant) Piskopiano is een aanrader. Zeer goedkoop, fijne bediening en erg lekker!

• Bart en Danielle, 08-05-2014

1 Rol toiletpapier is bij de kamer inbegrepen maar op 2 minuten loopafstand is een winkeltje in Piskopiano waar ze toiletpapier verkopen. De bergdorpjes zijn erg mooi om naartoe te wandelen om daar te eten. De excursie naar Spinalonga is een aanrader (door Corendon georganiseerd met Nederlandse reisleiding). De hoofdstad Iralklion is prima met de lokale lijnbus te bereiken. Is maar €3,- voor een enkele reis van Chersonissos naar Iraklion.

• mmmdegroot, 15-07-2013

Ga de bergen in en zoek daar eens een taverna op, prijzen zijn lager, en de gastvrijheid groot. Prachtig uitzicht!

12 vragen over Appartement Lofos

• K.Carrigg, 05-07-2017

Pinnen

Hoi, ik ga er over een paar daagjes met mijn vriendin naartoe, en vroeg mij even af of het makkelijk is om er (of in de buurt) te pinnen?

• E.Ruiter, 14-04-2017

winkel

Is er in piskopiani ook een klein supermarktje voor nood boodschapjes?/

• Susanne, 19-07-2016

Leeftijdgenootjes 6-10 jaar?

Zijn er in augustus ook Nederlandse kinderen tussen de 6 en 10 jaar?

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats