Appartement Lofos

293 reviews over Appartement Lofos in het Nederlands

Relaxte vakantie!

Anneke Lokhorst
24-9-2018

Fijn appartement gelegen in een rustige omgeving. Goede bedden. Supermarkt en restaurants op loopafstand. Het restaurant van Lofos was ook erg goed. Uitermate vriendelijk personeel. Lopen naar het strand was voor ons goed te doen. Naast het strand fijn gewandeld in de omgeving, o.a. door olijfboomgaarden.

Griekse gastvrijheid in optima forma!

Fam. de Boer
3-9-2018

Heerlijk rustige ligging, maar heel dichtbij het drukke Cherso voor vertier en leuke plaatsjes als Pikopiano, Koutouloufari en oud-Chersonissos. Aan flink stijle weg.

Geweldige gastvrije verzorging gedurende het hele verblijf door het Lofos-team!

Top ?? kom zeker nog een keer !

Maureen.
19-8-2018

Klein appartementen complex , heel persoonlijk eten was top ...Klein zwembad maar groot genoeg ...enig minpuntje schoonmaak kan wat beter maar 2 x bedden verschoond in 15 dagen en het strand is ver , strand in chersonissos is te lopen maar zo klein en druk , wij zijn naar het strand in malia gegaan voor 2 euro met de bus ongeveer kwartier heel mooi strand

Persoonlijke benadering was echt super vragen hoe je het hebt , uitzwaaien als je weggaat enz echt Leuk

Redelijk leuk appartement

henk
31-7-2018

Prima vakantie gehad maar om alles een 10 te geven is lichtelijk overdreven.

Appartementen zijn goed maar meer ook niet, wel schoon. Slaap en badkamer zijn top. De kamer is echter klein en sober ingericht een tafel met 4 stoelen was alles. Een TV ontbreekt wat betekend dat je naar het restaurant moet. Je wordt dan wel geacht wat te drinken, zakelijk goed bekeken. Bij het zwembad mogen geen meegebracht eten of dranken mag gebruiken. Wel vanuit de bar. Weer zeer zakelijk. Een airco, zou standaard moeten zijn bij deze temperaturen, mag je huren. Het vervelende is dat hij uit is als je weg gaat. Je komt altijd in een hete kamer. Je betaald dus een airco voor een paar uur gebruik per dag. Er zijn diverse kleine gebreken dus van renovatie is geen sprake. Het complex ligt tegen een steile heuvel en is niet geschikt voor mensen die slecht ter veen zijn. We hebben een leuke vakantie gehad maar er moeten wel realistische cijfers gegeven worden.

fantastisch

Marcel Giesendorf
10-7-2018

al voor 2de maal in Lofos. Super accommodatie en prima personeel. Alles perfect kamers, zwembad , service ligging, ontbijt . Kortom dikke 10

Ge-wel-dig

Eric H
31-5-2018

Uitermate vriendelijk personeel. Mooie apartementen. Jammer dat we maar tot 10 score kunnen geven want zij verdienen meer

Zeker herhaling waard.

Geweldig complex met vriendelijke uitbaters.

Guido & Marion
20-5-2018

Er was voor ons maar 1 min puntje en dat was het geluid als mensen met tafel of stoelen begonnen te schuiven op de tegelvloer , viltjes eronder doen zou heel wat schelen :) voor de rest was alles tip-top in orde, mooie ligging vlakbij koutouloufari, oud Hersonnisos en beneden naar chersonnisos .

Aan te raden, heerlijke vakantie gehad

Rene Ruijgt
11-5-2018

Super gastvrije mensen, Heerlijk zwembad, op loopafstand van leuke restaurants.

Indien gewenst lekker ontbijt en simpele maar goede kaart voor diner.

Simpele maar keurige schone appartementen.

Bedden in woonkamer beetje hard.

Aanrader. Topper

Sandra manders
25-4-2018

Een groot welkom door lieve mensen.

Dat is een 1ste indruk. De appartementen en het complex is volledig gerenoveerd.

Mooie kamers, goede douche, zuiver en schoon.

Je kan alles vragen, kom je iets tekort, ze hollen voor je.

Mooi restaurant, mooie bar en mooi zwembad.

Op loopafstand van chersonnisos, 5 min. En 5 min. Naar centrum v Piskopiano.

Voor ons een echte aanrader.

Helemaal top

Fantastisch al 5 jaar lang

Helena Brummel van Erven
27-1-2018

Gezellig appartementen complex vriendelijk personeel. Je komt daar thuis.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lofos in Piskopiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lofos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.