Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.3Inrichting
  • 9.4Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Appartement Lofos is gelegen op het mooie eiland Kreta in een rustige omgeving. Het personeel is hier vriendelijk, er is een klein zwembad en het restaurant is goed. Er kan langs het strand goed gewandeld worden. Ook een mooie wandeltocht langs de olijfboomgaarden is een aanrader. Tip met kinderen is het Acquaplus waterpark.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

325 Reviews over Lofos

• 10Helena Brummel08-08-2022

Fantastisch geweldig

We waren met 3 volwassen en 1 dochter van 14jaar. We vinden het een geweldig apartement. Je komt daar als gast en gaat als vriend weg. We komen er al 11 jaar en volgend jaar is ook al geboekt. We hebben nog veel te bekijken op Kreta dus voorlopig blijven we daar heenngaan. Eigenaars zijn super vriendelijk en personeel ook.

• 10Natuur
  • 10Mark en Nan05-09-2021

Rustig mooi appartement en liefdevol personeel

Wow! Mede door het appartemen en het personeel hebben wij een topvakantie gehad. Iedereen bij Lofos is behulpzaam, oprecht en gezellig. Je bent er geen toerist maar een gast, dat voelt fijn. Het verblijf ligt tussen het drukke toerisme van Chersonisos en de gezellige oude dorpjes, alles op zo’n 5 minuten lopen. Vanwege de ligging is het slapen namelijk een genot; rust en stilte. Het is er erg schoon en er is aandacht voor hygiene. De appartementen bieden voldoende luxe. De bedden slapen heerlijk. De aankleding en sfeer straalt rust uit. Het zwembad is schoon en er zijn genoeg bedden om te liggen, als je even wilt bijkomen. De bar bied voldoende verse drankjes en de keuken is uitstekend, mede door het personeel.

Geen enkele minpunten ontdekt of vervelende situaties ervaren.

Conclusie; door de ligging van het appartement en de gastvriendelijke liefdevolle mensen (én respectvol keihardwerkende inzet) komen wij zeker weer terug!

• 10Ruimte
  • 9Remco Hoops29-07-2021

Fantastisch!!!

Appartement is van alles voorzien en super schoon. Ik mocht zelf verblijven in appartement 25 en vanaf balkon heb je een prachtig uitzicht met een mooie berg waar je elke keer als je er naar kijkt weer wat anders ziet tot aan de super mooie en blauwe zee. Bij aankomst werd ik met open armen ontvangen en bij vertrek zwaaiden ze me met zoveel liefde uit! Zo vriendelijk en gastvrij ik ga dit nooit meer vergeten. appartement ligt halverwege de heuvel naar Piskopiano en Koutouloufari, heerlijk gebied om lekker te wandelen in de avonduren. met prachtige Griekse straatjes en een geweldig uitzicht over Chersonissos. Zwembad is heerlijk schoon en verzorgd een heerlijke rustgevende plek om te liggen. Eten is heel goed en de cocktails smaken heerlijk! kijk uit voor de Zombie Original die is heel sterk :) Ik ga zeker nog een keer terug!!

• 9Ruimte
  • 9Rieke30-08-2020

Heerlijke vakantie!

We hebben een week in Lofos gelogeerd en hebben het heerlijk gehad. Een uitstekend onderhouden best wel nieuw appartement, met mooi zwembad en gezellige bar. Uitgebreid ontbijt. Vanwege corona nu niet zelf opscheppen van buffet maar je zegt wat je wil hebben en een medewerker pakt het voor je. Rustig gelegen, net buiten Piskopiano. Chersonissos op loopafstand. Toen wij er waren (misschien niet altijd?) waren mensen om 7 uur 's morgfens bij het zwembad om bedjes te reserveren. Dat zijn we niet gewend, wij pakten dus - als we bij het zwembad wilden blijven - gewoon een stoel. Erg gastvrij en vriendelijk personeel. Juiste aandacht voor corona-maatregelen.

• 10Rens Bras10-12-2019

Fantastisch,hebben 2020 al geboekt.

Fantastisch appartementencomplex met vrolijke eigenaren en medewerkers.Je kan er heerlijk eten en ze hebben een lekker zwembad. Wel koud zoals op heel Kreta. Appartementen zien er heel netjes uit en worden goed schoongemaakt. Ligt op de helft van Chersonissos en de dorpjes boven. Je moet wel goed ter been zijn of een auto /scooter huren.

• 10Peter en Trudy06-12-2019

In een woord geweldig. Komen er al meerderen jaren,en voel me er fijn. Eigenaren en het personeel zijn heel vriendelijk en niks is ze te veel.

• 9Tom Konings05-12-2019

Fantastisch 👍👍👍👍👍

Het is een TOP appartement Lofos. De bediening en het schoonmaken van de appartementen is geweldig. Ben er al meerdere keren geweest en ga er in 2020 weer naartoe, dit keer gaat ook onze kleindochter mee.😃😎

• 9Tamara Egberts en Rudy Bader04-12-2019

Fantastisch fijn resort

Het is een fantastisch resort!!! Het is een heel fijn klein resort met mooie schone appartementen. De mensen zijn ontzettend lief en geven je een heel warm gevoel. Het is een leuk resort om met kinderen heen te gaan juist omdat het niet kolossaal is. Het eten is goed met een prima keuze op de kaart. De ligging is top op een rustige plek, maar binnen 10 min lopen zit je midden in het bruisende hersonissos waar leuke winkeltjes, restaurantjes zijn en waar je ook uit kunt gaan of naar het strand kunt gaan. Een echte aanrader dit resort. Zoals het personeel zelf zegt: "je komt als gast, en gaat weg als een familielid"

• 10José03-12-2019

Een fantastische relaxte vakantie

Halverwege Chersonissos en Piskopiano, de heuvel op, bevindt zich het prachtige Lofos. We zijn dit jaar voor de tweede keer bij Lofos geweest. Het voelde als thuiskomen (nou hebben we dat elke keer als we op Kreta aankomen). We werden hartelijk ontvangen door Giorgos, Andigoni en Dimitra. Elke dag wordt de kamer gedweild en geregeld de handdoeken en bed verwisseld. Top. Ze zijn erg gastvrij, niet alleen voor de vaste gasten, maar zeker voor de nieuwen. Het ontbreekt je aan niets. Dag en nacht staan ze voor je klaar. Het was voor ons een complete relaxte vakantie. Volgend jaar gaan we er weer heen. Kan niet wachten om ze weer te ontmoeten en ons volledig te laten verwennen. Arrive as a guest, leave as a friend: de perfecte slogan. The place to be.....

• 9Fam. Robbers03-12-2019

Voelt als thuis komen

Fantastische vakantie locatie. Voor de 3e maal terug. Vriendelijke mensen die er alles aan doen om je een geweldige vakantie te laten beleven. Mooie appartementen. Rustige omgeving met mooi uitzicht. Een aanrader. Niets is de veel. Ze regelen alles voor je. Kortom; Lofos here we come again. See you in June 2020.

Appartement Lofos info

Soort hotel