Appartement Korifi

Appartement Info

Meer appartementinfo

4 reviews over Appartement Korifi

• 9Jette22-07-2006

Zeer mooi gelegen complex en super vriendelijke eigenaar en personeel!!! Hier komen we zeker terug!!!!!

Familie

• 9Erica en Willem en Wim05-08-2005

Wij kwamen op korifi al 19 jaar, helaas is Anna verhuist naar naastgelegen Kalimera. Korifi is een heerlijk rustig komplex met een nieuwe aardige eigenaar. door Korifi zijn wij verliefd geworden op kreta. De prijs is alleen nu voor ons te duur geworden. daardoor zijn we verhuisd naar andere app.komplex.

• 8Inge04-08-2005

Wij verbleven hier in juli 2005. Leuk, sfeervol en kleinschalig appartementen-complex met klein zwembad. Rustig gelegen op de top van de heuvel van Piskopiano. Helling trekken voor gevorderden. Relatief rustig, gezien het op korte afstand van het superdrukke Chersonissos ligt. Prima service en zeer behulpzaam management.

• 8Henk03-06-2005

wij zijn hier een paar jaar geleden voor 8 dagen geweest en we willen altijd nog een keer terug naar deze plek. Toen in die tijd had ene Manolis daar het voor het zeggen, nog nooit zoveel lol gehad op vakantie.(midden in de nacht spontaan aan het cocktails maken, en op de deur bonken dat hij even ging zeevissen met vrienden.Voor het vervoer van onze bagage konden wij zijn auto wel even lenen en die werd door de plaatselijke vuilnismannen wel weer teruggebracht. Zijn benieuwd of hij hier nog werkt.

0 tips over Appartement Korifi

1 vraag over Appartement Korifi

• Renee, 30-11-2011

afstand

weet iemand hoelang het lopen is vanaf dit hotel, en anders hoelang met de taxi en wat zijn de kosten? thankssss

Antje, 16-03-2012

Hoe lang is het lopen WAARHEEN?

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKluis