8,5

4 reviews over Appartement Korifi in het Nederlands

Zeer mooi gelegen complex en super vriendelijke eigenaar en personeel!!!

Hier komen we zeker terug!!!!!

Wij kwamen op korifi al 19 jaar, helaas is Anna verhuist

Erica en Willem en Wim, 5-8-2005

Wij kwamen op korifi al 19 jaar, helaas is Anna verhuist naar naastgelegen Kalimera. Korifi is een heerlijk rustig komplex met een nieuwe aardige eigenaar.

door Korifi zijn wij verliefd geworden op kreta. De prijs is alleen nu voor ons te duur geworden. daardoor zijn we verhuisd naar andere app.komplex.

Wij verbleven hier in juli 2005

Inge, 4-8-2005

Wij verbleven hier in juli 2005. Leuk, sfeervol en kleinschalig appartementen-complex met klein zwembad. Rustig gelegen op de top van de heuvel van Piskopiano. Helling trekken voor gevorderden. Relatief rustig, gezien het op korte afstand van het superdrukke Chersonissos ligt. Prima service en zeer behulpzaam management.

We hebben een aantal aanbieders voor Korifi voor je op een rij gezet:

wij zijn hier een paar jaar geleden voor 8 dagen geweest en we willen altijd nog een keer terug naar deze plek. Toen in die tijd had ene Manolis daar het voor het zeggen, nog nooit zoveel lol gehad op vakantie.(midden in de nacht spontaan aan het cocktails maken, en op de deur bonken dat hij even ging zeevissen met vrienden.Voor het vervoer van onze bagage konden wij zijn auto wel even lenen en die werd door de plaatselijke vuilnismannen wel weer teruggebracht. Zijn benieuwd of hij hier nog werkt.

We hebben een aantal aanbieders voor Korifi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Korifi in Piskopiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Korifi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Korifi scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.