Appartement Kalimera Village

19 reviews over Appartement Kalimera Village

• 2019
    10R Hagestein02-07-2019

must do

Een zeer rustig gelegen app complex, zeer vriendelijk ontvangst (meteen een bier omdat het zo warm was). Eigenaar en personeel erg behulpzaam, vriendelijk en toegankelijk. App mooi schoon, geweldig uitzicht op zee, wij hadden geluk dat we een "luifel"boven het terras hadden, om de 2 dagen schoon linnen en handdoeken. Zwembad schoon en men vertrouwd erop dat wat je verbruikt aan versnapering ook eerlijk noteerd. Dorp Piskopiano klein maar gezellig en kan je lekker en goedkoop eten. het weer kan je niks aan doen maar het was de gehele periode prachtig en warm weer. Strandje gevonden tussen Malia en Sissie, 10 min rijden. Al met al een zeer geslaagde ( touroperator) vakantie gehad, maar alleen voor mens die goed ter been is. Rob en Gerda

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9de Jong01-11-2016

Heerlijk ontspannen

Prachtig uitzicht boven op de berg. Het dorp is gezellig. Parkeren met de auto kan prima, maar het zijn smalle wegen en de wegen zijn steil. Vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Schoon appartement

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8roos007710-05-2011

Mooi en ruim appartement

Het kleinschalige complex ligt op een heuvel net buiten chersonissos ,waardoor er elke dag een verkoelend briesje is. De appartementen zijn ruim en het personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Rudy Klesman05-05-2009

Voor óns een fantastische plek

T.a.v. de ligging: Tegen een helling en dus een werkelijk prachtig uitzicht, zowel overdag als 's avonds met al die lichtjes van stad en het haventje waar je op kijkt. De ligging kan voor mensen met een minder goede conditie bezwaarlijk zijn vanwege de stijle helling en vele trappen; ook in het appartement zijn een paar treden. Dit niveauverschil maakt het wel een reuze leuk appartement. Het zwembad 5x10 m is prima verzorgd.

Gereisd met partner in april 2009

• 7Zwart & Kempen22-06-2008

schitterende plek

Accomodatie is goed, maar wel ff klimmen. Daar-na een prachtig uitzicht. Zestig-plussers niet dit niet aanraden, tenzij mét auto. Tip voor Corendon-reisleider aldaar : jeepsafari niet meer organiseren via Ronnie ( griekse organisatie), maar bij HollandJeepSafari. Deze waren vorig jaar super qua auto 's ( tot 3 jaar met max. 30.000 km, tegenover nú een barrel met 70.000 km en niet na elke dag gecontroleerd ! ). Barbecue bij HJS was vorig jaar super om +- 13.30 uur tegenover nu +- 16.30 uur en dan nog dik twee uur terug met achterlating van een kapotte jeep !!!!!!! De risico 's van een jeep safari moet je zoveel mogelijk uitsluiten en dat is bij de Griekse/Kretenzer leider niet echt doorgedrongen, denken wij. Holland Jeep Safari zouden wij dus ten zeerste aanbevelen bij Corendon in de toekomst.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8M Verboven30-01-2008

Fijne kamers, aardige mensen, schitterend! uitzicht over Chersonissos, wat je wel nodig hebt is vervoer scooter is heerlijk daar. voor niet al te veel geld heel je vakantie te huur. Bijna boven op de berg, daardoor heerlijke rust wanneer je dat wil, en vertier in de directe omgeving, Wij gaan zéker nog eens terug !!

Gereisd met partner in januari 2008

• 10Patricia Rutting07-01-2008

Erg mooi complex.Klein nadeel... de steile helling naar boven. Gelukkig is de eigenaresse zo aardig dat als je met bijvoorbeeld boodschappen beneden staat dat ze je komt halen met de auto!! Verder netjes en schoon! Hoop ruimte! Echt een aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 7P. van Commenee28-10-2007

prima appartement, mooi uitzicht, gezellig plaatsje.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 7Sander en Eveline23-09-2007

Op het moment dat wij er waren was het er erg rustig, nog niet de helft van de appartementen was bezet. De ligging van het appartement is wel erg rustig, maar omdat het tegen een steile helling ligt moet je flink klimmen om er naartoe te lopen vanaf de doorgaande weg door Piskopiano. Ook bij de appartementen zelf is het klimmen, overal trapjes (ook 2 treetjes in het appartement zelf) Het tweepersoonse bed lag wel erg hard, de eerste nacht heb ik dus erg slecht geslapen. De dag daarna extra lakens gevraagd voor de wat zachtere slaapbank, dat was geen probleem. Vanaf toen dus een stuk beter geslapen (hoewel dus niet meer samen met mijn vriend, maar ach). Qua eten kan ik jullie restaurant Steki aanraden, richting Koutouloufari. Erg gezellig, lekker eten, en als je geluk hebt wordt er nog eens echt met borden gegooid.

Gereisd met partner in september 2007

• 8M. Eijkelenboom18-09-2007

Ligging qua uitzicht heel erg mooi, het is op een steile helling en parkeren is lastig (achteruit omhoog). Voor mensen die slecht ter been zijn is het echt af te raden.

Gereisd met partner in september 2007

Appartement Kalimera Village info