Appartement Edelweiss

6.5Voldoende

Griekenland, Kreta, Piskopiano

Op vakantie geweest naar Edelweiss?

6.5Voldoende

• 5.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Edelweiss

• 7P. Bakker26-04-2010

Prima prijs-kwalitet verhouding

Prima appartementen complex met klein zwembadje, je loopt vrijwel direct (naar rechts) het dorpje Piskopiano in, en (naar links) het dorpje Koutouloufari! Waar je ook al genoeg leuke restaurantjes en winkeltjes hebt. Met ongeveer een kwartier lopen (naar beneden) ben je in het centrum van Chersonissos, ook het strand is dus even een stuk lopen! Wij hadden overigens de hele week slecht weer! Regen, onweer, en niet zo'n beetje ook! Maar daar was helaas niks aan te doen. In het centrum van Chersonissos regelmatig te bus gepakt naar andere plaatsjes en ook een paar excursies gedaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2006

• 7Leuk stel10-08-2008

Redelijk complex

Voor griekse begrippen is dit een redelijk normaal complex. De ervaring die wij hebben is dat overal de badkamers klein zijn, zo ook in dit app complex. Warm water was er bijna niet en de waterdruk was minimaal. Handdoeken worden niet verwisseld, vandaar mijn 3 De ligging was verder prima, een gezellig dorpje en Koutoulifari een dorpje verder was ook makkelijk te bezoeken zodat eten geen probleem was. Het huren van een vervoermiddel is een pré.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Moeder met drie kinderen10-08-2008

Niet bijzonder

Het appartement is ruim genoeg, jammer dat de handdoeken niet verwisseld worden, wij zijn er twee weken geweest en hebben bij aankomst schone handdoeken gehad en na één week nogmaals. ( 2 stuks ). Omdat het in de buurt ligt van chersonissos zitten er ook groepen jongelui in het complex, zij houden geen rekening met anderen die 'snachts wel slapen. Vooral in onze eerste week hadden wij dan ook last van lawaai/ herrie! Het is een complex geschikt voor uitgaande mensen zonder kinderen!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7b.weyers26-09-2007

wordt weinig aandacht aan gegeven,wat jammer is het zou erg gezellig kunnen zijn,ook omdat het complex met veel nederlanders zit,je wordt er gedropt en zoek het maar uit,je handdoek wordt niet verschoond als je er niet om vraagt,en je ben afhankelijk van een auto of scooter,want het is overal aardig uit de buurt,het warm water is ook erg karig,het zou beter zijn met een andere eigenaar,en kostas alleen zijn grote zaak te laten runnen.

Gereisd in september 2007

• 2Bruinsma28-05-2007

Ik ga hier dus nooit meer heen! Mijn zoontje en ik waren alleen op het appartementencomplex. We werden ontvangen door de schoonmaaktster die geen engels sprak. Kostas kwam soms 5 min. langs om weer snel weg te gaan. Hij heeft vorig jaar een grote zaak geopend in Chersonissos en dat is veel belangrijker dan zijn appartementen. Zwembad was vies. Bedden waren keihard. Nee voor mij was dit niet de vakantie die ik er van verwacht had. we hadden trouwens wel warm water, ondanks dat de zon er niet veel scheen. En zijn nummer hangt heel mooi aangeplakt, maar als je niet kan bellen vanuit je appartement dan schiet dat ook niet op! Al met al ik zou hier nooit meer heen gaan, wat een slechte zaak!

Gereisd in mei 2007

• 8Judith en Martijn09-10-2006

Wij zijn hier 8 dagen geweest van 1 t/m 8 oktober. We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen door de eigenaar kostas die ons naar ons appartement leidde en uitleg gaf over van alles. De appartementen zijn simpel maar goed. De bedden slapen best lekker en de koelkast koelt erg goed. Van de rest van de keuken hebben we niet veel gebruik gemaakt ivm lekkere restaurantjes. De douche is idd altijd nat na het douchen, maar met de mop die er staat en een open raam is dat zo verholpen. Het uitzicht vanuit ons appartement was super mooi! Ook een echte aanrader is het internet cafe dat er vlakbij zit, [email protected] heet het. Goeie sfeer en gezellige eigenaar! Strand is op een taxi rit afstand. Kostas heeft elke dag voor ons taxi gebelt. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd in oktober 2006

• 3Gerrit en Helene02-10-2006

wat n eikel is die costas zeg! Grote bek, schreeuwen,zeker niet gastvrij,ja wel ineens n dag voor een barbeque want dan verdiend hij misschien wat, vies zwembad,douche erg klein,gordijn veel te kort!dat weet hij al lang maar doet er niest aan,waarom niet zou je zeggen als je je toko goed wil verhuren? als je commentaar had was er niets van waar volgens hem!Nee ik had veel reacties gelezen maar dat hij zo,n grote nagemaakte eikel was,had ik niet verwacht!!!Hij liet het runnen door n dochter van 13 jaar,met griekse vriendjes.Zelf was hij er haast nooit,en als hij er was zat ie onderuit sjagerijnog,en n grote bek.de ligging is prima,leuk dorpje..maar edelwijs mensen ondanks de prijs nooit doen....

Gereisd in oktober 2006

• 7Vivianne en Jeffry14-06-2006

Ook wij hebben dit appartement als last-minut geboekt, de bovenstaande berichten kloppen helemaal, huur een scooter of auto, dan kom je veel verder. Eigenaar niet vaak aanwezig, maar wel erg aardig. Het douchegordijn is echt een minpunt, veel te kort, dus iedere keer na het douche ff dwijlen! Dit is een prima appartement voor als je er alleen slaapt en een jong stel bent!

Gereisd in juni 2006

• 7As & Bas uit Apeldoorn06-06-2006

Dit appartementencomplex als last-minute geboekt. Heel redelijke accomodatie, klein zwembadje, mooi appartement. Wordt iedere dag schoongemaakt, handdoeken 1 x per 4 dagen. Geen luxe (soms geen warm water etc) maar prima als uitvalsbasis om Kreta te ontdekken. Piskopiano leuk dorpje, Koutouloufari ligt eraan vast en is gezelliger. Beste eettent is Calypso, ligt in Piskopiano. Neem het mixed grill menu voor 21 Euro voor 2 personen, heerlijk !!! Beste Griekse salade hier gegeten. Goede bestemming, rustig als je wilt en je bent op de scooter in 2 minuten op de boulevard van Chersonisos.

Gereisd in juni 2006

• 7Tessa en Marcus04-10-2005

Ik vond de appartementen ruim en schoon. Vooral het laatste is erg belangrijk vind ik. De eigenaar was vriendelijk ondanks dt hij niet su¨per vaak aanwezig was, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dat persoonlijk ook niet verlang. Ik vond de ligging ideaal. Je ligt niet in het drukke centrum van Chersonissos maar bent er wel heel snel. De dorpjes Piskopiano en Koutouloufari zijn super, je kunt er lekker door slenteren en heerlijk eten. Wij hebben wel omdat we iedere dag naar het strand gingen vervoer aangeschaft omdat het een hele klim naar boven is.

Gereisd in oktober 2005

0 tips over Appartement Edelweiss