Appartement Driades

Meer appartementinfo

12 reviews over Appartement Driades

• 8j russchenberg02-10-2010

mooi app schitterend uitzicht

wij hebben een heerlijke vakantie gehad in 2 kamerapp 205,keuken inrichting was minimaal,maar was voor ons voldoende omdat wij er alleen ontbeten. 4x een schoon bed gehad en om de dag schone handdoeken, het scheelt ook wel als je af en toe een fooitje neer legt voor de schoonmaakster, de schoonmaak stelde verder niet veel voor, eigenares was vriendelijk en de ruzie met haar man, viel ook wel mee grieken spreken nu eenmaal temperamentvol en wat de mieren betreft na het eten even balkon aan vegen en de mieren waren zo weg. we komen zeker een keer terug.

• 5Tom21-09-2010

Schitterend uitzicht, 1 ster is meer dan genoeg

Als je het ongedierte vergeet in het zwembad en in je appartement (heel veel mieren) en alle klevende meubels en het geruzie van de eigenares met haar man en haar hulp dan was het toch wel een leuke vakantie. Tip: kom zo weinig mogelijk in het appartement en ga steeds uit eten.

• 8Ab13-08-2010

Prima complex met fantastisch uitzicht

3 weken een tweekamer app in Driades gehuurd. Het uitzicht is echt heel mooi, wel een aantal trappen lopen vanuit Piskopiano en Koutouloufari waar veel heerlijke en gezellige restaurantjes te vinden zijn. Vanwege de vele trappen vinden wij de app geschikt voor jonge stellen en stellen met kinderen vanaf 4 jaar. Schoonmaak is minimaal, verwisseling handdoeken om de 3 dagen, soms moet je er even om vragen, maar je krijgt ze altijd. Service is prima, eigenaresse is aardig en begripvol. Zwembad wordt goed schoongehouden, genoeg parasols en zonnenbedjes (helft van bedjes zijn aan vervanging toe). tv huur is mogelijk. Barbecue avond was top. In de eerste week wat last gehad van jongeren die na een avondje stappen wat luidruchtig huiskomen. Over het algemeen komen er jongeren, jonge stellen en stellen met oudere kinderen. Al met al een prima complex, met simpele appartementen, matige schoonmaak, met een fantastisch uitzicht (en dat is ook wat waard!)

Met jonge kinderen

• 9Kelly19-07-2010

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Wij zijn net terug van de vakantie naar Driades. Wij hebben een toptijd gehad daar! Het uitzicht was fantastisch! De eigenaaresse was superaardig en erg behulpzaam. Het appartement was vrij klein, maar voor de tijd die je er doorbracht prima. Wij hebben 2 keer bij het "restaurant" daar gegeten en dat was erg lekker! Wij zijn de hele tijd wezen lopen naar Chessonissos. Dat was opzich, vooral naar boven, een aardige klus, maar voor de normale, gezonde mens prima te doen. Anders zijn daar veel mogelijkheden om een scooter/quad te huren.

Wij hebben er in ieder geval een topvakantie gehad!

• 9Katinka18-02-2010

Droomvakantie!!!

Afgelopen zomer zijn wij hier geweest en het was werkelijk fantastisch! Er zijn natuurlijk ook wat minpunten: Het was een stuk naar boven lopen (wat voor ons geen probleem was) daarom is een scooter of een quad aan te raden. De eigenares heeft ons een paar keer heen en weer meegenomen dus dat was echt super! De ruimte die wij hadden was klein maar dat is logisch bij een 1-kamerapp. en eigenlijk hebben we die alleen gebruikt om te slapen. De ligging is FANTASTISCH omdat het zo hoog ligt. Je bent weg van de drukte met prachtig uitzicht. De eigenares was echt super lief en wij hebben ons er ook kostelijk vermaakt met haar twee super lieve kids. Er is veel te doen in de omgeving maar als je rust wilt kun je ook lekker aan het zwembad gaan zitten. Wij hebben ervaren dat de (meeste) Grieken echt super gastvrij zijn en gaan dit jaar daarom ook zeker terug!!!!! Eettip: Taverna Dionyssos, we hebben daar bijna 3 weken gegeten omdat het absoluut de beste eetplek was!!!

• 7jessica13-01-2010

als je enkel een bed zoekt

wij zijn op huwelijksreis naar deze app geweest. normaal nemen wij all in hotel, maar wij wilden nu eens een appartemant proberen. we hebben het leuk gehad, omdat we een auto hadden gehuurd. want als je hier zit zonder aouto, dat moet ware hel zijn. deze app. zijn ok als je enkel een bed met zwembad zoekt. je kan iets drinken in het complex maar de prijzen zijn vrij hoog (waarschijnlijk omdat ze weten dat je best een klim moet doen voor een terrasje (3 euro voor koffie) er is geen animatie. het spijtigste vind ik dat we hadden aangegeven dat het onze huwelijksreis was en dat daar niks voor gedaan werd (wat kost nu een fles wijn of bosje bleomen op de kamer) en dat geeft goed weer wat het complex en de service voorsteld wij hadden een app. voor 4 en wilden niet weten wat de ruimte voor 2 dan wel niet moest zijn (klein voor een app dus) kortom, niet slecht voor zn prijs maar dan moet je echt wel niet veel verwachte. toch 1 pluspunt: het dorpje piskopiano en oud chersonisos zijn erg leuk!

• 0piet11-10-2009

beslist geen aanrader

Nog een aanvulling op het bovenstaande, ondanks zonnige dagen,hebben dagen gehad, dat er 's morgens en's avonds geen warm water was. Als er dan wel warm water was, nooit langer dan ca. 2 min. dan "zakte het af" naar lauw of koud water. Hoe dat daar gereld werd, of afgesteld was?

• 7piet11-10-2009

echt geen aanrader, nooit meer voor ons!

aantal dagen geen warm water, dan weer wel, maar nooit langer dan 2 min. vervolgens lauw of koud water. Werkelijk heel minimaal ingericht. Slechts 1 x per week schone handdoeken (volgens beheerster volgens contract), terwijl touroperator aangaf 3x per week. Schoonmaak slecht, bestond slechts uit een aantal malen per week afvalbak legen. Ja, fraai uitzicht, leuk zwembad, goede koelkast. Maar voor de rest oncomfortabel. Voor ons echt nooit meer.

• 8Alwin de Jonge09-09-2009

Goede prijsverhouding!

De 2/3 persoons appartment die wij hadden zijn erg leuk en gezellig ingericht. (3 verdiepingen) De douche + toilet zijn wel erg aan de kleine kant en nog een minpunt het is een douche die niet kan hangen. Daarnaast vergoed het uitzicht een hele hoop, want dat is echt prachtig. Nog een minpunt is de schoonmaak die echt een onvoldoende scoort. Eén schoonmaakster op 25 app werkt natuurlijk ook niet echt. Het zwembad is ook lekker groot, schoon en er zijn genoeg bedjes rondom het zwembad. Voor kleine kinderen is er een kinderbadje.

Driades, in het dorpje Piskopiano en op loopafstand van Koutaloufari. Wil je echter naar beneden (Chersonissos) dan is een scooter, taxi of een auto een must. De berg af wil nog wel, maar erop is echt andere koek. Maar bijv een scooter huur je voor weinig. Beide dorpjes zijn ook stukken gezelliger dan het grote Chersonissos.

• 8Peter en Ylona06-09-2009

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn hier 15 dagen geweest en hebben het prima naar onze zin gehad. De appartementen,wij hadden een studio zijn best ruim en netjes ingericht. Een klein minpuntje is dat de keuken inrichting erg spaarzaam is,en de schoonmaak is niet echt goed. Wel erg vriendelijke eigenaresse,mooi zwembad en fantastisch uitzicht.

0 tips over Appartement Driades

1 vraag over Appartement Driades

• Kees Taverne, 23-07-2009

Promotie Village Heights Golf resort

Op diverse plaatsen in Hersonissos kan je geconfronteerd worden met zeer enthousiaste personen die een kraskaart aanreiken en u de kans geven een gratis vakantie te winnen. U raadt het al, u heeft altijd een prijs gewonnen. Voorwaarde is dat u een promotiegesprek van minimaal 90 minuten dient te volgen (bij ons minimaal 3 uur), gratis taxi vervoer en een drankje. Doel is u 5 weken vakantie te verkopen die over meedere jaren kan worden opgenomen. Het hele grote addertje is dat de voorgestelde prijs van 4500 euro ex vliegkosten na het afsluiten van het contracht moeten worden betaald. De manager oogt vriendelijk tot u nee zegt en dan wordt u afgescheept met een reis .......... boeken via Engeland, kosten a 32,50 Britse pond/pp op basis van beshikbaarheid...oh ja wel binnen 2 weken afsluiten graag. Kinderen etc krijgen reclame materiaal in de vorm van caps, t-shirts etc om gratis reclame te maken. Ons advies is om hier niet op in te gaan, tenzij je financieel onafhankelijk bent, tijdonafhankelijk bent etc.

Abeetje, 14-08-2010

Klopt helemaal. Wij werden ook getrakteerd op een kraskaart en natuurlijk hadden wij ook de hoofdprijs gewonnen....wij zijn er verder niet op ingegaan. Maar het mens praat je de oren van je hoofd, je komt er bijna niet tussen en doet erg aardig en enthousiast.....Trap er alsjeblieft niet in! Een gewaarschuwd mens telt voor 2...

Appartement info

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Room ServiceBeperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
      • Sport & SpelBiljart

• AdresPiskopiano, Hersonissos 70014(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website