Appartement Diamond Village

122 reviews over Appartement Diamond Village

• 2018
    10van der Sluijs07-05-2018

Fantastische locatie!

We hebben een geweldige vakantie gehad. Alina, George en Angela doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. We werden echt hartverwarmend ontvangen. Door onze schuld hadden we een gewoon appartement geboekt terwijl we dachten dat we een suite met privé zwembad hadden geboekt. Alina regelde ter plekke een suite met privé zwembad voor ons, uiteraard tegen bijbetaling. Eigenlijk zijn de villa's voor 3 personen maar voor ons hebben ze er een extra bed bijgezet. Het eten is kwalitatief zeer goed. We hebben ook bij restaurantjes in de buurt gegeten maar nergens zo goed als bij Diamond. De suites met privézwembad zijn top. Ze zijn pas 1 jaar oud en van binnen heel mooi ingericht. Bij binnenkomst is de koelkast gevuld met lekkere frisdrankjes en er staat een fles wijn klaar. De bedden slapen erg comfortabel en de douche heeft een enorme regendouchekop. We komen graag nog een keer terug en kunnen iedereen deze accommodatie van hart

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Ellen19-04-2018

Fantastisch!

“Ons appartement was net gerenoveerd en zag er prachtig en super modern uit! Het bed was erg goed en vanaf ons balkon hadden we een geweldig uitzicht op het zwembad en de zee. Het personeel was ontzettend gastvrij en aardig. We hadden met ontbijt en diner geboekt en hebben een paar keer ook de lunch in het restaurant genuttigd. Het eten was erg goed en overtrof onze verwachtingen. We kozen qua diner voor traditionele Griekse gerechten. Deze werden met zeer veel liefde voor ons bereid! De appartementen, het zwembad en alle faciliteiten eromheen zijn trouwens ook super schoon. Kortom wij geven Diamond Village een dikke 10 (zeker ook qua prijs/kwaliteitverhouding)! Ps de foto's op de site zijn verouderd, inmiddels zijn de appartementen geüpdatet en modern ingericht!”

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

7grieksezon18-06-2013

Personeel matig vriendelijk

Het appartement is schoon, elke 4e dag worden de bedden verschoond. Om zelf te koken is bijna ondoenbaar, één pit en een minipit. Een maal per 2 dagen 2 schone handdoeken p.p. In het weekend moet je er 3 dagen meedoen vanwege vrije dag schoonmaakster. Geen thee/keuken/vaatdoeken aanwezig en te weinig pannen. Wij waren met 2 dames. De eigenaar Kostas gevraagd behulpzaam te zijn met koffers, maar dit werd niet gehonoreerd. Terugkerende gasten krijgen een hand bij vertrek, nieuwe gasten niet. Hoe vaker je komt, hoe hoger je op de ranglijst zo zei de eigenaar. Wel attent van de eigenaar ( wij er voor de 3e keer geweest ), ik had een pc nodig en mocht deze gebruiken. Van het zwemwater worden er regelmatig monsters genomen, keurig in orde dus. De rust die er heerste o.l.v. zijn schoonouders is weg nu hij er zelf staat. Om ca. 10.00 uur gaat de muziek aan tot middernacht op discovolume. Een muziek die door geen enkele gast werd gewaardeerd. Eigenaar alleen vriendelijk als je veel spendeert.

Gereisd in mei 2013

• 9Nicole en Robert 10-10-2012

Geweldige Vakantie

We hebben een TOP vakantie gehad. De eigenaren en het personeel waren erg vriendelijk. Als er iets was kon je met normale communicatie met de eigenaar alles gelijk regelen. Prima en netjes. Appartement werd elke dag schoon gemaakt, en om de dag kregen we schone handdoeken en lakens. Wat wij wel mistten was een filterkoffiezetapparaat (was wel overheen te komen). Mooie omgeving heerlijk rustig. Jammer dat je negatieve reacties hoort. Voor wat je betaalt is het echt een top appartement zeker voor Griekse begrippen. Het zwembad was ook heerlijk, samen met het weer werd ik bruin, en mijn vriend zwart. Je kunt er ook heerlijk eten als je dat wilt. De moussaka en de Giros zijn zeker een aanbeveling. Giannis de barman is een goede goochelaar... (ahum),

Tot volgend jaar Robert en Nicole (graag zelfde kamer 307)

Gereisd met partner in september 2012

• 6Elma05-10-2012

Leuke vakantie gehad, volgende keer ander complex

Wij zijn hier twee weken geweest. Prima vakantie gehad. Leuke omgeving en ligging is prima. Hou er wel rekening mee dat je een steile helling op en af moet. Zowel chersonissos als piskopiano en koutoloufari zijn gezellige plaatsen. Dagjes uit zijn prima te doen met de plaatselijke bus. Enige minpunten vonden wij de inrichting van het complex (in de douche waren diverse zaken stuk, een loshangende stekkerdoos in de muur, veel kapotte ligbedden) en de service van het personeel (onze boeking was niet helemaal goed begrepen en na 2/3 dagen zouden we op de 1e etage komen, toen we daar naar vroegen na 2/3 dagen wist het personeel niets meer van hun eigen toezegging). Personeel was verder wel vriendelijk, ook als je niets drinkt aan de bar. Wij gaan een volgende keer liever weer naar aan ander complex (Villa Vicky), net zo netjes, voor het zelfde geld en net iets meer privacy.

• 9Daan Besamusca 02-10-2012

Fantastische plek

Diamond village is gelegen tussen het drukje Cherso en een rustiger dorpje in de bergen. Het is er rustig en mooi, terwijl alles dichtbij is. Vooral het behulpzame personeel zorgt ervoor dat je verblijf aangenaam is.

Alleen gereisd in september 2012

• 3Jeroen17-09-2012

Vermijd deze accomodatie!

Diamond Village moest het worden na alle lovende kritieken! Eenmaal aangekomen werden we verrast. Onze studio lag op de begane grond aan het publieke terras en de bar. Ventilatie was hierdoor en door het gebrek aan ramen niet mogelijk. Hierdoor stond het appartement werkelijk vol schimmel (zie foto's). Een ander appartement was niet mogelijk en dit was wat we hadden geboekt. Dat andere BEZOEKERS (de eigenaar stond erop dat ik ons geen GASTEN noemde) het gezellig hadden was duidelijk. Tot 2:30 u gezelligheid, daarna ging de eigenaar nog even door met zijn barman. Toen ik om 3:30 u vroeg of het wat zachter kon kreeg ik een uitbrander, uitte de eigenaar behoorlijk wat dreigementen en werden we midden in de nacht (bij onze openstaande deur ter ventilatie) gesommeerd te vertrekken. Er was werkelijk geen aanleiding voor dit verzoek. Wellicht dat het door dronkenschap van de eigenaar kwam?! Om 4:00 u de hostess gebeld die ervoor heeft gezorgd dat wij de volgende dag elders terecht konden!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Monique14-09-2012

Gezellig en gemoedelijk complex

Wij hebben het super gehad! De eigenaren rn hrt peronrrl waren zeer vriendelijk, of je nu wel of niet gebruik maakte vh restaurant of de bar. Voor Girekse begrippen een top complex, zeer luxe, schoon en ruim. Iedere dag schoon gemaakt en om de dag schone handdoeken! Je snapt niet hoe dit allemaal kan voor dat geld. Lees ook negatieve dingen over de BBQ, maar men verwacht dat men het krijgt zoals men zelf in Nl doet, veel vlees. Je zit in het buitenland en daar hebben ze weer andere eetgewoontes en gerechten! Voor velen is 3 stukjes vlees te weinig maar met al dat lekkers er omheen zoals Moussaka brood patat en de diverse salades e.d. (onberperkt) kon je, je flink vol eten. Al met al een locatie om nog eens naar terug te gaan. Als je de mensen met respect behandeld wordt ook jij met respect behandeld. Er was alleen geen koffieapparaat in het appartement, maar ach koop je in de supermarkt toch een thermoskan v 5 euro! Waarom moeilijk doen. Wij hebben niets negatiefs kunnen ontdekken!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9JB14-09-2012

Super appartement

Wij zijn voor de 2e keer geweest. Het is een zeer schoon appartement. Schoonmaak was dagelijks en zeker prima te noemen. Inrichting van het appartement is zeker goed, helemaal voor griekse begrippen. Ik ben zelf werkzaam op een reisbureauen heb voor mijn werk veel appartementen in Griekenland bezocht. Zelden heb ik zo'n mooi appartementen complex gezien. De ligging vind ik goed te noemen. Je kunt naar boven naar het rustige maar zeker gezellige Piskopiano, Koutouloufai en oud chersonissos. Maar je kunt ook het drukke chersonissos beneden opzoeken. Zwembad bij het complex is heerlijk, altijd wel bedjes beschikbaar. Verder is er een gezellige poolbar en restaurant. Wij hebben een aantal keren hier heerlijk gegeten. De barbeque die 1 x per week word georganiseerd is erg gezellig. De familie en het overige personeel doen alles voor je om het naar je zin te krijgen. Na 2 x hier geweest te zijn voelen we ons hier helemaal thuis. Volgend jaar zullen wij zeker terug keren.

• 9Marcel & Frederique14-09-2012

Prima complex en goede locatie.

Prima complex met veel ruimte, fijn zwembad, gezellige bar en vriendelijk personeel. De locatie is goed. Redelijk centraal waardoor andere dorpjes in de buurt prima te bereiken zijn. Lopend of met een scooter/quad. Aanrader!

Appartement Diamond Village info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken