Hotel Amazones Villas Suites

Hotel Amazones Villas Suites

8.3Fantastisch

Griekenland, Kreta, Piskopiano

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Amazones Villas Suites voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

20 reviews over Hotel Amazones Villas Suites

• 2019
    8A22-09-2019

Aanrader, maar boek niet de annex kamer

Mooi en fijn hotel in een pittoresk dorpje. Genoeg restaurantjes en barretjes te vinden (ook in naastgelegen Koutouloufari), maar niet te druk en commercieel. We hebben een heerlijk verblijf gehad. Tip: boek echt geen kamer in het Annex gebouw. Doordat onze upgrade niet goed was doorgekomen bij het hotel hebben we hier twee nachten moeten verblijven. Deze kamers zijn sober en verouderd. Slechte bedden (heel dun matras), kapotte zitting van de stoel, afbladderende verf op de kozijnen, plastic servies, oncomfortabel douchen (niet kunnen ophangen en een waterballet)...boek voor dat beetje extra een kamer in het hoofdgebouw! Annex gebouw is overigens ook 5-10 minuten lopen via een stijle weg. Kamers in het hoofdgebouw zijn super: schoon (dagelijkse schoonmaak) en goed ingericht. Fijne bedden, complete keuken. Heel vriendelijk personeel, mooi zwembad. En een prachtig uitzicht over Chersonissos en zee!

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10bearhappy16-06-2019

Mooi hotel

Authentiek hotel, mooie groter kamers met balkon. Rustig. Het eten is heerlijk. Het personeel is friendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    5Hans08-09-2018

Zeker geen 2e keer in dit appartementencomplex.

Ontvangst was prima. De medewerkers waren tijdens het verblijf niet zo erg in voor een praatje. Het hoofdgebouw met zwembad was netjes verzorgd. Het appartementencomplex waar wij verbleven was enkele straatjes verderop (ongeveer vijf minuten lopen). Het leek wel of dit appartementencomplex later was toegevoegd. Het kwam totaal niet overeen met de foto's die op de site werden getoond. Was redelijk schoon maar erg gedateerd en sober en slechte bedden. Zeker geen 4-sterren, eerder 2-sterren. 's Morgens was er geen warm water omdat het water verwarmd door zonneboiler dan verbruikt was. Er was wel een airco aanwezig. Het ontbijt was voldoende maar verwacht geen uitgebreid ontbijtbuffet. Handdoekje leggen door de andere gasten was een sport (met name Britten), verwacht na 08.00 uur geen vrije ligbedden meer terwijl vanaf 10.00 uur pas gasten plaatsnemen op de ligbedden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

10miriam duif24-08-2017

Geweldig hotel, gastvrij en mooi zwembad!

Heel fijn hotel. Mooie ligging wat hoger met een uitzicht over de zee. Er was een heerlijk zwembad met voldoende bedjes. Er stond een bord met het verzoek om geen bedjes te reserveren, wat ook niet gebeurde. Dus niet iedere ochtend zo vroeg mogelijk je handdoek weg leggen. Het personeel was zeer gastvrij, hielpen ons waar nodig, dachten ook mee. George de manager sprak Nederlands. We hadden een appartement voor 4 personen op de begane grond, geen uitzicht op de zee, maar wel dicht bij de bar/ restaurant en zwembad. Bedden waren prima. We hadden ontbijt en diner iedere dag. Prima ontbijt met vers fruit, yoghurt en brood met beleg en eieren. Iedere avond werd er iets anders gekookt, met 2 soorten groenten, vlees of vis en pasta, rijst of aardappelen. Heerlijk eten, zeer divers en niet standaard! Kamer werd iedere dag schoongemaakt! Met een huurauto konden we overal naar toe. We voelden ons zeer prettig in dit gemoedelijke hotel! Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Marion J18-11-2011

Fantastic Holidays Fantastic Hotel

A value for money hotel that offers everything a person can ask for on his/her holidays! We will return!!!

Gereisd met partner in september 2011

• 9Barbara18-09-2007

Erg prettig verblijf. Personeel is vriendelijk. Mooi uitzicht. Elke dag schone handdoeken. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 9mirjam en jimmy08-01-2006

het was een zeer goed verzorgd appartement elke dag werd er schoongemaakt heerlijk ontbijt vriendelijk personeel

Gereisd in januari 2006

• 9Peter, Monique en Patrick van Amen28-07-2005

Het is een zeer mooi gelegen appartement(ca 40) met een aparte badkamer voorzien van een jacuzzi, slaapkamer met airconditioning een ruime woonkamer (met keuken en magnetron) met extra slaapruimte voor evt 3 personen. Over de volle lengte van het appartement is een mooi op de zon gelegen balkon vanuit alle ruimtes is er uitzicht op de zee. Ontbijt wordt beneden in de ontvangstruimte geserveerd en is naar griekse maatstaven uitgebreid. Wij vonden het zeker de moeite om volgend jaar weer terug te komen, mede door de vele restaurantjes die op nog geen 5 minuten loopafstand te vinden zijn. Een impressie van Kreta is te vinden op mijn internetsite http://www.vanamen.net

Gereisd in juli 2005

1 tip over Hotel Amazones Villas Suites

• konnie39, 21-08-2012 Rapporteren

Kamer met uitzicht op de zee!

0 vragen over Hotel Amazones Villas Suites

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nederlands, Regionaal, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen