Géén boekingskosten

Hotel Amazones Villas Suites

GriekenlandKretaPiskopiano

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Amazones Villas Suites voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 21 reviews

• 10Giorgos21-06-2021

Amazones top

Alles prima. De hotel Amazones is top

• 8A22-09-2019

Aanrader, maar boek niet de annex kamer

Mooi en fijn hotel in een pittoresk dorpje. Genoeg restaurantjes en barretjes te vinden (ook in naastgelegen Koutouloufari), maar niet te druk en commercieel. We hebben een heerlijk verblijf gehad. Tip: boek echt geen kamer in het Annex gebouw. Doordat onze upgrade niet goed was doorgekomen bij het hotel hebben we hier twee nachten moeten verblijven. Deze kamers zijn sober en verouderd. Slechte bedden (heel dun matras), kapotte zitting van de stoel, afbladderende verf op de kozijnen, plastic servies, oncomfortabel douchen (niet kunnen ophangen en een waterballet)...boek voor dat beetje extra een kamer in het hoofdgebouw! Annex gebouw is overigens ook 5-10 minuten lopen via een stijle weg. Kamers in het hoofdgebouw zijn super: schoon (dagelijkse schoonmaak) en goed ingericht. Fijne bedden, complete keuken. Heel vriendelijk personeel, mooi zwembad. En een prachtig uitzicht over Chersonissos en zee!

• 10bearhappy16-06-2019

Mooi hotel

Authentiek hotel, mooie groter kamers met balkon. Rustig. Het eten is heerlijk. Het personeel is friendelijk en behulpzaam.

• 5Hans08-09-2018

Zeker geen 2e keer in dit appartementencomplex.

Ontvangst was prima. De medewerkers waren tijdens het verblijf niet zo erg in voor een praatje. Het hoofdgebouw met zwembad was netjes verzorgd. Het appartementencomplex waar wij verbleven was enkele straatjes verderop (ongeveer vijf minuten lopen). Het leek wel of dit appartementencomplex later was toegevoegd. Het kwam totaal niet overeen met de foto's die op de site werden getoond. Was redelijk schoon maar erg gedateerd en sober en slechte bedden. Zeker geen 4-sterren, eerder 2-sterren. 's Morgens was er geen warm water omdat het water verwarmd door zonneboiler dan verbruikt was. Er was wel een airco aanwezig. Het ontbijt was voldoende maar verwacht geen uitgebreid ontbijtbuffet. Handdoekje leggen door de andere gasten was een sport (met name Britten), verwacht na 08.00 uur geen vrije ligbedden meer terwijl vanaf 10.00 uur pas gasten plaatsnemen op de ligbedden.

• 10miriam duif24-08-2017

Geweldig hotel, gastvrij en mooi zwembad!

Heel fijn hotel. Mooie ligging wat hoger met een uitzicht over de zee. Er was een heerlijk zwembad met voldoende bedjes. Er stond een bord met het verzoek om geen bedjes te reserveren, wat ook niet gebeurde. Dus niet iedere ochtend zo vroeg mogelijk je handdoek weg leggen. Het personeel was zeer gastvrij, hielpen ons waar nodig, dachten ook mee. George de manager sprak Nederlands. We hadden een appartement voor 4 personen op de begane grond, geen uitzicht op de zee, maar wel dicht bij de bar/ restaurant en zwembad. Bedden waren prima. We hadden ontbijt en diner iedere dag. Prima ontbijt met vers fruit, yoghurt en brood met beleg en eieren. Iedere avond werd er iets anders gekookt, met 2 soorten groenten, vlees of vis en pasta, rijst of aardappelen. Heerlijk eten, zeer divers en niet standaard! Kamer werd iedere dag schoongemaakt! Met een huurauto konden we overal naar toe. We voelden ons zeer prettig in dit gemoedelijke hotel! Aanrader!

• 10konnie3921-08-2012

Het is een prima hotel!

Hotel Villas Amazones is prima! 5-sterren zeker waard. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat heerlijk aan dit hotel is zijn de ligging, het zwembad en het prima eten.

• 10Trisha & Greg30-05-2012

We loved it.

Lovely family run villas with 3 beautiful traditional villages with 10min walk (nearest was 1-2min walk). Great views, excellant owner and staff, Caterina, Christos and Caroline - very helpful and friendly. Very accommodating daily cleaning service (came back later when we wanted a lie in). Good selection for buffet breakfast, cereals, fresh & tinned fruit, yougurt, toast, eggs, beans and a continental selection e.g. cheese, ham, olives, etc. Dinner was a one option set menu, so depended on if you liked what was on offer - simple traditional Cretan dishes.

• 10Marion J18-11-2011

Fantastic Holidays Fantastic Hotel

A value for money hotel that offers everything a person can ask for on his/her holidays! We will return!!!

• 10Katie Holmes10-11-2011

Relaxing Holidays

The Amazones Village Suites in Piskopiano is the place for absolute relaxation and peace. We enjoyed our holidays and we will be back as soon as possible!

• 0Luca Rosa Fauzza12-10-2011

E' un posto meraviglioso...Ne siamo innamorati...

Grazie per la gentilezza e la cortesia delle persone che ci hanno permesso di passare due settimane indimenticabili...peccato siano finite...ma non vediamo l'ora di tornarci, magari anche in inverno! Luca & Federica.

Hotel Amazones Villas Suites info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar