Villa
Kleine hotelsWeer vandaag28°23°
Villa Villa Elisabeth

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Elisabeth voor je op een rij gezet:

2 reviews over Villa Villa Elisabeth in het Nederlands

fantastisch boven op een berg

FJM de Haas
14-7-2012

De vila is op een zeer rustige plaats boven op een berg gelegen. Het huis is heel netjes, wordt goed bijgehouden ook tijdens verblijf (2x per week) en heeft een vriendelijke behulpzame eigenaar. Je hebt wel een auto nodig omdat in Perama weinig mogelijkheden voor uit te eten zijn. Het zwembad is erg schoon en wordt goed onderhouden.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie luxe villa met prachtig uitzicht

Leen en Willy
11-10-2009

Zoals het in de folder/internet staat zo is het ook. Villa Elisabeth is fantastisch. Mooi schoon zwembad met jacuzzi, grote tuin met veel privacy. De villa staat boven op een berg dus prachtig uitzicht. Als je op dak staat kijk je 360 graden rond. Een auto heb je wel nodig. Het strand van Panormos is 8 km verderop. Daar zijn ook de leuke tavernes. In Perama kan je goed inkopen doen om zelf te koken. De eigenaar, Stelios, is een echte gastheer die goed Engels spreekt. Hij maakt zelf honing, raki, olijfolie en wijn. Allemaal erg lekker. Een lieve griekse vrouw, Stefanie, kwam om de drie dagen alles schoonmaken. Uitstekend voor rustzoekers. Wij vonden het heerlijk en hebben met het autootje toch nog veel van de omgeving van Rethymno gezien. Aanrader : Klooster van Arkadi en de bergdorpjes in het zuiden.

Gereisd Met partner in september 2009

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Elisabeth in Perama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.