Hotel TUI SENSIMAR Royal Blue Resort

Hotel TUI SENSIMAR Royal Blue Resort
9,4

4 tips over Hotel TUI SENSIMAR Royal Blue Resort

L & E, 28-8-2014

Omdat het hotel nogal afgelegen ligt is een auto huren aan te bevelen. Alternatief: elk half uur rijdt er een bus naar Rethymnon voor slechts 2 euro.

Bushalte is bij het naastgelegen hotel op 800 meter afstand. Terug wordt je wel vlak bij het hotel afgezet.

Er is wifi op het hele complex, maar de beloofde "high speed" blijkt in de praktijk eerder "very very slow speed". De capaciteit is absoluut niet toereikend.

johan_annick, 16-6-2012

Tip 1: goedkope drank/snacks te koop in supermarktjes op 100m van hotel.

Tip 2: reserveer een huurwagen vooraf (veel goedkoper dan ter plaatse), deze wordt dan op afgesproken uur afgeleverd aan hotel en terug opgehaald. wij boekten onze wagen via JustRental en waren zeer tevreden over wagen en service.

Crommelinck, 11-6-2012
Zeer rustige omgeving.Panormo is een mooi klein dorpje waar je lekker lokaal kan eten.Bezoek aan Rethimon is zeker aan te raden.Goede busverbinding op 300m van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Royal Blue Resort voor je op een rij gezet:

info_592, 11-2-2012

huur n auto en rijd naar matala :-)

super ook kant van chania erg mooi om te verkennen

panormo is klein maar wel gezellig met div kleine restaurantjes en cafetarias

ROYAL BLUE drank + verteer erg duur :( maar geen nood supermarkt op 2 min lopen , langs de tennisvelden, kinderanimatie loopt een zijuitgang die naast de supermarkt uitkomt