Appartement Kasteli

Appartement Kasteli
7,3

3 tips over Appartement Kasteli

Jan, 13-8-2013

App.21 en 24 zijn het mooiste, mooi balkon waarover geen buren hoeven te passeren.

Heerlijk fruit en groente kun je kopen bij een kraampje aan de snelweg welke achter het appartementengebouw ligt, echt een aanrader.

Hennie&Marlinda, 20-7-2013
Huur een autootje en ga er mee naar de grotten in de buurt. Bezoek Preveli beach bij Agia Galini. Huur daar voor een nachtje een appartement ( rond de 40 euro) en rijd dan lekker terug via Spili in de bergen.In Panormo valt niet heel veel te doen en daar moet je van houden. Maar juist omdat het goedkoop is houd je geld over om er op uit te trekken. Lekker de bergen in met een auto is ook erg leuk en goed betaalbaar. Rond de 30 euro per dag. Wij hebben ons in ieder geval zeer goed vermaakt.
L., 31-8-2012
Gastvrijheid van de bewoners is super. Wel steeds meer Russen op Kreta maar deze zijn niet altijd vervelend, al spreken ze alleen Russisch. In het app. voornamelijk Nederlanders.

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteli voor je op een rij gezet: