Appartement Kasteli

AppartementWeer vandaag31°25°
Appartement Kasteli
7,3

57 reviews over Appartement Kasteli in het Nederlands

Prima, mits geen hoge verwachtingen.

Anonieme man
27-9-2017

+ Eens in de twee dagen werden handdoeken vervangen, toiletrollen bijgevuld en werd schoongemaakt.

+ Leuk, klein, rustig dorpje. Goede uitvalsbasis voor het bijna dagelijks doen van excursies/uitstapjes.

+ Lekkere restaurantjes in het dorpje. Van George&Georgia, Fanari en Captain's House raad ik Captain's House het meest aan.

+ Koelkast was oud, maar koelde wel supergoed.

+ Prima ligbedjes naast het zwembad om te zonnen / boekje te lezen.

+- Zwembad is koud, ligt vaak in schaduw. Is wel verfrissend daardoor, maar daar moet je van houden.

+- Ik had geen last van de snelweg bij mijn appartement, omdat mijn studio meer beneden aan de heuvel zat. Ik kan wel voorstellen dat de appartementen bovenaan last hebben van het snelweglawaai, want bij het zwembad kon je het ook wel (goed) horen.

- Ik had maar één kookpitje ter beschikking. De tweede pit van het kooktoestel was stuk bij aankomst. Er werd door de eigenaresse een nieuwe geregeld, maar die is niet gedurende mijn verblijf gekomen.

- Douchekop moet je vasthouden, want er is geen ophanging aan de muur.

- Vieze perlators aan de kranen in keuken en badkamer, waardoor er geen mooie ronde straal uit kwam. (Aangekoekte schimmels/vuil/kalk, zoiets waarschijnlijk...?)

- Op de één na laatste dag kreeg ik last van mieren in de keuken.

Dubbel gevoel

Frank
18-9-2017

Een aantal sites schrijven Casteli, met een C en 1 L. Er bestaat ook nog een Kastelli in Panormos. Dit even als eerste informatie. Verder:

Het appartement is redelijk gedateerd en kent achterstallig onderhoud. De bedden zijn te hard, de keuken is klein, de koelkast is oud en sluit niet goed, maar werkt, de douchekop kan niet worden opgehangen. De toilet/badkamer is erg klein (je kunt er letterlijk je kont niet keren). Balkon is klein maar voldoet voor 2-3 personen. De eigenaar is vaak afwezig tijdens onze periode. Ze is wel erg vriendelijk en de schoonmaakdame, die haar dochter blijkt te zijn, is ook erg aardig en behulpzaam. Parkeren is ook een klein drama. Het dorp is echter wel leuk en je kunt er heel goed en goedkoop eten. Gezellige straatjes en winkeltjes. Klein irritant detail: er was een hondje dat ons bijna dagelijks om 7.20 uur wakker blafte. Om te verblijven als je bijna dagelijks er op uit gaat is het net voldoende allemaal. Alles opgeteld is het net een voldoende, maar er is duidelijk ruimte voor verbetering!

Rustig en superschoon

Nico
26-5-2017

Superschoon appartement, 3 x week schoonmaak. Rustig gelegen aan de rand van het dorp, waar vele tavernes te vinden zijn.

Achter langs het complex loopt de snelweg waarvan het verkeer vooral 's nachts goed te horen is. Neem oordoppen mee. Vraag (en boek) in ieder geval naar het 3-kamerappartement nr. 114 of 214 zwembadzijde. Huur geen studio's: zijn erg klein. Interieur is erg basic, maar voldoende. Keukeninrichting is minimaal. Tweepersoonsbed is redelijk zacht, de eenpersoonsbedden keihard. Keukenruimte is erg klein. Terras bij je appartement is enorm groot.

Leuk appartementen complex

Gertjan Telkamp
1-10-2016

Wij zijn hier geweest begin september twee weken lang mooi weer en een goede accomodatie we hadden een kamer op de bovenste verdieping tegen over een school kamer nummer 9 met een eigen balkon.

Het complex heeft twee sterren maar ik ken vier sterren hotels waar het slechter is. Het is wat gedateerd maar wel schoon, en het wordt erg goed bij gehouden door eigenaresse Maria en haar twee dochters Maria en Helena, om de dag schone handdoeken en bedden goed. Zelfs het balkon werd gedweild.

Wij hebben het erg naar de zin gehad, Alles is dichtbij winkels, restaurants, enzovoort.

Zeker nog een bezoek waard.

"Niet teveel van verwachten"

Larissa
5-9-2016

Het complex is heel basic, dit ben ik ook gewend van Griekenland. Wij hadden van tevoren ook bedacht, dat het puur onze slaapplek is en meer niet. Dit is ook hoe je erin moet staan als je hierheen gaat, als je meer van een complex verwacht zou ik Kastelli niet adviseren.

De Ligging is echt perfect, je loopt zou de gezellige knusse oude straatjes in en op het strand zit je ook zo. De kamers zijn prima, alleen de bedden zijn slecht. Ook dit ben ik gewend van Griekenland, maar nu voelde ik de veren door het matras heen komen, niet heel fijn. Verder hing er een hele vieze rioollucht in de badkamer, dit was trouwens niet in alle kamers zo. Ook is er geen kluis aanwezig in het appartement.

Sommige appartementen hebben een leuk balkonnetje waar je privacy heb. Andere kamers zitten aan de weg en dus 0 privacy. En weer andere kamers hebben een gezamelijk terras, waar regelmatig mensen langs lopen.

Ook is er volgens de beschrijving een bar aanwezig, deze hebben wij echter nooit open gezien. Jammer, want je kan niet even lekker een drankje halen. En het zwembad beschikt over 6 ligbedjes, terwijl er denk wel rond de 50 gasten zitten als het niet meer is.

Al met al is het een basic complex wat prima goedkoop verblijven is als je vooral het dorpje in gaat en je niet veel in je appartement zit. Als je wat gezelligheid wil en iets meer luxe zou ik dit niet aanraden. En neem wasknijpers mee, voor die vieze lucht ;)

+ Ligging

+ Prijs

- Stank

- Bedden

- Ongezellig

Goede prijs kwaliteit verhouding

Anne
21-8-2016

Het personeel is erg vriendelijk en beantwoord graag je vragen. De ligging is vlakbij het centrum, alles is op een paar minuten lopen. De kamers zijn prima ingericht en schoon.

Voor kinderen is er weinig te doen, er is alleen een zwembad bij het appartement.

Wifi is beschikbaar bij het zwembad en bij de bar.

ik heb hier erg genoten het was prachtig

erik van den langenbergh
4-7-2016

alles was goed beter kon ik het niet treffen

nooit meer: hele slechte bedden

B A
30-5-2014

Net aangekomen leek alles wel prima. Het lijkt erop dat er nogal een tweedeling is in de appartementen, een deel nieuwe en deel oude.. wat ons echt heeft opgebroken is het niet kunnen slapen. De matrassen waren echt bijzonder slecht, ik heb zelden zo slecht geslapen. Het was pijnlijk. na een aantal nachten geeist dat ze met een oplossing kwamen, maar er was niks mogelijk. Pas toen ik in het Nederlands een zin uitsprak tegen mijn partner met het woord van onze reisorganisatie erin, werd er toch ineens mee gedacht aan een oplossing. We hebben toen matrassen van een kinderbedje gekregen om bovenop het slechte matras te leggen zodat we de vering etc. minder voelden. Dus niet echt een oplossing. Laatste dagen was ik ziek en vermoeidheid speelde hierbij mee. De bedden(in het oude gedeelte in ieder geval) zijn bijzonder slecht, een oplossing is er niet, meedenken gebeurde pas als ze doorkrijgen dat je de reisorganisatie erbij haalt. Ik raad Kasteli dus af.

Prima appartement voor deze prijs

Jan
13-8-2013

Eenvoudig en sober (vooral keuken) ingericht appartement. Ligging is goed, supermarkt op 25 meter en hoofdstraat met restaurantjes op 100 meter. Wel wat lawaai van achterliggende snelweg. Prima schoonmaak en schoon linnen 3x p/week. App. is klein, vooral douche/toilet had groter gemogen. Het balkon bij ons app.bied geen ruimte aan 5 personen.Toilet spoelt vaak lastig door, wifi valt vaak uit en receptie en bar zijn vaker dicht dan open. Maar voor deze prijs zeuren we niet. Panormo is een klein en nog authentiek Grieks dorpje. De hoofdstraat wordt s'avonds autovrij gemaakt waarna de de straat door de vele restaurantjes gebruikt wordt. De bevolking is vriendelijk en probeert met je in contact te komen. Goede busverbinding met Rethymnon voor € 2,40. Panormo vonden wij echter een verademing bij het toeristische Rethymon.

Zijn er behoorlijk tevreden over

Hennie&Marlinda
20-7-2013

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in Kastelli. We hadden deze gekozen juist omdat het goedkoop was waardoor we niet veel hadden verwacht. Panormo is een heerlijk klein vriendelijk plaatsje met genoeg en lekkere eethuisjes. Het complex is redelijk goed maar het hangt er heel erg vanaf welke kamer je krijgt. We kregen toen we 24.00 in de nacht aan kwamen de enige kamer die aan het zwembad grenst. Dit is nr 10 en deze moet je zeker weigeren. Je hebt er geen prive en geen eigen plek om te eten of wat dan ook. Kregen later een ander aangeboden, hebben eerst tegen vergoeding een tijdelijke oplossing gehad. Ook zijn er een aantal kamers die onder een trap zitten waar je ook haast geen prive en licht hebt. Ook is de bar vaak dicht in ieder geval in de avond tot 8.30 in de ochtend. De kamers zijn retro en verouderd maar is erg gaaf als je daar van houd. Kooktoestel stelt niets voor en bij ons werkte de stroom niet.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kasteli in Panormo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kasteli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kasteli scoort een 7.34 uit 10 op basis van 57 reviews.