Appartement Captains House

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Captains House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Captains House

• 10lizaki21-07-2005

Geweldige vakantie gehad in Captain's House! Het apartement werd elke dag schoongemaakt en elke 2 dagen schone lakens en handdoeken. De ligging is buitengewoon mooi en ook het monumentale pand heel apart. Het enige nadeel is dat je geen eigen balkon hebt, maar wel een heel mooi terras met uitzicht op zee, daar kon je 's avonds de zon zien ondergaan. Het naastgelegen restaurant is ook goed verzorgd, grote menukeuze en leuke bediening en...echt goedkoop. Wat betreft de stranden van Panormo, vooral het strand bij de haven, die zijn niet echt mooi, wel zandstrand, maar de zee lijkt niet schoon, het iets verderopgelegen strand is wel wat beter, maar voor Kreta-normen niet echt aantrekkelijk.

Anders

• 10kaliemèra16-11-2003

Panormos is een heel rustig en een geweldig plaatsje,echt om een rustige vakantie te hebben, en een mooie omgeving
    we hebben voor 2004 weer geboekt! en natuurlijk weer in het Captains House.ze zijn erg gastvrij,en hele fijne mensen,en een zeer goede bediening.eten is er zeer goed, alles vers gegrild.zie ook de fotos van hotel en omgeving. op mijn site bij comunnities zeeland net.nl (Kaliemèra ) of ( via google) zoek op Falco en Zoe. (Site Kaliemèra zeelandnet.nl)

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Captains House voor je op een rij gezet: