Vakantiehuis Spitimas

6 reviews over Vakantiehuis Spitimas in het Nederlands

Geweldig!

Iris
7-9-2015

Ben hier geweest met 2 vriendinnen en was super. Mooi uitzicht vanaf het zwembad en al helemaal ideaal dat het een privé zwembad is. Lekker rustig gelegen. Wel een auto huren maar dat is juist leuk om wat van de omgeving te zien. Ook hele leuke eet tentjes en winkeltjes. Zeker een aanrader!

Heel mooi!

Floris
6-9-2015

Wij hebben een prima verblijf gehad in Spitimas. Meerdere zitgedeelten, een eigen zwembad en een prachtig uitzicht maakt dat je buiten heerlijk vrij kunt genieten. Het huis is compleet ingericht. Wij kijken met een goed gevoel terug op onze tijd in Spitimas, en willen daar best nog graag een keer vakantie vieren!

ToBe
5-9-2015

Het was heerlijk. Grote buitenruimte bij het privézwembad, (dat uitzicht heeft op de zee in de verte) en dat minimaal 2 keer in de week 's morgens heel vroeg wordt schoongemaakt. Comfortabele stoelen en ligbedden, een BBQ-gelegenheid, en de mogelijkheid om lekker buiten te eten aan een tafel geschikt voor 6 personen. Want buiten vindt het leven plaats. De keuken is van alle gemakken voorzien en er is zelfs een wasmachine. Lekker grote badhanddoeken, en dat is natuurlijk geweldig met de minimale bagagemogelijkheden vandaag de dag, als je die zelf zou moeten meenemen.

Met de "(huur)auto kun je hele leuke uitstapjes maken in de omgeving.

Winkelmogelijkheden in het dorpje dat nog echt zijn authentieke sfeer heeft behouden of verder in Ierapetra. We hebben genoten, zowel met partner, als met vrienden en ook tijdens een vriendinnenverblijf.

Heerlijk vakantieverblijf

Nancy
4-9-2015

Heerlijk genoten van de privacy eigen zwembad. Leuke omgeving met in het dorp restaurantjes en terrasjes.

Super Nice!

Jordi van houten
4-9-2015

Begin van de zomer in het jaar 2014 zijn wij met een groep naar het vakantie huis Spitimas op Kreta geweest. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten!! We hebben de tijd van ons leven gehad. De ligging is zo ideaal, vanuit je eigen zwembad heb je super mooi uitzicht over de zee en de bergen die er om heen liggen. Wat het extra mooi maakt is dat het huisje zelf ook op een redelijke hoogte ligt! Het huisje zelf is van top tot teen gemeubileerd, het super schoon en de kamers zijn ruim. Voor iedereen is er wat te doen. In de omgeving kan je verschillende kloven door lopen, het eten in de omliggende dorpjes is zeer goed, met de auto ben je zo bij wat strandjes en als je niks wilt doen kan je heerlijk in alle rust genieten bij het zwembad of het bijbehorende terrasje. We hebben echt genoten!! Dankjewel Spitimas en Kreta.

geweldige vakantie

Betty
3-9-2015

het huren van een auto is noodzakelijk, vanwege de ligging.

maar dit bied ook veel mogelijkheden, nl een prachtige rustige omgeving

waar het heerlijk rustig is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Spitimas in Mithi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Spitimas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.