Vakantiehuis Spitimas

Tonen op kaart

9 reviews over Vakantiehuis Spitimas

• 10Iris07-09-2015

Geweldig!

Ben hier geweest met 2 vriendinnen en was super. Mooi uitzicht vanaf het zwembad en al helemaal ideaal dat het een privé zwembad is. Lekker rustig gelegen. Wel een auto huren maar dat is juist leuk om wat van de omgeving te zien. Ook hele leuke eet tentjes en winkeltjes. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Floris06-09-2015

Heel mooi!

Wij hebben een prima verblijf gehad in Spitimas. Meerdere zitgedeelten, een eigen zwembad en een prachtig uitzicht maakt dat je buiten heerlijk vrij kunt genieten. Het huis is compleet ingericht. Wij kijken met een goed gevoel terug op onze tijd in Spitimas, en willen daar best nog graag een keer vakantie vieren!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10ToBe05-09-2015

Het was heerlijk. Grote buitenruimte bij het privézwembad, (dat uitzicht heeft op de zee in de verte) en dat minimaal 2 keer in de week 's morgens heel vroeg wordt schoongemaakt. Comfortabele stoelen en ligbedden, een BBQ-gelegenheid, en de mogelijkheid om lekker buiten te eten aan een tafel geschikt voor 6 personen. Want buiten vindt het leven plaats. De keuken is van alle gemakken voorzien en er is zelfs een wasmachine. Lekker grote badhanddoeken, en dat is natuurlijk geweldig met de minimale bagagemogelijkheden vandaag de dag, als je die zelf zou moeten meenemen. Met de "(huur)auto kun je hele leuke uitstapjes maken in de omgeving. Winkelmogelijkheden in het dorpje dat nog echt zijn authentieke sfeer heeft behouden of verder in Ierapetra. We hebben genoten, zowel met partner, als met vrienden en ook tijdens een vriendinnenverblijf.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Nancy04-09-2015

Heerlijk vakantieverblijf

Heerlijk genoten van de privacy eigen zwembad. Leuke omgeving met in het dorp restaurantjes en terrasjes.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Jordi van houten04-09-2015

Super Nice!

Begin van de zomer in het jaar 2014 zijn wij met een groep naar het vakantie huis Spitimas op Kreta geweest. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten!! We hebben de tijd van ons leven gehad. De ligging is zo ideaal, vanuit je eigen zwembad heb je super mooi uitzicht over de zee en de bergen die er om heen liggen. Wat het extra mooi maakt is dat het huisje zelf ook op een redelijke hoogte ligt! Het huisje zelf is van top tot teen gemeubileerd, het super schoon en de kamers zijn ruim. Voor iedereen is er wat te doen. In de omgeving kan je verschillende kloven door lopen, het eten in de omliggende dorpjes is zeer goed, met de auto ben je zo bij wat strandjes en als je niks wilt doen kan je heerlijk in alle rust genieten bij het zwembad of het bijbehorende terrasje. We hebben echt genoten!! Dankjewel Spitimas en Kreta.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 10Betty03-09-2015

geweldige vakantie

het huren van een auto is noodzakelijk, vanwege de ligging. maar dit bied ook veel mogelijkheden, nl een prachtige rustige omgeving waar het heerlijk rustig is.

Gereisd met partner in mei 2014

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen