Appartement Villa Mertiza

Meer appartement info

311 reviews over Appartement Villa Mertiza

• 2019
    9Gerard Heidema08-08-2019

Hele leuke gezellige week gehad

Door Villa Mertiza georganiseerde (groeps) wandelweek met begeleiding van gecertificeerde wandelgids incl. verblijf in een studio met transfers, excursie's incl. transport etc. Goed georganiseerd, voor een ieder en alle (wandel)niveaus wat wils en heel erg gezellig.

• 10Ellen08-08-2019

Een absolute aanrader!!

Fantastische wandelweek gehad, mooie wandelingen afgewisseld met leuke wetenswaardigheden over Olijfolie, biologisch eten, museumbezoek etc. Een echte aanrader! Villa Mertiza is ook uitermate geschikt voor alleenstaanden, in de gezellige tuin worden al snel leuke contacten gelegd! Als je niet alleen wilt zijn sluit je je heel makkelijk aan maar je kan ook als je daar behoefte aan hebt even heerlijk op jezelf zijn. De studio's zijn gezellig ingericht met kookgelegeheid en heerlijke box springbedden. Mirtos zelf is een gezellig klein dorp met en leuke boulevard met vele Taverna's waar 's avonds vaak Griekse live Music is. Kortom je zal je absoluut niet vervelen!!

• 7Lia Van der Oord07-08-2019

Fantastisch. Aanrader

Ben 10 dagen in Mirtos geweest voor de 3e keer. Dit keer was er een wandelvakantie georganiseerd met een officiële berggids Angela. Ik heb genoten met hoofdletters. Leuke groep mensen. Elle dag een ander deel van Kreta. Prachtige bloemen gespot en natuur. Het wandelen werd onderbroken door bezoek olijf kwekerij of een biologische boer waar we verwend werden met allerlei lekkers. Al met al een aanrader. Ik ga zeker nog een keer mee. 🥰

• 10Henny Smits04-08-2019

Fantastisch, mijn volgende verblijf al geboekt.

Geweldig verblijf gehad. Gastvrij, vriendelijk, ongedwongen, kamers heel netjes, altijd even tijd voor een babbeltje, leuke excursies.....kortom top!

• 9Gemma24-07-2019

Een aanrader.

De eerste singlereis. De groep bestond uit 3 deelnemers. Onder begeleiding van Bjern en Angela hebben we mooie uitstapjes gemaakt en 2 keer samen gegeten. Bjern was een buitengewone enthousiast en gezellig. Veel gelachen. Voorbherhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Lidy22-07-2019

Geweldige week.

Ik heb weer een week lang genoten van het heerlijke en gezellige villa Mertiza. Er werden deze week veel uitstapjes georganiseerd onder de heel enthousiaste leiding van Bjern. Weer leuke plekjes gezien en heerlijk gegeten. Ik nam deel aan een zgn. singlereis, het was een klein clubje maar alle aangekondigde tripjes en etentjes (en meer) gingen ook met ons kleine clubje door. Ik heb echt genoten. Ga eind augustus weer, nu voor 2 weken.

• 9Geraldine15-07-2019

Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!

Het Villa Mertiza team is gastvrij en gemoedelijk. Je voelt je er meteen thuis. Elke ochtend genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt in de mooie tuin met leuke zitjes. Het team staat altijd voor je klaar om aan elke (haalbare) wens tegemoet te komen. De georganiseerde uitstapjes zijn absoluut de moeite waard. Kleinschalig, interessant én gezellig! Mirtos is een mooi en vriendelijk plaatsje met een kleine boulevard. Volop leuke restaurants en terrassen. Mirtos heeft een grind/kiezel strand en de ligbedjes zijn meestal gratis als je bij het restaurant wat gaat eten of drinken.

• 8Paul Teunissen07-07-2019

Fijne aanrader.

We zijn op zoek. Ik ben gehandicapt, heb mijn vrouw bij me, heb mijn zus en schoonzus bij me en zoonlief van 17 jaar. Ik zit in een rolstoel en kan me vrijwel niet zelfstandig bewegen. We zoeken dus een aangepast appartement bij voorkeur in Griekenland. Dat is nog niet zo makkelijk. Internet op, na enig zoek en speurwerk kwamen we op Kreta terecht. En wel een villa Mertiza in Mirtos. Na geland te zijn op Heraclion, een rit van anderhalf uur, nog al gaar, kwamen we aan in ons tijdelijke verblijf. Na een welkom ontvangst zijn we in ons appartement terechtgekomen. Wat schetst onze verbazing? De boel was geweldig aangepast voor mij en was daarnaast gezellig. Dus: fijn ontvangst, fijne plaats, fijn appartement. Aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Anneke23-06-2019

Geweldige locatie zowel Villa Mertiza als Mirtos

Het echte aanrader ook voor mensen alleen. Zowel in Villa Mertiza als in het dorp Mirtos is alleen niet alleen. Overal word je gastvrij ontvangen. Goed ontbijt in de heerlijke tuin. Op het balkon bij de Villa kun je heerlijk je terugtrekken om een boek te lezen. Kom zeker terug. Gastheren, gastvrouwen bedankt voor jullie enthousiasme.

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Elly Vorst21-06-2019

Het was weer thuiskomen. Voor 7 jaren zijn we hier en we hebben het nog steeds naar ons zin. Bjern Siemon en mylene onze gastheren en vrouw zijn geweldig. Ruim app. Heerlijke bedden goed ontbijt en schoon. Gemoedelijk dorp met af en toe griekse muziek. We komen zeker weer terug zoals zo velen. Marijke Leny en Elly

Gereisd met vrienden in juni 2019

Appartement Villa Mertiza info