Appartement Villa Mertiza

Appartement Info

Meer appartementinfo

294 reviews over Appartement Villa Mertiza

• 10Geralda Holtkamp07-11-2019

Villa Mertiza moet je gezien en beleefd hebben.

We hebben weer een fantastische vakantie gehad in Villa Mertiza. Degenen die dit appartementencomplex beheren weten wat gastheerschap inhoudt. Het is een geweldige accomodatie, mooi, gezellig, rustig, maar toch ook heel levendig. Mooie kamers, heel schoon en sfeervol ingericht, een heerlijke tuin om te ontbijten of om er met je drankje te gaan zitten. Wij zijn er de afgelopen vijf jaar al zes keer geweest, in wisselende samenstelling, ook onze dochters van 27 vinden het er geweldig. En we hebben alweer geboekt voor volgend jaar. Ze bieden een geweldige service en staan altijd klaar als je ze nodig hebt. Eén van de gastheren is zelfs twee keer naar Heraklion gereden om mijn iPad op te sporen en op te halen nadat ik zo dom was om 'm op het vliegveld te laten liggen! Dat zegt genoeg. Wij zullen er nog vaak komen! Bedankt weer voor de supertijd die wij hebben gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Cathy van der Zwan08-09-2019

Een dikke 10 voor Villa Mertiza

Fantastische verblijf gehad in villa Mertiza! Mooie kamers, prachtige tuin en het team van Mertiza is top! Warme ontvangst en niks is teveel voor deze mensen! Wij komen zeker terug, want als je er eenmaal bent geweest, wil je niks anders dan gelijk weer teruggaan!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Johann van den Heuvel11-08-2019

Echt meer dan mooi.

Wat een heerlijke plek! Meer dan geweldig. Prachtig 2 kamer appartement hadden we met bijna alles er op en er aan. Ontbijt bij geboekt en was heerlijk elke morgen. De zee met bedjes en parasol, na 1 consumptie gratis, was heerlijk. Gezellige avonden in het dorp met lekker eten en veel live muziek in een heerlijke setting. De verzorging in Mertiza was super. Fijne en gezellige mensen daar die je het naar de zin maken.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Gerard Heidema08-08-2019

Hele leuke gezellige week gehad

Door Villa Mertiza georganiseerde (groeps) wandelweek met begeleiding van gecertificeerde wandelgids incl. verblijf in een studio met transfers, excursie's incl. transport etc. Goed georganiseerd, voor een ieder en alle (wandel)niveaus wat wils en heel erg gezellig.

• 10Ellen08-08-2019

Een absolute aanrader!!

Fantastische wandelweek gehad, mooie wandelingen afgewisseld met leuke wetenswaardigheden over Olijfolie, biologisch eten, museumbezoek etc. Een echte aanrader! Villa Mertiza is ook uitermate geschikt voor alleenstaanden, in de gezellige tuin worden al snel leuke contacten gelegd! Als je niet alleen wilt zijn sluit je je heel makkelijk aan maar je kan ook als je daar behoefte aan hebt even heerlijk op jezelf zijn. De studio's zijn gezellig ingericht met kookgelegeheid en heerlijke box springbedden. Mirtos zelf is een gezellig klein dorp met en leuke boulevard met vele Taverna's waar 's avonds vaak Griekse live Music is. Kortom je zal je absoluut niet vervelen!!

• 7Lia Van der Oord07-08-2019

Fantastisch. Aanrader

Ben 10 dagen in Mirtos geweest voor de 3e keer. Dit keer was er een wandelvakantie georganiseerd met een officiële berggids Angela. Ik heb genoten met hoofdletters. Leuke groep mensen. Elle dag een ander deel van Kreta. Prachtige bloemen gespot en natuur. Het wandelen werd onderbroken door bezoek olijf kwekerij of een biologische boer waar we verwend werden met allerlei lekkers. Al met al een aanrader. Ik ga zeker nog een keer mee. 🥰

• 10Henny Smits04-08-2019

Fantastisch, mijn volgende verblijf al geboekt.

Geweldig verblijf gehad. Gastvrij, vriendelijk, ongedwongen, kamers heel netjes, altijd even tijd voor een babbeltje, leuke excursies.....kortom top!

• 9Gemma24-07-2019

Een aanrader.

De eerste singlereis. De groep bestond uit 3 deelnemers. Onder begeleiding van Bjern en Angela hebben we mooie uitstapjes gemaakt en 2 keer samen gegeten. Bjern was een buitengewone enthousiast en gezellig. Veel gelachen. Voorbherhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Lidy22-07-2019

Geweldige week.

Ik heb weer een week lang genoten van het heerlijke en gezellige villa Mertiza. Er werden deze week veel uitstapjes georganiseerd onder de heel enthousiaste leiding van Bjern. Weer leuke plekjes gezien en heerlijk gegeten. Ik nam deel aan een zgn. singlereis, het was een klein clubje maar alle aangekondigde tripjes en etentjes (en meer) gingen ook met ons kleine clubje door. Ik heb echt genoten. Ga eind augustus weer, nu voor 2 weken.

• 9Geraldine15-07-2019

Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!

Het Villa Mertiza team is gastvrij en gemoedelijk. Je voelt je er meteen thuis. Elke ochtend genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt in de mooie tuin met leuke zitjes. Het team staat altijd voor je klaar om aan elke (haalbare) wens tegemoet te komen. De georganiseerde uitstapjes zijn absoluut de moeite waard. Kleinschalig, interessant én gezellig! Mirtos is een mooi en vriendelijk plaatsje met een kleine boulevard. Volop leuke restaurants en terrassen. Mirtos heeft een grind/kiezel strand en de ligbedjes zijn meestal gratis als je bij het restaurant wat gaat eten of drinken.

27 tips over Appartement Villa Mertiza

• Mayke Herberts, 31-08-2019

Ze kunnen ook een totaalpakket bieden inclusief vluchten!

• Corrie van Rooij-van Doorn, 25-04-2014

Het is prima. Goede ligging. Kamer 107 en 108

• Jonannes, 23-06-2014

het ontbijtbuffet is ongeëvenaard zoals de boxspringbedden. Zoiets vindt je nergens. Pure verwennerij ! !

3 vragen over Appartement Villa Mertiza

• Andre Aarntzen, 07-04-2019

Plaat eind juli en eerste week augustus

Ha Siemon,

Is er nog voor twee weken plaats. Wellicht wil ik twee appartementen als kinderen meewillen.

Ben al twee keer bij jullie geweest, en dat was hartstikke leuk, wil graag nog eens gebruik maken van jullie gastvrijheid.

Laat me aub weten wat er mogelijk is, ik wil samen met mijn partner en wellicht twee of drie volwassen kinderen gaan mee (20, 20 en 21 jaar)

Vriendelijke groet,

Andre Aarntzen

• Fred, 29-01-2019

Vakantie 2019

Hoi Siemon ! Ik was vorig jaar September ) te gast bij 'jullie' verblijf in Villa Mertiza ! 'Gewoon 'een hardstikke fijn appt. complex ! Met een hele fijne crew ... Ik wil in het voorjaar 2019 weer terug naar Jullie cq Mirtos.. Studio is prima bij 'de Villa ' Echter de vervoers kosten voor 1 persoon vanaf Heraklion naar Mirtos zijn nogal ingrijpend ! Heb je al boekingen vanuit Nederland naar 'jullie 'appartementen ?

• Elli, 09-12-2017

Grootte complex

Uit hoeveel appertementen/studios bestaat dit complex?

Elli, 10-12-2017

Ik heb het al gevonden: 22