Appartement Villa Mertiza

Meer appartement info

311 reviews over Appartement Villa Mertiza

• 9Eline30-08-2020

Zeer relaxed!

Heerlijk ontspannen allemaal. Wij waren hier een maand met ons gezin. Drie kinderen. Prima service en fijn appartement. En heerlijke tuin. Elke ochtend vaste prik een kop koffie met Siemon. Gezellig!!

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Joke Hans23-12-2019

Succes van de hoogste plank.

Nog nooit op Kreta geweest. Ons verblijf in villa Mertiza is één om nooit meer te vergeten. De sfeer geweldig ontbijt gezellig i.d. Tuin en ‘s avonds eten op de boulevard een feest. Deze vakantie was voor 100% geslaagd.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Ruud Kamphuis07-12-2019

Fantastisch!

We komen al een aantal jaren in Villa Mertiza in Mirtos. Tot nu toe met z'n tweetjes en altijd in Oktober. Heerlijk weer en een gezellige sfeer. Zowel in Mertiza als in Mirtos. Vanwege een feestje hadden we nu ook de kinderen met aanhang en kleinzoon meegenomen. We hebben alweer een fantastische tijd gehad. Gastvrijheid stond ook nu weer hoog in het vaandel. Geen strakke regels en je echt het gevoel geven dat je welkom bent. Kortom.... wij boekten al weer voor volgend jaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Ria Kramer04-12-2019

Heerlijk relaxed verblijf !

Prima plek en goeie locatie. Betrokken en vriendelijk personeel. Goeie bedden en een heerlijk tuin met ontbijtplekjes! Een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Elly Vorst03-12-2019

Fantastisch!!!!!

Echt het meest leuke en gezellige dorp op kreta en het meest onze waardering voor villa Mertiza waar je heerlijk tot rust komt met de gastheren en vrouw die je het gevoel geven welkom te zijn

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Ingrid03-12-2019

Heimwee

Zowel in juni als in september toptijd gehad. Had vrienden verteld dat we in 2018 een geweldige vakantie in mertiza gehad hadden. Dat wilden zij ook weleens meemaken. Altijd een gok natuurlijk, niet iedereen heeft dezelfde vakantiewensen. Gelukkig was iedereen even enthousiast als dat wij waren en willen ook zeker nog een keer terug. Het super gastvrije team van mertiza bezorgt je een geweldige en zorgeloze vakantie, een vakantie zoals vakantie hoort te zijn

Gereisd met partner in september 2019

• 9Lammert Van der spoel03-12-2019

Medewerkers zijn zeer professioneel en vriendelijk. De sfeer is gezellig. Echt aan te bevelen.

Alleen gereisd in september 2019

• 8Helena de jong02-12-2019

een heerlijk, geweldige stek op kreta !!

ik ben 91 en vierde voorde derde maal mijn verjaardg in mirtos ! alles is er puur en de vriendelijkheid is vanzelfsprekend ! ik ga twee keer per jaar 5 weken naar Mertiza in mirtos !!! ik heb daar een fijne plek en alles is 100 procent o.k.

Alleen gereisd in mei 2019

• 10Sietske van Herwaarden02-12-2019

Mertiza!

De gastvrijheid in Mertiza is onovertroffen, de bedden zijn heerlijk, het team is behulpzaam en altijd opgewekt, de tuin is gezellig, het eten in restaurantjes aan de boulevard is heerlijk, de omgeving is prachtig en het weer is áltijd mooi. Een plek om steeds weer naar terug te gaan.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9mieke02-12-2019

Het was niet de eerste keer in Mertiza-Mirtos en zeker ook niet de laatste keer. en ben je er één keer geweest dan wil je meer... De echte Griekse sfeer ervaren in een niet erg toeristisch dorp..maar wel druk genoeg om het er elke avond erg gezellig te hebben. Overdag een heerlijk strand, prachtige omgeving... En heerlijk eten... Villa Mertiza is voor ons een droomplek, mooie accomodatie, lieve mensen, gezellige tuin, schoon en verzorgd.

Gereisd met partner in september 2019

Appartement Villa Mertiza info