Appartement Villa Mertiza

255 reviews over Appartement Villa Mertiza in het Nederlands

Genieten

Ida van der Werff,
22-11-2018

Heerlijk verblijf gehad. Mooie appartementen met een heerlijke tuin. Heerlijke bedden. Een gezellig dorpje met vriendelijke mensen. Leuke tavernes met lekker eten voor een goede prijs. Mooi strand met vaak gratis strandbedden als je er wat drinkt. Het echte griekenland. We komen graag eens terug!

Wat een aanrader!

Geralda Holtkamp,
2-11-2018

Een geweldige accomodatie. Met betrokken personeel, ze staan altijd voor je klaar en zijn zeer behulpzaam.

Het zijn fijne appartementen, een prachtige tuin. Dichtbij de boulevard met diverse goede restaurantjes.

We zijn hier al vaak geweest, maar zullen ook vaak terugkomen. Bij thuiskomst hebben we al heimwee naar Villa Mertiza en de mensen die er werken, hoewel je niet merkt dat het hun werk is...

Quality time! Dank aan het geweldige Mertiza team!

Tietia Feikens,
29-10-2018

Villa Mertiza is een gemoedelijke, kleinschalige accommodatie in een klein authentiek, écht Grieks dorpje aan zee

Heerlijk!!!

Tineke,
21-7-2018

Het was een heerlijke vakantie , Villa Mertiza is een fijne plek om te zijn. Top studio, een koele ruime kamer met fijne bedden en alles wat je nodig hebt met balkon. Strand met heerlijke restaurantjes op 5 minuten lopen.

Naar m'n zin gehad!

Yvonne van der Worp,
1-7-2018

Prima studio's (sommige ruimer dan andere) en appartementen op ca. 4 minuten loopafstand van gezellige boulevard/strand en (daarvoor nog) supermarktjes, bakkertje, slager en pinautomaat. Heerlijke tijd gehad in Mirtos (leuk en authentiek dorpje aan zee met eigen subtropisch klimaat en ruim voldoende terrasjes, zeer relaxte en vriendelijke sfeer). Enige nadeel van Villa Mertiza vond ik gebrek aan privacy op eigen terras/balkon. Maar desondanks heb ik fijne tijd gehad, het is sociaal ingestelde groep van repeaters die er komt, dus ben je zelf sociaal ingesteld dan is dit aanrader. En team is gewoon leuk, organiseert af en toe ook eigen leuke excursies en is aanwezig en aanspreekbaar.

Fantastische plek; écht een aanrader!

MarshaNatascha,
26-4-2018

Villa Mertiza geeft je meteen een welkom gevoel. Het team is zo attent, de tuin nodigt uit om heerlijk in te ontbijten of lekker een boek te lezen. De ligging is op 5 minuten lopen van de sfeervolle boulevard en het strand. En... achter Mertiza starten een aantal prachtige (en goed aangegeven) wandelingen door het Dikti gebergte. Villa Mertiza ligt dus in een echt levendig klein Grieks dorpje.

Wij hebben enorm genoten van deze plek én van het team, hun mooie verhalen en erg bruikbare tips !

Wij komen zeker terug!

mooi appartement en een fantastisch team.

Piet Hendriks,
23-12-2017

De service was super goed.

Een prachtige omgeving.

Geweldige vakantie gehad.

Jeroen,
21-12-2017

Hele mooie locatie en mooie appartementen. Zeker een aanrader voor een goeie vakantie en om heerlijk tot rust te komen.

Saskia,
9-12-2017

Als extra service werden wij opgehaald van de vliegveld en weer weggebracht. Zeer vriendelijk ontvangst. Kamer prima en schoon. Bedden heerlijk comfortabel. Moet wel wennen aan de toiletpapier prullenbakken!. Ontbijt prima. Wij genoten in het bijzonder van de locale producten bij het ontbijt zoals honing en geiten kaas. Veel goede informatie over de omgeving en goede excursies met waar voor je geld. Wij hebben genoten van zon, zee en strand en niets was de vriendelijke personeel te veel gevraagd. Een aanrader!

Ontspanning van de bovenste plank

Arnold de Meijer,
8-12-2017

Wij zaten bij Aleikos, 4 appartementen op de top van een berg. Fantastisch. Een geweldig uitzicht, rust en ruimte. Alsof het eiland van jou was. Veel mooie mensen ontmoet. Hartelijk open en service-gericht. De gastheren stellen alles in het werk om jou een fantastische vakantie te bezorgen. Een goed ontbijtbuffet, heerlijke koffie en een open karakter. Heb het ervaren als een warme douche. Alsof de ideale wereld toch bestaat. Wil er wel elk jaar heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Mertiza in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Mertiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.