Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

313 Reviews over Villa Mertiza

• 9Ria van Veen24-08-2021

Zeer gastvrij team in een geweldige omgeving

Villa Mertiza staat aan de rand van een heel mooi klein dorpje met een leuke boulevard op loopafstand, waar je een grote keuze hebt uit hele gezellige restaurantjes aan zee maar ook in het dorp waar je heerlijk kunt eten echt Grieks kunt eten en de bediening ontzettend aardig is.De studio is voorzien van alle faciliteiten en een goede airco met goede boxspring bedden Er is in het hotel een hele gezellige ontspannen sfeer, met een prachtige tuin met gezellige zitjes.Het team staat altijd voor je klaar. Ze geven goede tips je geeft een kick en het is al geregeld. Ook fietsverhuur is mogelijk, leuk om naar Tertsa te fietsen. DJ bracht ons naar de Sarakina kloof en haalde ons weer op, erg behulpzaam.

• 10Christien10-08-2021

Geweldig

Fijne mensen, mooie boulevard, lekker eten.leuk strand, gezellig.Min punt, geen. Je

• 9Eline30-08-2020

Zeer relaxed!

Heerlijk ontspannen allemaal. Wij waren hier een maand met ons gezin. Drie kinderen. Prima service en fijn appartement. En heerlijke tuin. Elke ochtend vaste prik een kop koffie met Siemon. Gezellig!!

• 9Joke Hans23-12-2019

Succes van de hoogste plank.

Nog nooit op Kreta geweest. Ons verblijf in villa Mertiza is één om nooit meer te vergeten. De sfeer geweldig ontbijt gezellig i.d. Tuin en ‘s avonds eten op de boulevard een feest. Deze vakantie was voor 100% geslaagd.

• 10Ruud Kamphuis07-12-2019

Fantastisch!

We komen al een aantal jaren in Villa Mertiza in Mirtos. Tot nu toe met z'n tweetjes en altijd in Oktober. Heerlijk weer en een gezellige sfeer. Zowel in Mertiza als in Mirtos. Vanwege een feestje hadden we nu ook de kinderen met aanhang en kleinzoon meegenomen. We hebben alweer een fantastische tijd gehad. Gastvrijheid stond ook nu weer hoog in het vaandel. Geen strakke regels en je echt het gevoel geven dat je welkom bent. Kortom.... wij boekten al weer voor volgend jaar!

• 9Ria Kramer04-12-2019

Heerlijk relaxed verblijf !

Prima plek en goeie locatie. Betrokken en vriendelijk personeel. Goeie bedden en een heerlijk tuin met ontbijtplekjes! Een aanrader!!

• 10Elly Vorst03-12-2019

Fantastisch!!!!!

Echt het meest leuke en gezellige dorp op kreta en het meest onze waardering voor villa Mertiza waar je heerlijk tot rust komt met de gastheren en vrouw die je het gevoel geven welkom te zijn

• 9Ingrid03-12-2019

Heimwee

Zowel in juni als in september toptijd gehad. Had vrienden verteld dat we in 2018 een geweldige vakantie in mertiza gehad hadden. Dat wilden zij ook weleens meemaken. Altijd een gok natuurlijk, niet iedereen heeft dezelfde vakantiewensen. Gelukkig was iedereen even enthousiast als dat wij waren en willen ook zeker nog een keer terug. Het super gastvrije team van mertiza bezorgt je een geweldige en zorgeloze vakantie, een vakantie zoals vakantie hoort te zijn

• 9Lammert Van der spoel03-12-2019

Medewerkers zijn zeer professioneel en vriendelijk. De sfeer is gezellig. Echt aan te bevelen.

• 8Helena de jong02-12-2019

een heerlijk, geweldige stek op kreta !!

ik ben 91 en vierde voorde derde maal mijn verjaardg in mirtos ! alles is er puur en de vriendelijkheid is vanzelfsprekend ! ik ga twee keer per jaar 5 weken naar Mertiza in mirtos !!! ik heb daar een fijne plek en alles is 100 procent o.k.

Appartement Villa Mertiza info

• CafeNiet beschikbaar