Appartement Villa Kastro

Appartement
Appartement Villa Kastro

7 tips over Appartement Villa Kastro

Arie, 5-3-2015

Ga naar de water vallen, onder leiding van een Gids, heerlijk wandelen richting de bergen, ga niet naar de toeristen plaatsen.

1/2 geweest Mirtos voor een echte vakantie gezellig met veel muziek van de plaatselijk muziekkanten

Gaby, 4-5-2014

Ga eens ontbijten bij Villa Mertiza met zijn zeer gastvrije en behulpzame gastheren Dick en Siemon en eet dan een klein ijsje tegenover Villa Mertiza. Ga vooral eten bij Platanos en bij Ca Nova.

Enig minpunt van Mirtos: er zijn erg veel Nederlanders, maar gelukkig geen drukke feestvierders.

Gerard Faber, 2-5-2014
Wandelen, eten bij Plathanos, bezoek aan spookdorp Kalami, rit met de gewone lijnbus naar Ierapetra en daar taartjes eten bij Veterano

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Kastro voor je op een rij gezet:

jverheij, 28-10-2013
Heerlijke omgeving, auto is aan te raden, bezoek vooral ook het heerlijke strand bij het plaatsje Tertsa. Prachtige kustweg er naar toe en heerlijke taverna's.
inge_20, 1-8-2013
Restaurant Katarina aan de hoofdweg naar het strand is een aanrader.
Fam. Gupffert, 3-6-2012
Bezoek ook eens het Tertsa strandje. Is vlak bij erg mooi en rustig en heeft twee leuke tavernes. De grote taverne (= de 1e) heeft echt goed eten.

Henk Scholte, 13-10-2011
Ga gewoon naar Kreta en probeerd deze accomodatie. Je zult zeker niet terleurgesteld zijn. Voor de echte highlights van Kreta is het zeker verstandig om een aantal dagen een auto te huren. Voor de echte ontspanning van het griekse leven biedt het dorpje Mirtos zeker voldoende mogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Kastro voor je op een rij gezet: