Appartement Villa Dianthe

33 reviews over Appartement Villa Dianthe in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Frencken,
1-10-2018

We hebben genoten van een fantastische vakantie. Het appartement is van alle gemakken voorzien. De bedden slapen heerlijk.

De ligging is op loopafstand van het dorp en de zee maar vooral de stilte in de groene omgeving maakte onze vakantie onvergetelijk.

Ron en Mariska,
5-9-2018

Net buiten de dorpskern gelegen mooi appartementencomplex in een rustige omgeving. Het appartement is mooi en compleet ingericht en voorzien van alle gemakken. Vanaf het appartement op de begane grond waar wij verbleven heb je prachtig uitzicht over de mooie tuin. Noud en Gaby doen er alles aan het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Mirtos is een gezellig klein dorp met voldoende eetgelegenheden en met een gezellige, levendige boulevard. Strand en dorp zijn op loopafstand van villa Dianthe. We kunnen villa Dianthe zeker aanbevelen. Wij hebben er met onze 3 dochters een heerlijke tijd gehad.

Kan niet beter!

Anoniem,
18-7-2018

Mooi appartement, tuin en omgeving! rust, 5 min lopen tot strand. Warme, vriendelijke ontvangst. Noud en Gabriela zijn zeer behulpzaam en denken graag met je mee. Kinderen, 4 tieners, hebben ook een fantastische tijd gehad, mn sarakinakloof, kalami, knossos en zwem/glijbanenparadijs acqua plus waren een succes. Wij komen heel graag nog eens terug!

Geweldig wanneer je van rust en luxe houdt!

Wim en Margot,
9-6-2018

Mirtos is een zeer gemoedelijk en sfeervol dorp in zuid-oosten van Kreta. Er is een leuke boulevard met diverse eetgelegenheden, met uitzicht op de Libische zee. In de straten van het dorp zijn ook enkele sfeervolle restaurants met terrasjes. Villa Dianthe ligt net buiten het dorp, maar zeker op prima loopafstand van het strand . Prachtig gelegen met vanaf de 1e en 2e verdieping uitzicht op zee. Het is zeer rustig gelegen en heeft een mooi aangelegde tuin. De appartementen zijn luxueus ingericht en van alle gemakken voorzien. Gastvrouw Gabrielle doet er alles aan om het verblijf zo geriefelijk mogelijk te maken. Wij hebben er drie weken met zeer veel plezier verbleven. De communicatie (in het Nederlands) mbt de reservering en later het bespreken van de mogelijkheid tot het overkomen van vrienden was met gastheer Naud ook zeer accuraat en snel. Naud dacht zelfs mee met een passende vlucht voor onze vrienden.

Weer voor herhaling vatbaar

Theo en Rineke,
6-5-2018

Met vrouw, kinderen en kleinzoon weekje op vakantie naar villa dianthe in Mirtos, Kreta. Appartement 1 met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Groot terras met ligbedden en stoelen. Dat is heerlijk ontbijten in de zon. Mooi ruim en schoon appartement waar echt alles aanwezig is. Gastvrouw Gabriela is een schat. Niets is teveel. Mooie tuin die goed onderhouden wordt. Op naar de volgende vakantie.

Een aanrader voor natuur- en rustzoekers!

Ton en Hanny Feskens,
19-1-2018

Van 4 december 2017 tot 17 januari 2018 hebben wij, echtpaar van 68 jaar, genoten in deze villa! Een pareltje in een vallei, ver weg van drukte en toch overal zo dichtbij, zonder klim- of klauterwerk. Wij waren de gelukkige bewoners van het bovenste appartement. Met liefde ingericht, aan alles is gedacht, en overal vind je warme en leuke accenten. Super fijne bedden in ruime slaapkamers, van waaruit je ’s morgens zo het terras op stapt, net als vanuit de woonkamer/keuken. De terrassen die je op de bovenste verdieping op de foto ziet, horen dus allemaal bij het appartement!

In al die weken dat we daar waren hebben we bijna iedere dag in het zonnetje ontbeten en genoten van een aangename temperatuur en veel zon. De omgeving is werkelijk een eldorado voor wandelaars. De eigenaars, Noud en Gabriela, staan altijd voor je klaar met woord en daad. Het zijn heel lieve en kordate mensen, die overal hun contacten hebben en waar je echte steun bij vindt als dat nodig is. Binnenkort komen er nog 2 appartementen bij op de begane grond, waarvan er 1 zelfs toegankelijk is voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Dus wij kunnen daar nog heel veel jaren gaan genieten!

Een super lokatie en appartement

Peter,
4-9-2017

Mooi appartement en omgeving.

Vakantie om niet te vergeten!

Saskia,
27-8-2017

Wat een fantastische vakantie hebben we gehad.

(We = een familie met 3 zoons in de leeftijd van 14-13-9 jaar! )

De Villa was prachtig en perfect, dicht bij het dorp en dus de zee en zo tegen de bergen aan absolute rust. Mirtos is een leuk en gezellig dorp wat alles te bieden heeft met vriendelijke bewoners.

Leuke tripjes gemaakt en een fantastsich strandje gevonden aan de hand van tips van Gabriela.

Man en zoons hebben in Ierapetra ook nog een paar duiken gemaakt. Super ervaring!

Alles voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor een fantastsiche vakantie!!

We love Kreta!

Fijne plek, comfortabele villa, super gastvrouw

Joris en Antsje,
10-8-2017

Alles is goed geregeld. Het is schoon, complete keuken, goede airco, stabiele wifi, lekker zittende meubilair, goede bedden, mooi terras met fijne ligstoelen. Mooi verzorgde tuin om de villa. Geen last van medebewoners, door prive-ingang. Hele aardige, attente gastvrouw Gabriella. Goed bereikbaar. Op loopafstand van dorpje waar de tijd lijkt stil te staan, aan zee met supermarkt, slager, bakker, winkeltjes en taverna's, weg van massatoerisme. Fijn schoon strand, met steentjes en zand, dus voor iedereen wat wils. Wandeling door de nabijgelegen Sarakina kloof is een aanrader.

Fantastische

Anita Boone
19-10-2016

Het is en blijft een mooi appartement, schoon- ruim en van alle gemakken voorzien. En de vriendelijke gastvrouw Gaby komt iedere dag langs en geeft tips voor leuke uitstapjes.Het is hier een plek om goed uitgerust weer naar huis te kunnen. Het strand en de zee is in deze periode super!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Dianthe in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Dianthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.