Appartement Villa Dianthe

45 reviews over Appartement Villa Dianthe

• 2019
    10Renske en Paul26-08-2019

Geweldig fijne plek!

Met een heel warm welkom voel je je daar meteen thuis. Het appartement is van alle gemakken voorzien en de luxe van een wasmachine maakt dat je maar weinig bagage hoeft mee te nemen. Het ligt net buiten het dorp op een prachtplek met zo veel rust en uitzicht op een mooie tuin. En toch op zo'n kleine afstand van dorp en zee. De eigenaren Noud en Gabri staan altijd voor je klaar wanneer je iets wilt weten of nodig hebt. Voor ons zeker een terugkomer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jules04-07-2019

Rustig en ontspannend

Bij aankomst krijg je allereerst een prachtig zicht op de uitstekend onderhouden tuin. Het welkomstbordje naast de deur geeft je het gevoel dat je persoonlijk wordt ontvangen. De inrichting van het appartement overtreft de verwachtingen. De luxe is gelijk aan een vier sterren hotel. Je bent van alle gemakken voorzien. De vaatwasser en de wasmachine zijn erg handig. Zeker de wasmachine zorgt er voor dat je geen overvol gepakt koffer hoeft mee te nemen op een 14 daagse vakantie. Noud en Gaby zorgen er voor dat je kunt genieten van een zorgeloze vakantie kunt genieten. Vriendelijk en behulpzaam. Chantal en Jules.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Fam. Frencken01-10-2018

Voor herhaling vatbaar.

We hebben genoten van een fantastische vakantie. Het appartement is van alle gemakken voorzien. De bedden slapen heerlijk. De ligging is op loopafstand van het dorp en de zee maar vooral de stilte in de groene omgeving maakte onze vakantie onvergetelijk.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Ron en Mariska05-09-2018

Net buiten de dorpskern gelegen mooi appartementencomplex in een rustige omgeving. Het appartement is mooi en compleet ingericht en voorzien van alle gemakken. Vanaf het appartement op de begane grond waar wij verbleven heb je prachtig uitzicht over de mooie tuin. Noud en Gaby doen er alles aan het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Mirtos is een gezellig klein dorp met voldoende eetgelegenheden en met een gezellige, levendige boulevard. Strand en dorp zijn op loopafstand van villa Dianthe. We kunnen villa Dianthe zeker aanbevelen. Wij hebben er met onze 3 dochters een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Anoniem18-07-2018

Kan niet beter!

Mooi appartement, tuin en omgeving! rust, 5 min lopen tot strand. Warme, vriendelijke ontvangst. Noud en Gabriela zijn zeer behulpzaam en denken graag met je mee. Kinderen, 4 tieners, hebben ook een fantastische tijd gehad, mn sarakinakloof, kalami, knossos en zwem/glijbanenparadijs acqua plus waren een succes. Wij komen heel graag nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Theo en Rineke06-05-2018

Weer voor herhaling vatbaar

Met vrouw, kinderen en kleinzoon weekje op vakantie naar villa dianthe in Mirtos, Kreta. Appartement 1 met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Groot terras met ligbedden en stoelen. Dat is heerlijk ontbijten in de zon. Mooi ruim en schoon appartement waar echt alles aanwezig is. Gastvrouw Gabriela is een schat. Niets is teveel. Mooie tuin die goed onderhouden wordt. Op naar de volgende vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Ton en Hanny Feskens19-01-2018

Een aanrader voor natuur- en rustzoekers!

Van 4 december 2017 tot 17 januari 2018 hebben wij, echtpaar van 68 jaar, genoten in deze villa! Een pareltje in een vallei, ver weg van drukte en toch overal zo dichtbij, zonder klim- of klauterwerk. Wij waren de gelukkige bewoners van het bovenste appartement. Met liefde ingericht, aan alles is gedacht, en overal vind je warme en leuke accenten. Super fijne bedden in ruime slaapkamers, van waaruit je ’s morgens zo het terras op stapt, net als vanuit de woonkamer/keuken. De terrassen die je op de bovenste verdieping op de foto ziet, horen dus allemaal bij het appartement! In al die weken dat we daar waren hebben we bijna iedere dag in het zonnetje ontbeten en genoten van een aangename temperatuur en veel zon. De omgeving is werkelijk een eldorado voor wandelaars. De eigenaars, Noud en Gabriela, staan altijd voor je klaar met woord en daad. Het zijn heel lieve en kordate mensen, die overal hun contacten hebben en waar je echte steun bij vindt als dat nodig is. Binnenkort komen er nog 2 appartementen bij op de begane grond, waarvan er 1 zelfs toegankelijk is voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Dus wij kunnen daar nog heel veel jaren gaan genieten!

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

9Peter04-09-2017

Een super lokatie en appartement

Mooi appartement en omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Anita Boone19-10-2016

Fantastische

Het is en blijft een mooi appartement, schoon- ruim en van alle gemakken voorzien. En de vriendelijke gastvrouw Gaby komt iedere dag langs en geeft tips voor leuke uitstapjes.Het is hier een plek om goed uitgerust weer naar huis te kunnen. Het strand en de zee is in deze periode super!!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Angelo kooman21-05-2016

Dit is een fantastische plek.

Perfect rustig gelegen. 5 minuten van het dorpje.

Gereisd met vrienden in mei 2016

7 tips over Appartement Villa Dianthe

• Sake, 07-06-2012 Rapporteren

Het is leuk om met de auto het achterland in te gaan. Je komt door leuke kleine dorpen. Na elke bocht veranderd het landschap. Niet alle wegen zijn verhard, dus hou wel rekening met een lage gemiddelde snelheid. Op korte afstand valt er genoeg te zien. De sarakina kloof, het dorpje kalam wat een soort van spookdorp is enz.

• Els, 27-06-2013 Rapporteren

Ga ook eens naar het dichtbij gelegen strandje in Tertsa. In Mirtos is het eten heel goed bij Ca' Nova (heerlijke pizza's) aan het boulevardje. Grieks eten is goed en gezellig bij Yanes (gekleurde stoeltjes).

• Rens en Annelies, 25-07-2013 Rapporteren

Om meer te zien van het eiland is een auto noodzakelijk

2 vragen over Appartement Villa Dianthe

• jeannetterem, 24-08-2014 Rapporteren

reisduur

hoelang is het ongeveer van vliegveld naar appartement?

Peter Boone, 24-10-2014

1.5 uur

jeannetterem, 24-10-2014

dank je wel

• J.van Uunen, 11-05-2014 Rapporteren

Vakantie 2014

Hoeveel gaat het kosten voor een vakantie in de periode van b.v. van 15 september t/m 27 september 2014 incl. vliegticket en een transfer naar de villa. voor 2 personen voor het kleinste appartement,. enige wijziging voor de vakantiedagen is geen probleem ,.En hoe is de garantie geregeld. Met vriendelijke groet en In afwachting van uw antwoordt. J.van Uunen .

Peter Boone, 24-10-2014

1200 euro