Appartement Villa Aliki

Appartement Villa Aliki
9,1

6 tips over Appartement Villa Aliki

Judith, 18-10-2014
Muskietennet kan je thuislaten. Of het hier rustig is? Dat hangt van de buren af. De appartementen liggen vrij dicht op elkaar.
Monique Minjon, 14-5-2013

We hebben bij verschillende taverna's gegeten en het was overal heerlijk!

Koop het wandelboekje bij het vvv handig en je kunt de wandelingen ook prima combineren.

Een dag Lassiti plateau erg mooi !

Tertsa ook aan zee is heerlijk je kunt er ook naar toe wandelen heerlijk langs zee 6 km

Paulus Plas, 14-5-2013
Een goede conditie is vereist, want de ongeveer 400 meter lange steile slingerweg naar het appartement is een echte ‘kuitenbijter’. ’s Avonds in ieder geval een zaklantaarn meenemen. Want als er geen maan is, is het er pikdonker.

Caroline Bronmeijer, 11-10-2012
Het dorp Kritsa is zeer de moeite waard; wel de achteraf straatjes opzoeken na de hoofdstraat met toeristische winkels.
Margreet, 3-11-2011
Dorp Agios Nikolaos is erg leuk.
Resi en Carry, 30-10-2011
Vooral lekker ( en gezellig) eten bij restaurant Katarina !