Appartement Villa Aliki

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Appartement Villa Aliki
9,6

Laatste review

Fijne accommodatie met een grandioos uitzicht op de zee en de bergen.

Omdat er diverse balkons waren, kon je altijd in de schaduw zitten of juist in de zon!

Alle comfort en heerlijke bedden.

57 reviews over Appartement Villa Aliki in het Nederlands

Fijne accommodatie met een grandioos uitzicht op de zee en de bergen.

Alle comfort en heerlijke bedden.

Het is goed toeven bij Aliki in Mirtos

Judith Brandon,
29-5-2018

Prima appartement met veel privacy. Beheerder Aad Bosman verwelkomde ons bij aankomst. Goede bedden, een senseo koffieapparaat (jawel), en een ruim buitenterras dat zo is gebouwd dat je niet bij de buren op schoot zit. We merkten niet eens dat er buren waren. Alles was goed schoon en ..... er was niets kapot!! (ook wel uniek voor Griekenland). Kortom, een plek om terug te komen en dat zullen dan ook doen. Goed uitgangspunt voor de Ormos- en Lasithihoogvlakte, mooi groen achterland voor een autoritje. Leuke dorpjes. Mirtos zelf spant de kroon. Het dorp ademt een goede sfeer uit. Het even verderop gelegen plaatsje Tertza doet me terugdenken aan het Kreta van 1976. Er lijkt niets veranderd te zijn en dat is ook helemaal niet nodig.

heerlijk!

Jan,
20-3-2018

Proper appartement, alles wat je nodig hebt is er, inclusief een heerlijk terras, rust, gelegen aan een doodlopende weg, met uitzicht op de bergen en de zee. Het dorp en strand ligt op loopafstand.

Een plek om van te houden!

Sandra,
7-3-2018

De appartementen van Villa Aliki liggen op een heerlijke plek met een fenomenaal uitzicht. Ik verbleef in numero uno en hoorde het ruisen van de zee als ik in bed lag met de deur open. Echt, zoooooo super!

Mirtos ligt aan de voet van de berg, te bereiken via de gewone weg of een geitenpad (echt een geitenpad ;) ). Gelukkig had ik ook een Fiat Panda tot mijn beschikking en kun je over de gewone weg naar boven en beneden wandelen.

In het dorp was er zo buiten het seizoen een supermarkt open, een paar koffietentjes / bars en een restaurant, dus ik ben niets tekort gekomen.

Ik ben wel van plan een keer terug te komen in het hoogseizoen, want ik denk dat het hier dan bruist van de gezelligheid.

Voor nu was het een heerlijke breakweek tussen alle drukte en hectiek van mijn gewone leven door en zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch appartement met geweldig uitzicht!

Monique Minjon,
30-5-2017

Het appartement is prachtig,van alle gemakken voorzien.

Het is heel schoon, met goede service.

De ligging is heel rustig ,met prachtig uitzicht.

Voor ons een fantastische plek waar we al voor de 4e keer zijn geweest.ó

Lekker relaxed

Kees
24-10-2016

Ga naar het noorden voor dancings en animatieteams, niet naar Mirtos daar vind je alleen rust!

Verblijf was prima, eenvoudig maar alles wat we nodig hadden was aanwezig.

Zoals gezegd tegen Bosman, de eigenaar van Aliki, niks te piepen....

Uitzicht is geweldig, eten prima en betaalbaar, we komen zeker terug.

Het uitzicht was prachtig. Het meubilair was sober, de bedden waren ronduit slecht.

We hadden meer comfort verwacht, omdat het ruim met een 9 beoordeeld is.

Veel dank aan het beach cafè, die ons in de watten gelegd hebben. Dit was top!

Betty en Rob (Loenen, Gld.)
18-6-2016

Prachtige locatie en compleet ingericht huis; mooi terras met schitterend uitzicht.

Voor het genoemde ezelspaadje direct naar het dorp moet je wel echt goed ter been zijn....

Voor veel herhalingen vatbaar

cecile
8-3-2016

Een geweldige vakantie in een geweldig appartement in een leuk dorp. 2 maanden verbleven wij hier, appartement volledig maar dan ook volledig ingericht, het ontbrak ons aan niets. Prachtig uitzicht. Goede verwarming voor de soms wat koelere avonden. Overigens was het weer in Januari en Februari perfect.

Een geweldige overwintering!

Ria en Rinus Bruel
6-3-2016

De ligging van het appartement is adembenemend. Wat een uitzicht!

De appartementen zijn niet makkelijk te voet bereikbaar. Maar wij zijn 70 en 65 jaar oud. Gelukkig hadden wij de beschikking over een Fiat Panda, dat was echt de toegevoegde waarde. Wij hebben veel gereisd, maar dit was een hele positieve reisbeleving. Wij hebben genoten. Eerst vonden wij het stil, maar gaandeweg gingen wij van dit dorp houden. Lekkere sfeer. Rustig. Waren in Malia en wilden per omgaande terug naar Mirtos. Geweldig dorp! Jammer dat er niet meer restaurantjes open waren.Maar dan kan je naar Ierapetra. Moet je wel een auto tot je beschikking hebben. Wij hebben 5 weken prachtig weer gehad. Zo rond de 20-23 graden. 2 of 3 x bewolkt en 1 keer regen. Wij hebben vaker overwinterd, maar dit is ons heel erg goed bevallen. Wij hebben ook Aliki Bayview gezien. En is Villa Aliki al geweldig dan is Bayview haast over de top. Wij komen op een 8 uit vanwege kindvriendelijkheid. Het is een 10 waard. Maar wij zijn oma en opa en zien vaak beren op ons pad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Aliki in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Aliki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.