Appartement Villa Aliki Bayview

Appartement
Appartement Villa Aliki Bayview
9,1

12 reviews over Appartement Villa Aliki Bayview in het Nederlands

Als lopen een probleem is dan is een huurauto nodig.

Topper in Mirtos

P.Hamers, 25-3-2014

Na enkele jaren in Villa Aliki nu een "upgrade" naar Bayview. In een woord ....wow....

Groot ruim appartement met fantastisch licht en uitzicht op Mirtos en de Libische zee. Ruim balkon waar de zon het grootste deel van de dag in ruime mate aanwezig is (zelfs al in maart). Verder voorzien van alle gemakken zoals wasmachine, vaatwasser, 2 douches/toiletten enz.

Het dorp is een belevenis op zich met vriendelijke inwoners. Aan de boulevard en in het dorp kun je prima eten voor weinig geld. In veel etablissementen wordt nog authentiek Grieks gekookt!

Voor de wandelaar is dit oord een waar paradijs met uitgezette routes in de directe omgeving.

Kortom een plaats om naar terug te keren!

In een woord fantastisch.......

Marlijn Bevelander, 15-10-2012

Mijn man en ik waren 25 jaar getrouwd en zijn 1 week hier verbleven. Mooi uitzicht, goed ingericht, luxe, etc... we misten alleen een schaduwplek. Wij waren er in oktober, maar ik kan me zeker voorstellen dat het in de zomer nog meer nodig is, een schaduwplek bij het huis. Verder: Alles mooi , inrichting, airco, wasmachine, kortom, erg confortabel en luxe.

Zwitserlevengevoel!!

Caroline Bronmeijer, 13-10-2012

Mooi vakantiehuis op goede lokatie met schitterend uitzicht. Zeer rustig gelegen en het vakantiehuis is van alle gemakken voorzien.

Het was weer een soort "thuiskomen en er zijn".

wim buitenhek en mieke scholten, 13-10-2012

Na een verblijf van 3 weken in Mirtos zijn we weer thuis in Valburg.

Het was weer geweldig voor Mieke en mij om in Mirtos te zijn en daar onze vrienden te spreken en te genieten van alles wat Mirtos te bieden heeft. Hartelijk dank aan Anne Marie en Aad voor de fijne gesprekken en de heerlijke etentjes die we samen mochten hebben. Ook dank aan Alison en Christofer voor de goede verzorging. We waren nu al inmiddels 9 x in 1 van de Aliki huizen. Dit keer was het Bayview. Uitstekend allemaal.

We zien uit naar ons volgende (dus 10e) verblijf in 1 van de Aliki huizen in januari 2013.

Heerlijke plek !!

Ditta van der Leer, 13-7-2012

Villa Aliki bayview een echte aanrader. Heel rustige ligging, prachtig uitzicht over de zee ,mooi ingericht, je voelt je direkt thuis.En toch maar 5 minuten lopen naar het authentieke en gezellige dorpje Mirtos en het heerlijke strand. Dank je wel Aad, Anne-Marie en Alison !!

Bouke en Ditta

Geweldige lokatie

Annemie Bel, 24-6-2012

De ligging en het uitzicht zijn subliem. Het appartement is van alles voorzien, ruim en schoon. Zon, rust, comfort, zee, alles perfect. Vriendelijke mensen, kortom, de hemel op aarde.

Uitstekend!!!!!!!!!

Rene en THea Beenhouwer, 15-6-2012

Heel fijn appartement voor mensen die zonder kleine kinderen op vakantie gaan. Prachtig uitzicht, heerlijke rust, zeer goed ingericht, terassen altijd met zon of zonder....

Complete inrichting incl. wasautomaat en volledige keukenapparatuur.

Tot slot (en niet geheel onbelangrijk) zeer goede bedden.

Verzorging door Allison is prima

Nostimo.oftewel Fantastisch, lekker, heerlijk!

a_a_dejong, 20-4-2012

Heerlijke accomodatie! Voor de 2e keer in 1 van de huizen gezeten en zowel een fantastisch uitzicht over het dorp en de zee! Aan de voorkant lekker even uit het zonnetje genieten van de bergen, ja en zelfs nog met sneeuw!

En dan van binnen heerlijke ruimte, 2 lekkere banken om even zalig te luieren!

Echt een aanrader..

Ron Vos, 24-12-2011

Dit jaar September hebben wij mogen genieten van de gastvrijheid van Aad, Anne-Marie, Irene en Michael.

De ligging van Villa Aliki Bayview is uitmuntend, je kijkt uit over de azuurblauwe Libische zee en over het dorp Mirtos, een onvergetelijk uitzicht vanaf je terras of balkon.

Het huis is zeer luxe ingericht, zeer ruim en van alle gemakken voorzien, noem het maar en het ontbreekt niet, zelfs een wasmachine staat tot je beschikking.

De binnenruimte is geweldig, alle ramen en deuren zijn voorzien van horren, wat heel prettig is, omdat je hierdoor de insecten buiten kunt houden.

Afstand naar dorp en strand is goed te doen, zowel lopend als met de auto, maar door de ligging van het complex heb je veel rust en privacy.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Aliki Bayview in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Aliki Bayview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Aliki Bayview scoort een 9.12 uit 10 op basis van 15 reviews.