GriekenlandKretaMirtosAppartementen MirtosAppartement Villa Aliki Bayview

Appartement Villa Aliki Bayview

GriekenlandKretaMirtos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Aliki Bayview voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 15 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 15 reviews
  • 9.9Inrichting
  • 10Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

15 Reviews over Villa Aliki Bayview

• 10Claudia05-04-2017

wunderbar ruhige Anlage mit Traumblick

perfekt ausgestattetes Haus, geschmackvoll und gemütlich eingerichtet, sehr sauber und ruhig, nette Leute, toller ! Ausblick, schöne Lage an nettem kleinen Touristenort, Berge, Meer, einfach alles da!

• 6B23-05-2016

Super de lux, geweldig uitzicht en super verzorgd

Als lopen een probleem is dan is een huurauto nodig.

• 9P.Hamers25-03-2014

Topper in Mirtos

Na enkele jaren in Villa Aliki nu een "upgrade" naar Bayview. In een woord ....wow.... Groot ruim appartement met fantastisch licht en uitzicht op Mirtos en de Libische zee. Ruim balkon waar de zon het grootste deel van de dag in ruime mate aanwezig is (zelfs al in maart). Verder voorzien van alle gemakken zoals wasmachine, vaatwasser, 2 douches/toiletten enz. Het dorp is een belevenis op zich met vriendelijke inwoners. Aan de boulevard en in het dorp kun je prima eten voor weinig geld. In veel etablissementen wordt nog authentiek Grieks gekookt! Voor de wandelaar is dit oord een waar paradijs met uitgezette routes in de directe omgeving. Kortom een plaats om naar terug te keren!

• 10Marlijn Bevelander15-10-2012

In een woord fantastisch.......

Mijn man en ik waren 25 jaar getrouwd en zijn 1 week hier verbleven. Mooi uitzicht, goed ingericht, luxe, etc... we misten alleen een schaduwplek. Wij waren er in oktober, maar ik kan me zeker voorstellen dat het in de zomer nog meer nodig is, een schaduwplek bij het huis. Verder: Alles mooi , inrichting, airco, wasmachine, kortom, erg confortabel en luxe.

• 10Caroline Bronmeijer13-10-2012

Zwitserlevengevoel!!

Mooi vakantiehuis op goede lokatie met schitterend uitzicht. Zeer rustig gelegen en het vakantiehuis is van alle gemakken voorzien.

• 10wim buitenhek en mieke scholten13-10-2012

Het was weer een soort "thuiskomen en er zijn".

Na een verblijf van 3 weken in Mirtos zijn we weer thuis in Valburg. Het was weer geweldig voor Mieke en mij om in Mirtos te zijn en daar onze vrienden te spreken en te genieten van alles wat Mirtos te bieden heeft. Hartelijk dank aan Anne Marie en Aad voor de fijne gesprekken en de heerlijke etentjes die we samen mochten hebben. Ook dank aan Alison en Christofer voor de goede verzorging. We waren nu al inmiddels 9 x in 1 van de Aliki huizen. Dit keer was het Bayview. Uitstekend allemaal. We zien uit naar ons volgende (dus 10e) verblijf in 1 van de Aliki huizen in januari 2013.

• 10Ditta van der Leer13-07-2012

Heerlijke plek !!

Villa Aliki bayview een echte aanrader. Heel rustige ligging, prachtig uitzicht over de zee ,mooi ingericht, je voelt je direkt thuis.En toch maar 5 minuten lopen naar het authentieke en gezellige dorpje Mirtos en het heerlijke strand. Dank je wel Aad, Anne-Marie en Alison !! Bouke en Ditta

• 10Annemie Bel24-06-2012

Geweldige lokatie

De ligging en het uitzicht zijn subliem. Het appartement is van alles voorzien, ruim en schoon. Zon, rust, comfort, zee, alles perfect. Vriendelijke mensen, kortom, de hemel op aarde.

• 10Rene en THea Beenhouwer15-06-2012

Uitstekend!!!!!!!!!

Heel fijn appartement voor mensen die zonder kleine kinderen op vakantie gaan. Prachtig uitzicht, heerlijke rust, zeer goed ingericht, terassen altijd met zon of zonder.... Complete inrichting incl. wasautomaat en volledige keukenapparatuur. Tot slot (en niet geheel onbelangrijk) zeer goede bedden. Verzorging door Allison is prima

• 10Lisbeth and Kenneth Noren09-06-2012

Ett perfekt boende

Villa Aliki Bayview är ett nybyggt komplex i liten skala med bara fem lägenheter som alla är modernt inredda, ljusa, rena, rymliga och välutrustade. Du har allt du behöver för ett bekvämt boende. Utsikten innefattar både berg och hav och rakt nedanför dig ser du byn Mirtos. Läget alldeles ovanför byn är perfekt, ty du har lugn och ro alla tider på dygnet. Känner du för att träffa folk eller behöver du handla något, tar det endast max 10 minuter till fots att nå hjärtat av den lilla byn. Givetvis kan du också besöka något kafé eller taverna där, om du inte önskar stå i köket själv.

Appartement Villa Aliki Bayview info

Facilities