Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer villa info

We hebben de beste aanbieders voor Villa In7thHeaven voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

59 Reviews over In7thHeaven

• 10Liesbeth Kievit01-11-2022

Schitterend en heerlijk!

Heerlijk huis in schitterende omgeving. We kwamen om te wandelen maar daar is niet veel van gekomen. Rond het huis zijn verschillende terrassen en je kunt er heerlijk ontspannen en 's avond naar een prachtige sterrenhemel kijken. Poes Kareltje houdt je gezelschap dat maakte dat we ons er extra thuis voelden. Als je naar Kreta wil, niet twijfelen, je zult er geen spijt van krijgen.

• 10Liesbeth22-10-2022

Fantastische plek op Kreta

Een kort maar zeer steile weggetje brengt je naar een prachtig huis, vergenoeg van de doorgaande rustige weg. Het huis is werkelijk fantastisch! Met name van de vele terrassen en het uitzicht hebben wij genoten. We hebben veel tijd bij het huis doorgebracht en te weinig tijd gehad om te wandelen. Want rond het huis vonden wij het heerlijk. Poes Kareltje is de kers op de taart. Hij loert ’s morgens al naar binnen of je al wakker bent en is dolgelukkig als hij wat aandacht krijgt. Wij vonden haar erg gezellig. Daarnaast is het huis heel netjes en schoon en werkelijk alles is aanwezig. De beheerders van het huis zijn ontzettend aardig geven je informatie en wonen in de buurt. In de dorpjes rondom het huis ontmoet je de aardige lokale Grieken. Als we nog een keer naar Kreta gaan dat twijfelen wij niet, dan huren wij dit huis weer.

• 9Fam. Marchese12-09-2022

We hebben een heerlijke vakantie gehad in In7thHeaven! Het huis is van alle gemakken voorzien, schoon en heeft goede bedden en een ruim zwembad! Er zijn veel leuke en rustige plekjes rond het huis om in de zon of de schaduw te zitten.

Het huis ligt dicht bij leuke, niet te toeristische dorpjes Mithi en Mirtos. Het strand is dichtbij maar een auto is wel noodzakelijk. Het contact met de verhuurder en de beheerders was goed, we kregen altijd snel respons op mailtjes en vragen. Dit is zeker een vakantiehuis om terug te komen !!

• 10Sigrid en Bob30-10-2021

Een heerlijk paradijsje!

De aan dit huis gegeven naam verwoordt al onze ervaring van de afgelopen 2 weken. Je voelt je in de 7e hemel, echt een paradijsje. Een fantastisch huis op een geweldig rustige plek met veel privacy, een prachtige tuin met sfeervolle terrassen, mooie uitzichten, een groot zwembad, grote keuken en woonkamer met alle toebehoren, een vaste bbq buiten evenals een pizza-oven; zo kunnen we nog wel even doorgaan met schrijven. In het echt is dit alles nog veel mooier dan op de foto's. De omgeving is schitterend; mooie tochten door de bergen, met auto of te voet (wandelen of hiken), het bezoeken van kleine authentieke dorpjes, het heerlijke eten in de talloze leuke restaurantjes en niet te vergeten het zeer sfeervolle, bijzondere en lieflijke dorpje Mirtos, waar het altijd gezellig is maar ook niet te druk. Vriendelijke (Griekse) mensen; je voelt je overal welkom. Op de eindeloze stranden is het heerlijk rustig. Een absolute aanrader!

• 10Natuur
  • 9Jeannet04-09-2021

Een topper!

Stop met zoeken als je een compleet huis, van alle gemakken voorzien, een fijn zwembad met veel privacy en gelegen bij  een knus, authentiek dorpje zoekt!  Echt een aanrader! We hebben het een jaartje  moeten opschuiven i.v.m. corona, maar wat zijn we blij dat we dat hebben gedaan! Wat een fijn huis en zwembad! Het plaatsje Mirtos vonden we knus en authentiek. We hebben er ook heerlijk gegeten. Het restaurant La Sera is onze favoriet. Het strandje Tertsa is ook een aanrader en vooral in combinatie met het restaurant Lambros. Wil je een avond meer drukte is Ierapetra goed te doen qua afstand, heerlijk gegeten bij Vira Potzi. Kortom een heerlijke relaxte vakantie met prachtig weer!

• 10Silke13-10-2020

Hidden gem 💎 op Kreta

Zelden van zo'n mooi verblijf kunnen genieten op vakantie. Met drie vrienden heerlijk een week doorgebracht in de Zevende Hemel vlakbij Mirtos. Omgeven door olijfbomen en met privézwembad is dit echt een hidden gem in de regio. Hoewel dit een minder toeristisch gedeelte is van Kreta, is er genoeg te doen in de omgeving, zoals het beklimmen van de Sarakinakloof of het huren van een bootje in Mirtos. Na een lekkere dag varen/klimmen/zwemmen is het dan heerlijk om thuis te barbecuen of pizza te bakken met zijn allen. Absolute plus voor de echte thuiskoks is de fijn uitgeruste keuken - dat zie je niet vaak in dit soort vakantiehuizen. Een laatste karafaki raki bij zonsondergang op het dakterras met uitzicht over de vallei is de kers op de taart. Wij komen hier zeker terug!

• 9Robert Van Oostrum30-08-2020

Een super locatie verstopt in Zuid-Afrika Kreta

Een super relaxte locatie en een geweldig huis met tuin. Weg van het massa toerisme ligt dit huis met grote ruime en koele woonkamer. Prachtige terrassen met mooie uitzichten en veel schaduwplekken. Het zwembad is heerlijk en een welkome verkoeling. Het dakterras biedt een prachtig uitzicht en heeft meedere keren gediend om te "stargazen". Onze teeners vonden het zwembad, de wifi, de bbc, bezoekjes aan Mirtos strand en de uitstapjes inclusief het wandelen in de nabijgelegen kloof, helemaal cool! Wij hopen hier zeker nog een terug te komen en dat heeft mede te maken met de vriendelijke en behulpzame eigenaren en de kat Kareltje. Dank jullie wel voor het aanbieden van jullie huis, Robert en Esther plus 4 tieners.

• 10Silke02-10-2019

Zeldzame parel in Kreta - beste vakantie ooit

Net teruggekomen van een week vakantie in de adembenemende villa "De Zevende Hemel" bij Mirtos. Niks dan lof voor de zeldzame parel die dit huis is. Niet alleen is de ligging perfect - genoeg privacy door de olijfbomen, nog geen 10 minuten van het schattige myrthos - het huis biedt ook alle faciliteiten die men maar wenst. Goed onderhouden zwembad? Check. Barbecue en steenkooloven voor zelfgemaakte pizzaatjes? Check. Dakterras met uitzicht over de volledige vallei? Check. Genoeg te doen ook in de omgeving. Zelf zijn wij naar twee verschillende kloven gegaan om daar te klimmen en klouteren en hebben we in Myrthos een bootje gehuurd, wat erg aan te raden is. Wij komen hier zeker terug.

• 8dick18-10-2017

prima

een mooie plek, rustig en goed ingericht

• 10Wim Derksen08-10-2017

Fantastische woning, prachtig gelegen + zwembad.

Plezierige en correcte mailwisseling met eigenaar. Afhandeling en toegestuurde info: tiptop. Fraai gelegen, royale vakantiewoning, van alle gemakken voorzien. Persoonlijk en sfeervol ingericht. Voor elke sfeer en gebruik een terras beschik-baar. Wij waren met z'n tweeën, doch zeker geschikt voor gezin/ familie. Heerlijk zwembad met rondom zit- ligcomfort. 's Avonds in en rondom het zwembad en de aanwezige terrassen een sfeervolle verlichting, direct onder de sterrenhemel. Maximale privacy. De eerste dagen zijn wij niet weggeweest. Begin oktober: 26 gr. Beheerders Lou en Philippe: respecteren je privacy, ook gemakkelijk te bereiken en voelen zich verantwoordelijk voor een goed verblijf. Contact verliep informeel en prettig. De directe omgeving: Mirtos, Tertsa en Mitti vormden voor ons de gouden driehoek. Authentieke plekjes, schitterende omgeving. Mag niet overgeslagen worden. De taverna's, terrasjes, eetgelegenheden: prima, zeer betaalbaar. De Kretense bevolking: gemoedelijk, vriendelijk. Je hebt zo een praatje. Opmerkelijk: het toerisme en het dagelijkse Griekse leven bestaan hier als vanzelfsprekend naast elkaar, wat wij als bijzonder ervaren hebben. Een auto huren is een must voor de mobiliteit. Kortom een geweldige uitvalsbasis om tot rust te komen, ontdaan van de stereotype toerismegekte. En... om te genieten van de zee, wandeltochten en uitstapjes. Even wennen aan de steile oprit bij de woning, maar na een dag weet je niet beter. Aanbevolen !

Villa In7thHeaven info

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • KiezelstrandBeschikbaar