Géén boekingskosten

Meer villa info

56 Reviews over In7thHeaven

• 10Sigrid en Bob30-10-2021

Een heerlijk paradijsje!

De aan dit huis gegeven naam verwoordt al onze ervaring van de afgelopen 2 weken. Je voelt je in de 7e hemel, echt een paradijsje. Een fantastisch huis op een geweldig rustige plek met veel privacy, een prachtige tuin met sfeervolle terrassen, mooie uitzichten, een groot zwembad, grote keuken en woonkamer met alle toebehoren, een vaste bbq buiten evenals een pizza-oven; zo kunnen we nog wel even doorgaan met schrijven. In het echt is dit alles nog veel mooier dan op de foto's. De omgeving is schitterend; mooie tochten door de bergen, met auto of te voet (wandelen of hiken), het bezoeken van kleine authentieke dorpjes, het heerlijke eten in de talloze leuke restaurantjes en niet te vergeten het zeer sfeervolle, bijzondere en lieflijke dorpje Mirtos, waar het altijd gezellig is maar ook niet te druk. Vriendelijke (Griekse) mensen; je voelt je overal welkom. Op de eindeloze stranden is het heerlijk rustig. Een absolute aanrader!

• 10Natuur
  • 9Jeannet04-09-2021

Een topper!

Stop met zoeken als je een compleet huis, van alle gemakken voorzien, een fijn zwembad met veel privacy en gelegen bij  een knus, authentiek dorpje zoekt!  Echt een aanrader! We hebben het een jaartje  moeten opschuiven i.v.m. corona, maar wat zijn we blij dat we dat hebben gedaan! Wat een fijn huis en zwembad! Het plaatsje Mirtos vonden we knus en authentiek. We hebben er ook heerlijk gegeten. Het restaurant La Sera is onze favoriet. Het strandje Tertsa is ook een aanrader en vooral in combinatie met het restaurant Lambros. Wil je een avond meer drukte is Ierapetra goed te doen qua afstand, heerlijk gegeten bij Vira Potzi. Kortom een heerlijke relaxte vakantie met prachtig weer!

• 10Ruimte
  • 10Silke13-10-2020

Hidden gem 💎 op Kreta

Zelden van zo'n mooi verblijf kunnen genieten op vakantie. Met drie vrienden heerlijk een week doorgebracht in de Zevende Hemel vlakbij Mirtos. Omgeven door olijfbomen en met privézwembad is dit echt een hidden gem in de regio. Hoewel dit een minder toeristisch gedeelte is van Kreta, is er genoeg te doen in de omgeving, zoals het beklimmen van de Sarakinakloof of het huren van een bootje in Mirtos. Na een lekkere dag varen/klimmen/zwemmen is het dan heerlijk om thuis te barbecuen of pizza te bakken met zijn allen. Absolute plus voor de echte thuiskoks is de fijn uitgeruste keuken - dat zie je niet vaak in dit soort vakantiehuizen. Een laatste karafaki raki bij zonsondergang op het dakterras met uitzicht over de vallei is de kers op de taart. Wij komen hier zeker terug!

• 9Robert Van Oostrum30-08-2020

Een super locatie verstopt in Zuid-Afrika Kreta

Een super relaxte locatie en een geweldig huis met tuin. Weg van het massa toerisme ligt dit huis met grote ruime en koele woonkamer. Prachtige terrassen met mooie uitzichten en veel schaduwplekken. Het zwembad is heerlijk en een welkome verkoeling. Het dakterras biedt een prachtig uitzicht en heeft meedere keren gediend om te "stargazen". Onze teeners vonden het zwembad, de wifi, de bbc, bezoekjes aan Mirtos strand en de uitstapjes inclusief het wandelen in de nabijgelegen kloof, helemaal cool! Wij hopen hier zeker nog een terug te komen en dat heeft mede te maken met de vriendelijke en behulpzame eigenaren en de kat Kareltje. Dank jullie wel voor het aanbieden van jullie huis, Robert en Esther plus 4 tieners.

• 10Silke02-10-2019

Zeldzame parel in Kreta - beste vakantie ooit

Net teruggekomen van een week vakantie in de adembenemende villa "De Zevende Hemel" bij Mirtos. Niks dan lof voor de zeldzame parel die dit huis is. Niet alleen is de ligging perfect - genoeg privacy door de olijfbomen, nog geen 10 minuten van het schattige myrthos - het huis biedt ook alle faciliteiten die men maar wenst. Goed onderhouden zwembad? Check. Barbecue en steenkooloven voor zelfgemaakte pizzaatjes? Check. Dakterras met uitzicht over de volledige vallei? Check. Genoeg te doen ook in de omgeving. Zelf zijn wij naar twee verschillende kloven gegaan om daar te klimmen en klouteren en hebben we in Myrthos een bootje gehuurd, wat erg aan te raden is. Wij komen hier zeker terug.

• 8dick18-10-2017

prima

een mooie plek, rustig en goed ingericht

• 10Wim Derksen08-10-2017

Fantastische woning, prachtig gelegen + zwembad.

Plezierige en correcte mailwisseling met eigenaar. Afhandeling en toegestuurde info: tiptop. Fraai gelegen, royale vakantiewoning, van alle gemakken voorzien. Persoonlijk en sfeervol ingericht. Voor elke sfeer en gebruik een terras beschik-baar. Wij waren met z'n tweeën, doch zeker geschikt voor gezin/ familie. Heerlijk zwembad met rondom zit- ligcomfort. 's Avonds in en rondom het zwembad en de aanwezige terrassen een sfeervolle verlichting, direct onder de sterrenhemel. Maximale privacy. De eerste dagen zijn wij niet weggeweest. Begin oktober: 26 gr. Beheerders Lou en Philippe: respecteren je privacy, ook gemakkelijk te bereiken en voelen zich verantwoordelijk voor een goed verblijf. Contact verliep informeel en prettig. De directe omgeving: Mirtos, Tertsa en Mitti vormden voor ons de gouden driehoek. Authentieke plekjes, schitterende omgeving. Mag niet overgeslagen worden. De taverna's, terrasjes, eetgelegenheden: prima, zeer betaalbaar. De Kretense bevolking: gemoedelijk, vriendelijk. Je hebt zo een praatje. Opmerkelijk: het toerisme en het dagelijkse Griekse leven bestaan hier als vanzelfsprekend naast elkaar, wat wij als bijzonder ervaren hebben. Een auto huren is een must voor de mobiliteit. Kortom een geweldige uitvalsbasis om tot rust te komen, ontdaan van de stereotype toerismegekte. En... om te genieten van de zee, wandeltochten en uitstapjes. Even wennen aan de steile oprit bij de woning, maar na een dag weet je niet beter. Aanbevolen !

• 10Roy, Els & Eva13-09-2017

Werkelijk fantastisch. Absoluut aanrader!

zeer compleet, schoon, echt alles wat je maar kunt bedenken was aanwezig. Bijzonder prettig contact met verhuurder. Niets op aan te merken.

Enige waar je rekening mee moet houden is dat je soms het geluid van een aggregaat uit het dal hoort. ( waarschijnlijk omdat het zo stil was en wij de airco niet gebruikten was dit het enige geluid )

Verder kunnen wij alleen maar schrijven dat het absoluut top was en zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Nienke08-08-2017

Zalig!

Een fantastisch huis op een mooie locatie in Kreta. Rustige plek, niet ver van een aangenaam dorpje aan zee. Veel schaduwplekken rond het huis. Heerlijk ruim en aangenaam huis voor 2 volwassenen en 4 pubers. Badkamer is niet al te groot, maar in de zomer is dat geen probleem.

• 10Norbert van Rijn09-07-2017

alle ingredienten voor een heerlijke vakantie

Superlocatie, heerlijk huis, mooi zwembad en leuke omgeving

Villa In7thHeaven info