Vakantiehuis in 7th heaven

Met oudere kinderen

prima

dick
18-10-2017

een mooie plek, rustig en goed ingericht

Fantastische woning, prachtig gelegen + zwembad.

Wim Derksen
8-10-2017

Plezierige en correcte mailwisseling met eigenaar. Afhandeling en toegestuurde info: tiptop. Fraai gelegen, royale vakantiewoning, van alle gemakken voorzien. Persoonlijk en sfeervol ingericht. Voor elke sfeer en gebruik een terras beschik-baar. Wij waren met z'n tweeën, doch zeker geschikt voor gezin/ familie. Heerlijk zwembad met rondom zit- ligcomfort. 's Avonds in en rondom het zwembad en de aanwezige terrassen een sfeervolle verlichting, direct onder de sterrenhemel. Maximale privacy. De eerste dagen zijn wij niet weggeweest. Begin oktober: 26 gr. Beheerders Lou en Philippe: respecteren je privacy, ook gemakkelijk te bereiken en voelen zich verantwoordelijk voor een goed verblijf. Contact verliep informeel en prettig. De directe omgeving: Mirtos, Tertsa en Mitti vormden voor ons de gouden driehoek. Authentieke plekjes, schitterende omgeving. Mag niet overgeslagen worden. De taverna's, terrasjes, eetgelegenheden: prima, zeer betaalbaar. De Kretense bevolking: gemoedelijk, vriendelijk. Je hebt zo een praatje. Opmerkelijk: het toerisme en het dagelijkse Griekse leven bestaan hier als vanzelfsprekend naast elkaar, wat wij als bijzonder ervaren hebben. Een auto huren is een must voor de mobiliteit. Kortom een geweldige uitvalsbasis om tot rust te komen, ontdaan van de stereotype toerismegekte. En... om te genieten van de zee, wandeltochten en uitstapjes. Even wennen aan de steile oprit bij de woning, maar na een dag weet je niet beter. Aanbevolen !

Werkelijk fantastisch. Absoluut aanrader!

Roy, Els & Eva
13-9-2017

zeer compleet, schoon, echt alles wat je maar kunt bedenken was aanwezig. Bijzonder prettig contact met verhuurder. Niets op aan te merken.

Enige waar je rekening mee moet houden is dat je soms het geluid van een aggregaat uit het dal hoort. ( waarschijnlijk omdat het zo stil was en wij de airco niet gebruikten was dit het enige geluid )

Verder kunnen wij alleen maar schrijven dat het absoluut top was en zeker voor herhaling vatbaar.

Zalig!

Nienke
8-8-2017

Een fantastisch huis op een mooie locatie in Kreta.

Rustige plek, niet ver van een aangenaam dorpje aan zee.

Veel schaduwplekken rond het huis.

Heerlijk ruim en aangenaam huis voor 2 volwassenen en 4 pubers.

Badkamer is niet al te groot, maar in de zomer is dat geen probleem.

alle ingredienten voor een heerlijke vakantie

Norbert van Rijn
9-7-2017

Superlocatie, heerlijk huis, mooi zwembad en leuke omgeving

Een paradijs in de bergen en dichtbij de zee.

Lineke Goedhart
10-6-2017

Dit huis is een heerlijk ruim huis met alles wat een mens wenst. Een heerlijk schoonzwembad die om de dag schoongemaakt wordt, een keuken met meer spullen dan men thuis heeft. Rust,rust rust is te vinden in dit huis en er omheen. Wij mochten ook op een lief katje passen wat zo gezellig was. 10 uit 10 is dit huis. Ga zeker een keer terug

Geweldige vakantie

Jaap, Henny en kinderen
24-8-2015

Heel mooi huis en prachtige ligging.

Huis is heel compleet met grote keuken waar je heerlijk kan koken.

Alle keuken attributen zijn ruimschoots voorhanden.

Prachtig zwembad circa 1,60 mtr. diep zodat je goed de baantjes kunt trekken in de vroege morgen.

Zwembad word keurig schoon gemaakt om de dag door Philip de plaatselijke beheerder.

Het huren van een auto is een must want met de fiets of lopend is het een hele klim eer je bij het huis bent aan gekomen.

Je hebt diverse terrassen waar je kunt zitten en in de avond op het dak terras is heerlijk vertoeven met een borrel de sterren bekijken in absolute stilte.

Huis heeft op de slaapkamers airco wat weer lekker is voor een goede nachtrust want in het hoog seizoen is het uiteraard warm op Kreta.

Ongekende klasse

Fantastisch!
21-8-2015

Na een rit van bijna 2 uur vanaf Heraklion (huurauto is een must) vonden we de toegang tot in 7th Heaven. De oprit leidde ons letterlijk de hemel in; steil en de eerste keren wel even spannend met een wat grotere auto :-). Maar dan; wow, wat een prachtige plek en wat een compleet huis met alle luxe en comfort. Een mooi groot zwembad dat om de dag wordt schoongemaakt (veel blaadjes van de bomen in het water) en onderhouden. Buitendouche waar we veel gebruik van hebben gemaakt en 3 slaapkamers. Twee op de begane grond en prachtige masterbedroom op de eerste verdieping met aangrenzend dakterras met uitzicht op de zee en de vallei. We hebben menig uurtje op het terras doorgebracht met als absoluut hoogtepunt de sterrenregen, waarbij we tientallen vallende sterren zagen aan een prachtige sterrenhemel (bijna geen lichtvervuiling). Het dorpje Mirtos is heel relaxed, met genoeg vertier, winkels en horeca voor 3 weken pret. Contact met Nederlandse eigenaars soepel. Absolute aanrader!

Heimwee

Marjo
10-12-2014

We zijn nu voor de tweede keer in 7th heaven geweest en het voelde als thuiskomen. Prachtig koel huis, mooie tuin met bananenboom waarvan de banaantjes rijp waren. Dus wij aten elke dag verse banaan!

Fantastisch ver weg en toch dicht bij alles.

Simone Rijken
27-10-2014

Heerlijk ruim, goed ingericht huis met prachtig uitzicht, groot zwembad en hele lieve huispoes Karel. Het zwembad wordt om de dag gecontroleerd en schoongemaakt. De beheerders zijn altijd bereikbaar indien nodig. Er is een uitgebreide verzameling (Nederlandse) boeken en tijdschriften. Er zijn leuke stranden dichtbij, in Mirtos en Tertsa. De Sarakinakloof is ook voor kinderen (onze dochters waren 6 en 9 jaar) een groot, avontuurlijk plezier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis in 7th heaven in Mirtos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis in 7th heaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.