Vakantiehuis in 7th heaven

52 reviews over Vakantiehuis in 7th heaven

• 2019
    10Silke02-10-2019

Zeldzame parel in Kreta - beste vakantie ooit

Net teruggekomen van een week vakantie in de adembenemende villa "De Zevende Hemel" bij Mirtos. Niks dan lof voor de zeldzame parel die dit huis is. Niet alleen is de ligging perfect - genoeg privacy door de olijfbomen, nog geen 10 minuten van het schattige myrthos - het huis biedt ook alle faciliteiten die men maar wenst. Goed onderhouden zwembad? Check. Barbecue en steenkooloven voor zelfgemaakte pizzaatjes? Check. Dakterras met uitzicht over de volledige vallei? Check. Genoeg te doen ook in de omgeving. Zelf zijn wij naar twee verschillende kloven gegaan om daar te klimmen en klouteren en hebben we in Myrthos een bootje gehuurd, wat erg aan te raden is. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2019

• Oude reviews

8dick18-10-2017

prima

een mooie plek, rustig en goed ingericht

Gereisd met partner in september 2017

• 10Wim Derksen08-10-2017

Fantastische woning, prachtig gelegen + zwembad.

Plezierige en correcte mailwisseling met eigenaar. Afhandeling en toegestuurde info: tiptop. Fraai gelegen, royale vakantiewoning, van alle gemakken voorzien. Persoonlijk en sfeervol ingericht. Voor elke sfeer en gebruik een terras beschik-baar. Wij waren met z'n tweeën, doch zeker geschikt voor gezin/ familie. Heerlijk zwembad met rondom zit- ligcomfort. 's Avonds in en rondom het zwembad en de aanwezige terrassen een sfeervolle verlichting, direct onder de sterrenhemel. Maximale privacy. De eerste dagen zijn wij niet weggeweest. Begin oktober: 26 gr. Beheerders Lou en Philippe: respecteren je privacy, ook gemakkelijk te bereiken en voelen zich verantwoordelijk voor een goed verblijf. Contact verliep informeel en prettig. De directe omgeving: Mirtos, Tertsa en Mitti vormden voor ons de gouden driehoek. Authentieke plekjes, schitterende omgeving. Mag niet overgeslagen worden. De taverna's, terrasjes, eetgelegenheden: prima, zeer betaalbaar. De Kretense bevolking: gemoedelijk, vriendelijk. Je hebt zo een praatje. Opmerkelijk: het toerisme en het dagelijkse Griekse leven bestaan hier als vanzelfsprekend naast elkaar, wat wij als bijzonder ervaren hebben. Een auto huren is een must voor de mobiliteit. Kortom een geweldige uitvalsbasis om tot rust te komen, ontdaan van de stereotype toerismegekte. En... om te genieten van de zee, wandeltochten en uitstapjes. Even wennen aan de steile oprit bij de woning, maar na een dag weet je niet beter. Aanbevolen !

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Roy, Els & Eva13-09-2017

Werkelijk fantastisch. Absoluut aanrader!

zeer compleet, schoon, echt alles wat je maar kunt bedenken was aanwezig. Bijzonder prettig contact met verhuurder. Niets op aan te merken.

Enige waar je rekening mee moet houden is dat je soms het geluid van een aggregaat uit het dal hoort. ( waarschijnlijk omdat het zo stil was en wij de airco niet gebruikten was dit het enige geluid )

Verder kunnen wij alleen maar schrijven dat het absoluut top was en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Nienke08-08-2017

Zalig!

Een fantastisch huis op een mooie locatie in Kreta. Rustige plek, niet ver van een aangenaam dorpje aan zee. Veel schaduwplekken rond het huis. Heerlijk ruim en aangenaam huis voor 2 volwassenen en 4 pubers. Badkamer is niet al te groot, maar in de zomer is dat geen probleem.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Norbert van Rijn09-07-2017

alle ingredienten voor een heerlijke vakantie

Superlocatie, heerlijk huis, mooi zwembad en leuke omgeving

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 10Lineke Goedhart10-06-2017

Een paradijs in de bergen en dichtbij de zee.

Dit huis is een heerlijk ruim huis met alles wat een mens wenst. Een heerlijk schoonzwembad die om de dag schoongemaakt wordt, een keuken met meer spullen dan men thuis heeft. Rust,rust rust is te vinden in dit huis en er omheen. Wij mochten ook op een lief katje passen wat zo gezellig was. 10 uit 10 is dit huis. Ga zeker een keer terug

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Jaap, Henny en kinderen24-08-2015

Geweldige vakantie

Heel mooi huis en prachtige ligging. Huis is heel compleet met grote keuken waar je heerlijk kan koken. Alle keuken attributen zijn ruimschoots voorhanden. Prachtig zwembad circa 1,60 mtr. diep zodat je goed de baantjes kunt trekken in de vroege morgen. Zwembad word keurig schoon gemaakt om de dag door Philip de plaatselijke beheerder. Het huren van een auto is een must want met de fiets of lopend is het een hele klim eer je bij het huis bent aan gekomen. Je hebt diverse terrassen waar je kunt zitten en in de avond op het dak terras is heerlijk vertoeven met een borrel de sterren bekijken in absolute stilte. Huis heeft op de slaapkamers airco wat weer lekker is voor een goede nachtrust want in het hoog seizoen is het uiteraard warm op Kreta.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Fantastisch!21-08-2015

Ongekende klasse

Na een rit van bijna 2 uur vanaf Heraklion (huurauto is een must) vonden we de toegang tot in 7th Heaven. De oprit leidde ons letterlijk de hemel in; steil en de eerste keren wel even spannend met een wat grotere auto :-). Maar dan; wow, wat een prachtige plek en wat een compleet huis met alle luxe en comfort. Een mooi groot zwembad dat om de dag wordt schoongemaakt (veel blaadjes van de bomen in het water) en onderhouden. Buitendouche waar we veel gebruik van hebben gemaakt en 3 slaapkamers. Twee op de begane grond en prachtige masterbedroom op de eerste verdieping met aangrenzend dakterras met uitzicht op de zee en de vallei. We hebben menig uurtje op het terras doorgebracht met als absoluut hoogtepunt de sterrenregen, waarbij we tientallen vallende sterren zagen aan een prachtige sterrenhemel (bijna geen lichtvervuiling). Het dorpje Mirtos is heel relaxed, met genoeg vertier, winkels en horeca voor 3 weken pret. Contact met Nederlandse eigenaars soepel. Absolute aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Marjo10-12-2014

Heimwee

We zijn nu voor de tweede keer in 7th heaven geweest en het voelde als thuiskomen. Prachtig koel huis, mooie tuin met bananenboom waarvan de banaantjes rijp waren. Dus wij aten elke dag verse banaan!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

12 tips over Vakantiehuis in 7th heaven

• fam. Willemsen (5 pers), 23-05-2014

Neem anti-muggen-spul mee!

• Fam. de Bruijn / Aartsen, 12-08-2013

Handig: er zijn in het huis veel boeken (ook over Kreta), tijdschriften en dvd's te leen. Bij Ca Nova aan de boulevard is het goed eten! Er kan in Mirtos niet gepind worden.

• Marjo van Leeuwen, 17-06-2013

Elke donderdagavond is er bij restaurant Platanos live muziek. Platanos heeft een goede keuken waar je voor weinig geld goed kunt eten. Ga vooral eens kijken bij Miracles of Nature, een winkel waar ze ecologische en handgemaakte producten verkopen. Ga daar zeker eens de raki met honing proeven en koop daar een topkwaliteit olijfolie of een lekkere aftersun of bodycreme. Een aanrader!

2 vragen over Vakantiehuis in 7th heaven

• Tino Leppink, 10-01-2011

Prijs vakantie huis.

Ik zou willen weten of het in de laatste week van april en de eerste week van mei te huur is?

jan wibier, 06-05-2013

Nee, want toen zaten wij er

• Leen Coppens, 06-03-2010

Prijs

Kan je de prijs van het vakantiehuis laten weten in de periode van 15 tot 22 april 2010?

jan wibier, 06-05-2013

geen idee; informeer bij de verhuurder

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8