Milatos Caves

8Fantastisch

1.4km van centrum

• 8Trudy14-07-2019

Verrassing van de vakantiedag

Rijdend onderweg naar de beach v Milatos,komen wij ineens bordjes v de Cave tegen! Ach die kunnen we wel even volgen voordat we naar de beach gaan! Aangekomen moeten we wel even zoeken naar het pad wat er naar toe gaat! Als we dit eenmaal gevonden en gelopen hebben,wacht ons een verrassing! Met veel buk toestanden in de grot,staan we oog in oog met een heuse kapel! Wat prachtig! Als je goed ter been bent en een geweldige ervaring op wilt doen,zouden wij deze cave van harte aanbevelen! Wel even goede wandelschoenen aan doen van te voren! Succes#

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Kretaliefhebbers15-08-2016

Een zaklamp meenemen en goed kunnen bukken, zodat hoofd niet stoot, om bij altaar te komen een donker stuk grot kruipen, dan krijg je heel verrassend mooi iets te zien. Leuk als je van cultuurhistorie houdt.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7fam van Houten23-07-2015

Matige verzorging

Leuke grot, echter geen verlichting en wel wespen. Geen receptie en je kan dus helaas niet alles zien(donker)

juli 2015

• 8Fam.Brolsma11-09-2014

grot

Een grot waar vele Kretenzers (vrouwen en kinderen) vermoord zijn door de Turken omdat ze zich niet wilden overgeven.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Peter Huibers12-08-2014

Super!

Spannend, je moet veel bukken en het is aan te raden om een zaklamp te huren voor 3 euro

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Joyce17-06-2014

Mooi grottenstelsel

Op een mooie lokatie. Tip neem een goede zaklamp mee.

Gereisd met partner in mei 2014

• 5Delphini18-05-2014

niets te doen

wij kwamen daar, maar alles was stikdonder. Trek wel goede schoenen aan als je er gaat kijken!

mei 2014

• 7Laus freya09-05-2014

Leuk om te bezoeken...mysterieus

Kleine klim tot boven mooie zichten... Grot in imposante rotswand... Zaklamp wel aangeraden.... Wel niet te fel belichten voor geen duifjes AKA vleermuizen te storen...

mei 2014

• 8Wilma03-05-2014

Indrukwekkend

Niet mooi maar wel heel indrukwekkend, je wordt hier echt stil van.

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Guilbert20-02-2014

Très spécial

Ambiance spécial. Il faut visiter le village de Milatos, un village de pecheur authentique

Gereisd met partner in juni 2013

10 van de 32 reviews gezien