Aparthotel Meropi

Aparthotel Meropi
8,5

Laatste review

19-11-2018

Super hotel! Goed eten en alles is goed onderhouden en goed verzorgd.

6 reviews over Aparthotel Meropi in het Nederlands

19-11-2018

Super hotel! Goed eten en alles is goed onderhouden en goed verzorgd.

Fantastisch.

Wicher Scholten,
12-11-2018

Mooi appartement hotel met een prima verzorging.

Mooie zwembaden en naast de locatie een waterpark.

In de directe omgeving wordt er nog veel gebouwd en opgeknapt.

Het complex ligt op loop afstand van het strand.

In de nabij gelegen plaatjes is een ruime keus aan horeca en terrasjes aan het strand.

25-8-2018

Erg schone appartementen en zulk vriendelijk personeel! Het eten was ook super goed geregeld en lekker. Erg mooie zwembaden en een mooie omgeving! Alles vlakbij en een gezellig centrum.

Zeer goed hotel

H.van der Wees-Vermeulen,
12-10-2017

Van 1 0kt.tot 12 okt.2017 hier voor de tweede keer geweest.Vooraf bij het reisbureau als preferentie aangegeven of we dezelfde kamers(33 en 34) konden krijgen en die kamers kregen we ook.Doordat we rond 23.15 arriveerden was de keuken natuurlijk gesloten.Dit was totaal geen probleem want in de koelkast op onze kamer was een heerlijk bord fruit,acht boterhammen met ham en kaas en een heerlijke fles wijn voor ons neergezet.

Het eten was net zoals verleden jaar zeer goed,genoeg keus.Het personeel in de eetzaal is ondanks de lange dagen aan het einde van het seizoen nog steeds supervriendelijk en vliegen voor je!De schoonmaak van de kamer is eveneens goed te noemen.Dus weer alleen positief over dit hotel.

Helemaal top,geen enkele klacht!

fam.van der Wees
11-10-2016

Hotel Meropi bezocht van 28 sept.t/m 9 okt.Goede kamer gekregen aan de zijkant.,iets last van generator maar gelukkig stopte dat rond middernacht.Het eten was in 1 woord geweldig,wat een keus!Personeel was ondanks dat ze keihard en lang moeten werken erg vriendelijk,altijd een lach.Erg leuke barkeeper,zo gek als een deur.Strand ligt op ong.5 min.lopen,lekker rustig in het naseizoen.Bedje(3stuks)met 2 parasols kostten 7 euro.Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldig hotel/ appartement

Schutte
30-7-2012

We zijn 10 dagen in het Meropi hotel geweest. We hadden all- in.

We hebben er een geweldige tijd gehad. Onze kamer (familie kamer) was ruim en zag er keurig en schoon uit. De bedden lagen goed. Ook de zwembaden zijn goed, in totaal 3, en er waren genoeg ligbedden. Het eten was er prima. Er was plek genoeg waar we met ons gezin waar konden zitten eten in het restaurant en het eten werd contineu bijgevuld, ondanks dat we in het hoog seizoen er zaten. Personeel was ook heel vriendelijk en doen er alles aan om er voor jou een aangenaam verblijf van te maken.

Alleen het enige min punt is dat er in het plaatsje Malia veel quarts met hoge snelheid rijden en dat er een benzinelucht hierdoor in het plaatsje zelf hangt. Erg jammer. Maar gelukkig ligt het hotel niet direct in Malia, dus je hebt er daar niet zoveel last van. Verder strand en veel zon, wat wil je nog meer, alle ingredienten voor een geslaagde vakantie zijn aanwezig. :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Meropi in Milatos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Meropi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.